قرارداد همکاری همراه اول و سایپا

قرارداد همکاری همراه اول و سایپا در راستای پروژه خودرو متصل امضا شد

قرارداد همکاری همراه اول و سایپا در راستای پیاده سازی سامانه خودرو متصل در حاشیه نمایشگاه بین المللی الکامپ به امضا رسید.

یکی از اخبار مهم نمایشگاه بین المللی الکامپ طی روزهای اخیر، انعقاد قرارداد همکاری شرکت همراه اول با سایپا برای طراحی سامانه خودرو متصل بوده است. در حاشیه نمایشگاه الکامپ، اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، تفاهم نامه‌ای را با شرکت خودروسازی سایپا امضا کردند که طی آن مقرر شد همکاری برای طراحی سامانه خودرو متصل در دستور کار قرار بگیرد.

قرارداد همکاری همراه اول و سایپا منعقد شد

روز سه شنبه مورخ 6 تیر ماه سال 1402 شمسی، قائم مقام مدیرعامل همراه اول با معاون سازمان و سیستم‌های سایپا در نشستی درباره سامانه‌ای جامع گفتگو کردند. خودرو متصل سرویسی است که طی آن به‌طور آنلاین یا برخط به رانندگان خودروهای سایپا خدماتی ارائه می‌شود. البته صاحبان محصولات سایپا می‌بایست برای بهره‌مندی از این خدمات اقدام به خرید ماژول ارتباطی از نمایندگی‌های مجاز سایپا کنند تا بتوانند از خدمات ویژه استفاده نمایند.

در قرارداد بین این دو شرکت که با حضور حمید بهروزی و مجید عطایی به امضا رسید، مقرر شده ماژول ارتباطی مرتبط باید مطابق با استانداردهای خودرویی باشد و ضمن توسعه نرم افزاری و تضمین امنیت، سرعت ارسال دیتا مطلوب باشد. همراه اول این اقدامات مندرج در قرارداد را با آخرین فناوری‌های مبتنی بر اینترنت اشیاء انجام خواهد داد.

قرارداد همکاری همراه اول و سایپا

از جمله خدماتی که قرار است با راه‌اندازی سامانه خودرو متصل به مشتریان ارائه شود می‌توان به اعلام سرقت، عیب‌یابی و دیاگ آنلاین، یادآوری و بررسی سرویس‌های ادواری و دوره‌ای و رزرو اتوماتیک نوبت به‌صورت وی آی پی برای مشتریان در مراکز مجاز سایپا اشاره کرد.

از دیگر خدماتی که همراه اول و سایپا به صاحبان خودرو ارائه می‌دهند باید به خدمات پرداخت روی قبض یا کیف پول اعتباری همراه اول، امکان ارائه تخفیف و خدمات ویژه بیمه‌ای برای خودرو مبتنی بر شیوه رانندگی مالک خودرو، بیمه‌های کوتاه مدت، ارائه خدمات ویژه ارتباطی و بسته‌های ویژه اینترنت داخل خودرو برای مشتریان سایپا و ارائه خدمات امداد جاده‌ای برخط اشاره کنیم.

برنامه‌هایی برای ارتباط خودرو با خودرو، خودرو با انسان، خودرو با سیستم‌های حمل و نقل شهری، خودرو با خودروساز و خودرو با سایر اجزاء در نظر گرفته شده که در راستای پیاده‌سازی پروژه خودرو متصل محقق خواهد شد. پیش از این همراه اول با شرکت ایران خودرو نیز قرارداد مشابهی منعقد کرده بود. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به پرتال همراه اول مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*