گوشی تاشو گلکسی Z Fold 5 سامسون

برخی از مشخصات فنی گوشی تاشو گلکسی Z Fold 5 سامسونگ اتفاقی لو رفت

به‌لطف بنچمارک گیک‌بنچ، برخی از مشخصات فنی گوشی تاشو گلکسی Z Fold 5 سامسونگ از جمله چیپست زیر قاب، ظرفیت رم و امتیازهای کسب کرده آن فاش شد.

آنطور که مشخص است، نسخه گلوبال گوشی تاشو گلکسی Z Fold 5 سامسونگ به‌تازگی در پلتفرم بنچمارک‌گیری Geekbench ظاهر شده که به‌لطف آن می‌توانیم با برخی از مشخصات فنی این محصول جذاب آشنا شویم. این محصول با شماره مدل SM-F946B در گیک‌بنچ ظاهر شده و به سیستم عامل اندروید 13 و پوسته سفارشی One UI 5.1 سامسونگ مجهز است.

این آزمون‌ها از محصولی تاشو شبیه یک کتابچه خبر می‌دهند که دارای محور عمودی است و از چیپست اورکلاک شده اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام قدرت می‌گیرد. بنابراین، بی‌شک این گوشی گلکسی زد فولد 5 خواهد بود.

گوشی تاشو گلکسی Z Fold 5

نتایج بنچمارک گیک‌بنچ علاوه بر افشای نام تراشه قدرت‌بخش زیر قاب گوشی تاشو جدید سامسونگ، به جزئیات دیگری مثل 12 گیگابایت رم نیز اشاره دارد. این محصول موفق به کسب 1845 امتیاز در آزمون تک هسته‌ای و 5083 امتیاز در آزمون چند هسته‌ای شده است. سال گذشته گوشی گلکسی زد فولد 4 به‌ترتیب 1657 و 4061 امتیاز را کسب کرده بود.

سامسونگ قصد دارد ماه آینده 27 جولای (5 مرداد ماه) در رویدادی که در سئول برگزار می‌کند از دو گوشی جدید گلکسی Z Flip 5 و گلکسی Z Fold 5 رونمایی کند. تا این لحظه اطلاعات زیادی از این محصولات به بیرون درز کرده است. به‌طور مثال در پست گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ را در آخرین تصویر لو رفته ببینید شاهد انتشار تصاویری از گوشی زد فولد 5 بودیم. گفته می‌شود این محصول با قیمت 1799 دلاری راهی بازارهای جهانی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*