قیمت مدل های مختلف شیائومی Mi 5 فاش شد

گوشی هوشمند شیائومی Mi 5 برای مدتی است که همواره در اخبار حضور داشته و طولانی شدن فاصله پرچم داران شیائومی، هیجان برای رونمایی از این گوشی را دوچندان کرده است. اما این هیجانات زمانی بیشتر شد که شیائومی تایید کرد Mi 5 در پنجم اسفند ماه رونمایی خواهد شد. اکنون اطلاعات بیشتری از این محصول منتشر شد و این بار قیمت مدل های مختلف شیائومی می ۵ فاش شده است.

پیش از این بسیاری از مشخصات فنی و جزئیات طراحی این پرچمدار فاش شد و تنها چیزی که باقی ماند، قیمت گذاری و ارزش آن بود که این مورد هم به تازگی مشخص شده است.

آنطور که گفته شده، قیمت گذاری شیائومی Mi 5 کمی بالاتر از قیمتی خواهد بود که این تولید کننده غالبا در محصولات خود به کار می‌برد. در حال حاضر روشن شده  بر خلاف شایعات قبلی که حاکی از وجود دو نسخه بود، شایئومی Mi 5 در چهار نسخه‌ی مختلف پا به بازار می‌گذارد.

این چهار نسخه عبارتند از:

شیائومی Mi 5 دارای طراحی بدنه فلزی که با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده و طبق ادعای منبع خبر، حامل برچسب قیمت ۲۱۹۹ یوان ( ۳۳۵ دلار ) خواهد بود.

شایئومی Mi 5 با بدنه‌ی فلزی که با ۴ گیگتابایت رم همراه شده ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. این نسخه ظاهرا قیمت ۲۵۹۹ یوان ( ۳۹۶ دلار ) را به همراه خواهد داشت.

نسخه‌ی شیشه‌ای شیائومی Mi 5 صفحه نمایش ۲K دارد که تحت پوشش شیشه ۲.۵D قرار گرفته است. همراه با آن، ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده که جمعا مبلغ ۲۷۹۹ یوان ( ۴۵۶ دلار ) را در پی خواهد داشت.

 نهایتا بالاترین مدل این گوشی همراه با طراحی شیشه‌ای و صفحه نمایش ۲K با پوشش شیشه‌ ۲.۵D است که ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. شایئومی برای این نسخه قیمت ۳۰۹۹ یوان ( ۴۷۲ دلار ) در نظر گرفته است.

نهایتا شیائومی Mi 5 را در پنجم اسفند ملاقات خواهیم کرد. پس تا آن زمان به گوش باشید !

منبع: gizmochina

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*