تصاویر گلکسی S23 FE

گلکسی S23 FE سرانجام با انتشار اولین تصاویر رسمی تایید شد

نخستین تصاویر رسمی گلکسی S23 FE حاکی از شباهت ظاهری این گوشی به گلکسی A54، دیگر میانرده جذاب سامسونگ، هستند. اما آیا این دو گوشی در همه چیز مشابهند؟

اطلاعات و تصاویر جدیدی که به‌تازگی منتشر شده‌اند، نویدبخش رونمایی قریب‌الوقوع محصولی جدید و محبوب از سامسونگ هستند!

منظور ما البته به هیچ عنوان گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 یا خانواده گلکسی اس 24 نیست؛ چرا که این تصاویر جدید، نمایی از نسخه Fan Edition گوشی گلکسی اس 23 را نمایش می‌دهند.

این رندرهای جدید، نمای کلی گوشی گلکسی S23 FE را به تصویر کشیده و جزئیات مهمی را در خصوص این میانرده‌های پریمیوم در اختیارمان قرار می‌دهد.

در ادامه، به معرفی بیشتر این محصولات و بررسی اطلاعات موجود از آن خواهیم پرداخت.

تصاویر گلکسی S23 FE چه جزئیاتی را فاش می‌کنند؟

گوشی Galaxy S23 FE

در نگاه اول، ظاهر گوشی گلکسی اس 23 اف ای بسیار شبیه به گلکسی ای 54 است. شواهد همچنین حاکی از این هستند که اندازه صفحه نمایش این گوشی دقیقا مشابه با Galaxy A54 برابر با 6.4 اینچ خواهد بود و سایر جزئیات طراحی اعم از حاشیه‌های صفحه نمایش و ماژول دوربین سه‌گانه آن بسیار شبیه به A54 خواهند بود.

بر اساس رندرهای منتشر شده از گلکسی اس 23 اف ای، حاشیه‌های صفحه نمایش در این گوشی بسیار ضخیم‌تر از نسل قبلی، گلکسی S21 FE خواهد بود.

علاوه بر این، ابعاد کلی این دستگاه نیز نسبت به نسل قبلی افزایش یافته است. به‌طور خاص، ارتفاع گلکسی S23 FE برابر با 158 میلیمتر است؛ در حالیکه عرض و ضخامت آن نیز به ترتیب برابر با 76.3 و 8.2 میلیمتر گزارش شده‌اند که همگی بیشتر از S21 FE هستند.

با وجود این ابعاد بزرگ‌تر، ظاهرا ظرفیت باتری Galaxy S23 FE نسبت به نسل قبلی افزایشی نداشته و همچنان شاهد تعبیه همان باتری 4500 میلی آمپر ساعتی در این گوشی هستیم.

همچنین علیرغم این که هیچگونه اطلاعات رسمی از مشخصات فنی این گوشی در دسترس نیست، می‌توان انتظار داشت که ماژول دوربین پشت آن متشکل از یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتو و یک دوربین دیگر باشد که هنوز هیچ‌چیز راجع به آن‌ها نمی‌دانیم!

بعلاوه، مشخصات سخت افزاری و تراشه به کار رفته در این میانرده پریمیوم سامسونگ نیز راز دیگری است که فرضیات مختلفی پیرامون آن شکل گرفته است.

بسیاری افراد معتقدند سامسونگ این گوشی خود را به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز خواهد کرد؛ در حالی که برخی دیگر اعتقاد دارند شاهد حضور چیپست‌های اگزینوس 2200 در این محصول خواهیم بود.

تصاویر گلکسی S23 FE

در این میان برخی دیگر از صاحب‌نظران هم معتقدند که نسخه‌های مختلفی از این گوشی با هر دوی ای تراشه‌ها تولید خواهد شد که کاربران بسته به محدوده جغرافیایی، می‌توانند یکی را خریداری کنند.

Galaxy S23 FE چه زمانی به بازار عرضه خواهد شد؟

با وجود این که پیش‌تر انتظار می‌رفت گلکسی اس 23 اف ای در سال 2024 روانه بازار شود، به نظر می‌رسد رونمایی از آن چندین ماه پیش از خانواده پرچمدار S24 انجام خواهد شد.

این رونمایی می‌تواند حدود سه ماه دیگر و به همراه تبلت‌های گلکسی تب اس 9 اف ای و گلکسی تب اس 9 اف ای پلاس انجام شود.

البته احتمال دیگر در این زمینه هم آن است که رونمایی رسمی از Galaxy S23 FE در رویداد آنپکد جولای سامسونگ، به همراه گوشی‌های گلکسی زد فلیپ 5، گلکسی زد فولد 5، گلکسی واچ 6 و دیگر محصولات پرچمدار این کمپانی انجام شود؛ هرچند که با توجه به شواهد موجود، این فرضیه کمی غیرقابل باور به نظر می‌رسد.

در گجت نیوز بخوانید:

عکس تمام پرچمداران جدید سامسونگ لو رفت؛ از زد فولد و فلیپ 5 تا تبلت S9 و گلکسی واچ سری 6

صرفنظر از این که گلکسی S23 FE چه زمانی منتشر شود، می‌توان انتظار داشت که قیمت آن کمتر از 800 دلار (قیمت مدل پایه گلکسی اس 23) و بیشتر از 450 دلار (قیمت گلکسی ای 54) باشد!

همچنین با در نظر گرفتن حداقل قیمت 600 دلاری Galaxy S21 FE، می‌توان انتظار قیمتی مشابه از این گوشی را داشت. در این صورت می‌توان انتظار داشت Galaxy S23 FE به همراه دوربین پیشرفته‌تر، صفحه نمایش امولد 120 هرتزی و پردازنده سریعتر، گزینه‌ای بسیار ایده‌آل برای جانشینی اس 21 اف ای باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*