گوشی ردمجیک 8S Pro

گوشی ردمجیک 8S Pro با حافظه رم 24 گیگابایتی در راه است

ردمجیک 8 اس پرو – Redmagic 8S Pro، پرچم‌دار جدید برند نوبیا و اولین گوشی هوشمند جهان با رم 24 گیگابایتی خواهد بود.

ظاهرا رقابتی داغ برای شکستن رکورد حافظه رم، در میان تولیدکنندگان چینی گوشی‌های هوشمند در جریان است. تنها 24 ساعت پس از انتشار گزارشی در مورد برنامه شرکت‌های چینی وان پلاس، اوپو و ریلمی برای تولید اولین گوشی مجهز به رم 24 گیگابایتی، اکنون یک شرکت رقیب به پیشواز می‌رود.

به‌نظر می‌رسد نوبیا ردمجیک 8S Pro اولین گوشی هوشمند جهان خواهد بود که از رم 24 گیگابایتی استفاده خواهد کرد. این دستگاه قرار است در تاریخ 5 ژوئیه (14 تیر) طی رویدادی در چین رونمایی شود. به‌نقل از این شرکت در شبکه اجتماعی ویبو، این رم از نوع مجازی نیست و تراشه‌ای فیزیکی و واقعی خواهد بود.

مشخصات نوبیا ردمجیک 8S Pro

گوشی ردمجیک 8S Pro

نوبیا ردمجیک 8 اس پرو به نسخه اورکلاک اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شده که سرعت آن به 3.36 گیگاهرتز می‌رسد. پردازنده گرافیکی این گوشی از سری آدرنو 740 کوالکام خواهد بود که از 680 مگاهرتز نسخه معمولی به 719 مگاهرتز ارتقا یافته است. این GPU در مقایسه با نسل پیشین خود، یعنی آدرنو 730، حدود 25 درصد سریع‌تر شده و 45 درصد کم‌مصرف‌تر است.

انتظار می رود سایر مشخصات RedMagic 8S Pro مانند نسخه غیر اس این سری باشد که از جمله آنها می‌توان به صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED، نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز، دوربین‌های سه گانه 50 مگاپیکسلی در قاب پشتی، دوربین جلوی زیر نمایشگر نسل دوم 16 مگاپیکسلی. باتری 6000 میلی آمپر ساعتی، به علاوه شارژ سریع 65 واتی اشاره کرد.

اما آیا واقعا به دستگاهی با این مقدار حافظه نیاز داریم؟ شاید در آینده ای نه چندان دور، اگر برنامه‌ها به منابع بیشتری نیاز داشته باشند، تقاضا برای دستگاه های رم 24 گیگابایتی وجود داشته باشد. با این حال، امروزه اغلب گوشی‌های اندرویدی رده بالا معمولاً به 8 تا 12 گیگابایت رم مجهز هستند و این میزان برای بازی‌های سنگین، مالتی‌تسک و ویرایش سنگین عکس/فیلم کافی به‌نظر می‌رسد.