غرفه ایرانسل در الکامپ 1402

وزیر ارشاد از غرفه ایرانسل در الکامپ 1402 بازدید کرد

وزیر ارشاد از غرفه ایرانسل در الکامپ 1402 بازدید کرد و با آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای ایرانسل در حوزه‌های مختلف آشنا شد.

دکتر محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت همراه در سومین روز نمایشگاه الکامپ 1402 از غرفه ایرانسل در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دیدن کردند. وزیر ارشاد طی این بازدید با آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای ایرانسل در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال آشنا شد و پیرامون فعالیت‌های مشترک ایرانسل با صنایع فرهنگی و سرگرمی به گفتگو پرداخت.

بازدید وزیر ارشاد از غرفه ایرانسل در الکامپ 1402

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم با اعلام این‌که از بازار دیجیتال API ایرانسل می‌توان در سامانه‌های مرتبط با بلیط‌ فروشی زیرمجموعه وزارت ارشاد استفاده کرد، گفت فعالیت‌های ایرانسل برای ایجاد سبک زندگی دیجیتال در میان مردم یک سبد کامل بوده که می‌توان از این ظرفیت‌ها برای گسترش خدمات دیجیتال در اعتلای فرهنگ و هنر استفاده کرد.

اپراتور ایرانسل همانند نمایشگاه‌های گذشته، غرفه خود را در نمایشگاه الکامپ 1402 تحت پوشش شبکه نسل پنجم تلفن همراه 5G قرار داده و امکانی فراهم کرده تا بازدیدکنندگان بتوانند با کاربست‌های مختلف 5G آشنایی پیدا کنند.

مواردی چون معرفی خدمات قابل ارائه بر بستر جدیدترین فناوری‌های ارتباطی نظیر شبکه 5G و شبکه فیبر نوری به خانه‌ها و کسب‌وکارها (FTTx) به‌عنوان سایر خدمات و محصولات ارائه شده ایرانسل در این نمایشگاه محسوب می‌شوند. ضمن این‌که ایرانسل جدیدترین دستاوردها و خدمات فناورانه خود را نظیر سرویس‌های بر پایه هوش مصنوعی و سرویس تماس تصویری در شبکه نسل چهارم تلفن همراه (ViLTE) را نیز در این نمایشگاه ارائه کرده است.

از سرویس‌های دیجیتال ایرانسل که در نمایشگاه الکامپ 1402 عرضه شده می‌توان به نسل جدید سوپر اپلیکیشن «ایرانسل‌من»، تلویزیون اینترنتی «لنز»، سامانه احراز هویت و امضای دیجیتال «یلونام»، سرویس تبلیغات هوشمند و دیجیتال «یلو ادوایز»، بازار دیجیتال API «یلو هاب»، پلتفرم جامع آموزش آنلاین «دانا»، سرویس اشتراک ویدیو با امکان کسب درآمد «راویتو»، سرویس پیشواز ویدیویی، پلتفرم جامع انتشار و استریم موسیقی، خدمات آهنگ پیشواز و بستر کسب درآمد برای صاحبان اثر صوتی «ریتم» و سامانه امن دسترسی کودکان و نوجوانان به محتوای مناسب «سیمبا» اشاره کرد.

بخش کسب‌وکار سازمانی ایرانسل نیز در این نمایشگاه محصولات خود نظیر سرویس خودروی متصل، سیستم بی‌سیم ایرانسل «واکه»، سرویس VPN سازمانی، سرویس موبایل سازمانی «MVPN»، سامانه خدمات امنیت‌شبکه به کسب‌و‌کارها، شبکه اختصاصی 5G برای کسب‌وکارها و سامانه مدیریت هوشمند ناوگان «FMS» را به سازمان‌ها و شرکت‌ها ارائه کرده است.

از سایر بخش‌های غرفه ایرانسل در این نمایشگاه می‌توان به ارائه محصولات نرم‌افزاری تولید شده توسط ایرانسل برای استفاده در بخش‌های منابع انسانی سازمان‌ها و شرکت‌ها نظیر سامانه‌ تیکتینگ داخلی iCare، سامانه مدیریت کلان پروژه‌ها BDM، سامانه افزایش تعامل درون‌سازمانی iShine و سامانه ارزیابی عملکرد کارکنان IPF اشاره کرد.

شرکت ویستا که به‌عنوان بازوی سرمایه‌گذاری ایرانسل در کسب‌وکارهای نوپا محسوب می‌شود نیز در غرفه ایرانسل حضور پیدا کرده و از تیم‌های خلاق و نوآور در اکوسیستم استارتاپی کشور میزبانی می‌کند. ایرانسل بخش دیگری از غرفه خود را نیز به شرکت‌های زیرمجموعه خود نظیر اسنپ و روبیکا اختصاص داده است.

ایرانسل در این نمایشگاه، محصولات ارتباطی چون سیم کارت، گوشی موبایل و انواع مودم را عرضه کرده و کارشناسان فروش و ارتباط با مشتریان نیز برای پاسخ به سوالات احتمالی مشترکان در خصوص تجربه کاربری در این نمایشگاه حضور دارند.

ضمن این‌که خدمات گفت‌وگوی آنلاین و پشتیبانی کاربران ناشنوا نیز ارائه می‌شود. ایرانسل سرویس «شایا» را به‌عنوان شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل که با هدف تحول فضای کسب‌وکار به‌ویژه در گسترش فرهنگ مشتری‌مداری توسعه پیدا کرده نیز معرفی کرده است.

ایرانسل در بخش دیگری از نمایشگاه به ارائه آخرین دستاوردهای خود در حوزه کسب‌وکار مسئولانه، پایداری و سرمایه‌گذاری اجتماعی پرداخته است. همچنین علاقه‌مندان قادرند با کارشناسان این بخش در خصوص موضوعات مورد تمرکز ایرانسل نظیر پایداری کسب‌وکار، کاهش شکاف دیجیتال، محیط کار پایدار و کاهش رد پای کربن نیز گفتگو کنند.

امکان گفت‌وگوی مستقیم بازدیدکنندگان از غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ با کارشناسان تیم جذب و استخدام نیز فراهم شده تا با آخرین فرصت‌های شغلی این اپراتور آشنایی پیدا کنند. از سایر بخش‌های این غرفه می‌توان به معرفی بخش‌های مختلف مجموعه ایرانسل لبز از جمله مرکز نوآوری، مرکز تحقیق و توسعه، آکادمی و مرکز تعمیر قطعات اشاره کرد.

اپراتور ایرانسل در روزهای برگزاری نمایشگاه علاوه بر این‌که با سازمان‌ها و کسب‌وکارها تفاهم‌نامه همکاری امضا می‌کند، در غرفه خود در سالن 38 نیز برگزاری کارگاه‌هایی با محوریت هوش مصنوعی، بلاک چین، تحول دیجیتال سازمان‌ها و صنایع، مسیر یادگیری برنامه‌نویسی، فناوری‌های مالی، مدیریت منابع انسانی، توسعه محصول و تبلیغات در جهان دیجیتال را در دستور کار قرار داده است.

در این نمایشگاه رویداد جانبی «الکام تاکز» نیز با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود. این رویداد جانبی با هدف بررسی آخرین تحولات، روندها و چالش‌های اکوسیستم نوآوری ایران در قالب پنل‌ها و سخنرانی‌ها در نظر گرفته شده و همه‌روزه سخنرانی‌های تخصصی‌ را در موضوع‌هایی مانند تحول دیجیتال، متاورس، هوش مصنوعی و تحلیل داده، بلاک چین و فین‌تک را در غرفه ایرانسل در سالن 8 و 9 توسط آکادمی ایرانسل برگزار می‌شود.

اپراتور ایرانسل در بخش «اتاق خبر» غرفه خود در سالن 38 تیز از خبرنگاران و اهالی رسانه میزبانی می‌کند. اپراتور ایرانسل با رویکرد برنامه جامع «تحول دیجیتال»، در سالن اصلی 38 و سالن 8و 9 بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ حضور پیدا کرده تا آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال را به معرض نمایش بگذارد. این نمایشگاه همه‌روزه از ساعت 8 تا 16 برگزار می‌شود و تا 8 تیرماه ادامه خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*