Quick Share سامسونگ

اشتراک گذاری سریع و راحت فایل ها را با Quick Share سامسونگ تجربه کنید

قابلیت Quick Share سامسونگ امکانی را برای کاربران فراهم می‌کند تا به آسانی فایل‌ها را بین دستگاه‌ها به اشتراک بگذارند. در ادامه با این قابلیت آشنا خواهیم شد.

سامسونگ برای دستگاه‌های گلکسی خود قابلیت ویژه‌ای را در نظر گرفته است تا کاربران بتوانند فایل‌ها را بدون صرف زمان و انرژی زیاد بین دستگاه‌ها انتقال دهند. فناوری Quick Share در سال 2020 توسط سامسونگ ارائه شد تا امکان انتقال آسان عکس‌ها، ویدیوها و فایل‌های مختلف را با سایر دستگاه‌ها اعم از گوشی های هوشمند تا لپ تاپ را فراهم سازد. در ادامه با این قابلیت آشنا می‌شویم.

ترفندهای قابلیت Quick Share سامسونگ

اشتراک‌گذاری فایل‌ها بدون کاهش کیفیت

سامسونگ برای انتقال تمام عکس‌ها بدون این‌که آنها در یک برنامه پیام‌رسان یا ایمیل ارسال و مجددا دانلود کنید، قابلیت Quick Share را در نظر گرفته است تا بتوان ظرف مدت چند ثانیه تمام آنها را به‌سادگی به دستگاه مورد نظر انتقال داد.

Quick Share سامسونگ

در واقع کاربران قادرند بدون توجه به تعداد و اندازه فایل‌ها، تصاویر را به‌سرعت و فقط با چند ضربه به دستگاه‌های گلکسی نزدیک خود ارسال کنند. همچنین با اتصال به وای‌فای یا بلوتوث می‌توان فایل‌ها را همزمان برای حداکثر 8 نفر فرستاد.

فرایند ارسال و دریافت فایل‌ها توسط قابلیت Quick Share بسیار آسان بوده و برای انجام این‌کار باید مراحل زیر را به‌ترتیب انجام دهید:

  • انتخاب فایل، عکس یا ویدیو مورد نظر
  • ضربه زدن روی گزینه Share
  • انتخاب گزینه Quick Share از منوی باز شده
  • در این بخش می‌توانید لیست دستگاه‌های گلکسی موجود برای اشتراک را ببینید
  • اکنون فرد مورد نظر با انتخاب گزینه accept قادر به دریافت فایل‌ها خواهد بود.

Quick Share سامسونگ

آن دسته از دستگاه‌های گلکسی که قادر به دریافت فایل‌ها هستند، طبق اولویت‌های اشتراک‌گذاری که کاربر از قبل تنظیم کرده، در یک لیست به نمایش درخواهند آمد. هنگامی که دستگاه گلکسی دیگر فرایند انتقال فایل را قبول می‌کند، فایل به‌سرعت به دستگاه آن فرد منتقل خواهد شد. کاربران با مراجعه به پوشه Quick Share که در برنامه گالری ایجاد می‌شود می‌توانند فایل‌های به اشتراک گذاشته شده را مشاهده کنند.

Quick Share سامسونگ

کاربران غیرگلکسی نیز در زمان استفاده از قابلیت Quick Share سامسونگ باید فایل مورد نظر را با یکی از گزینه‌های کپی لینک، اشتراک‌گذاری در برنامه و اشتراک‌گذاری با استفاده از کد QR به دستگاه مورد نظر انتقال دهند.

Quick Share سامسونگ

زمانی که کاربر، اشتراک‌گذاری از طریق کد QR را انتخاب کند، گیرنده قادر است به‌سادگی کد را کپی یا اسکن کرده و فایل را بلافاصله در گوشی هوشمند یا سایر دستگاه‌های خود دریافت کند. ضمن این‌که فایل‌‌هایی که در Samsung Cloud آپلود شده را نیز می‌توان با دیگران به اشتراک گذاشت.

اگر کاربران، اشتراک‌گذاری در یک برنامه را انتخاب کنند، لینک از طریق یک پیام رسال قابل ارسال خواهد بود و به‌کمک آن می‌توان فایل‌ها را با چندین نفر به‌شکل همزمان به اشتراک گذاشت. همچنین با این کار عکس‌ها و فیلم‌های اصلی با کیفیت بالا فشرده‌سازی و ارسال خواهند شد.

گفتنی است فایل‌هایی که در Samsung Cloud آپلود می‌شوند به‌شکل خودکار پس از یک دوره مشخص حذف خواهند شد تا امنیت و راحتی کاربران ارتقا پیدا کند.

اشتراک‌گذاری در تبلت و لپ تاپ

قابلیت Quick Share در تمام دستگاه‌های گلکسی که از این ویژگی بهره می‌برند، قابل استفاده خواهد بود. قابلیت انتقال سریع، امکانی را فراهم می‌کند تا بتوان فایل‌های مورد نظر را میان گوشی های هوشمند، تبلت‌های گلکسی و گلکسی بوک‌ها منتقل کرد.

اشتراک‌گذاری فایل‌ها بین انواع مختلف دستگاه‌های گلکسی نیز بسیار آسان خواهد بود. کاربران برای انتقال فایل از گوشی هوشمند گلکسی به گلکسی بوک خود باید پیش از انتقال فایل‌ها، قابلیت Quick Share را در هر دو دستگاه فعال سازند.

افزایش امنیت اشتراک‌گذاری با Private Share

قابلیت Private Share سامسونگ باعث خواهد شد تا در زمان انتقال فایل‌های حاوی اطلاعات شخصی یا مالی مهم بتوان ایمنی فایل‌ها را افزایش داد. در قابلیت Quick Share برای انتقال فایل‌ها از اتصالات وای فای و بلوتوث استفاده می‌شود، اما Private Share از ویژگی رمزگذاری فایل با بلاکچین بهره می‌برد.

در واقع کاربران قادرند تمام فایل‌های خود از جمله عکس‌ها، ویدیو، صدا و اسناد را از طریق Private Share به دستگاه دیگر با حداکثر امنیت منتقل کنند. این قابلیت شرایط انتقال 20 فایل تا 200 مگابایت با استفاده از شماره تلفن و شماره شناسایی به یک گیرنده مشخص را فراهم می‌سازد.

اشتراک گذاری سریع و راحت فایل ها

قابلیت Private Share امکانی را ارائه می‌دهد تا کاربران بتوانند مجوز دسترسی گیرنده و تاریخ انقضای فایل را کنترل کنند. در واقع پیش از اشتراک‌گذاری می‌توان مدت زمان مشاهده‌ی یک فایل و نحوه استفاده گیرنده از فایل‌ها را مشخص کرد. امکان مدیریت تنظیمات و لغو مجوزهای اشتراک‌گذاری حتی پس از ارسال فایل‌ها به‌عنوان سایر ویژگی‌های مهم این قابلیت محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری سریع و راحت فایل ها

کاربران با Private Share می‌توانند دسترسی به فایل‌های به اشتراک گذاشته را حتی پس از ارسال آنها لغو کنند. ضمن این‌که این قابلیت مانع گرفتن اسکرین شات از فایل‌های به‌اشتراک گذشته شده توسط گیرندگان می‌شود و از آنها مراقبت می‌کند.

همچنین امکانی برای فرستنده فراهم شده تا بتواند متوجه شود که آیا گیرنده فایل‌ها را دریافت کرده یا نه و همچنین زمان باز شدن فایل‌ها نیز قابل مشاهده خواهد بود. برای این‌که فایل‌ها محرمانه بمانند، امکان دانلود فایل‌های امن یا گرفتن اسکرین شات از آنها نیز وجود نخواهد داشت.

اشتراک گذاری سریع و راحت فایل ها

کاربران گلکسی در کنار دو قابلیت Quick Share و Private Share می‌توانند از سایر روش‌های اشتراک گذاری فایل‌ها نظیر Dropship و Nearby Share استفاده کنند که به‌کمک آنها امکان ارسال هر محتوایی وجود خواهد داشت.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*