نمایشگر آنر ۹۰

نمایشگر گوشی جدید آنر 90 جایگاه بهترین جهان را در دگزومارک تصاحب کرد

آنر ۹۰ یکی از بهترین گوشی‌هایی بود که این برند چینی در سال‌های اخیر معرفی کرده بود. آخرین تست‌های دگزومارک نشان می‌دهند نمایشگر این بالارده قدرتمند، بهترین در میان‌ دیگر گوشی‌های هوشمند است؛ این یعنی آنر ۹۰ توانسته از اپل، سامسونگ و … هم پیشی بگیرد.

با این که بسیاری از کارشناسان حوزه تکنولوژی تصور می‌کردند جدایی آنر از هواوی می‌تواند به افت این شرکت منجر شود اما آنر از آن زمان تا به امروز پیشرفت فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده است. گوشی‌های این شرکت حالا دیگر بدون هیچ تحریمی می‌توانند به بهترین و جدیدترین تکنولوژی‌ها مجهز شوند. گوشی آنر ۹۰، یک پرچمدار قدرتمند است که در زمینه صفحه نمایش، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. حالا در تست‌های دگزومارک، این گوشی توانسته جایگاه مهم بهترین نمایشگر در جهان را از آن خود کند.

آنر به زودی از گوشی قدرتمند Honor 90 رونمایی خواهد کرد. این مدل جدیدترین عضو از خانواده میان‌رده‌های پریمیوم این برند خواهد بود. گفته می‌شود این گوشی هفته آینده در پاریس که این روزها به مرکز اعتراضات فرانسوی‌ها تبدیل شده رونمایی خواهد شد. آن طور که شرکت آنر اعلام کرده، این مدل با نمایشگری با فرکانس ۳۸۴۰ هرتزی PMW با ویژگی Dimming eye-comfort روانه بازارهای جهانی خواهد شد. در کنار این موضوع، شرکت آنر با یوتیوبر معروف که با کانال آنباکس تراپی شناخته می‌شود همراه شده تا بتواند بازاریابی بهتری برای این گوشی مورد انتظار داشته باشد. آنر همچنین اعلام کرده است این مدل در میان گوشی‌های دارای نمایشگر PWM، دارای بالاترین نرخ فرکانس است.

نتایج تست دگزومارک گوشی آنر ۹۰

پیش از معرفی کامل و عرضه جهانی گوشی آنر ۹۰، نتایج تست نمایشگر این گوشی توسط وبسایت معتبر دگزومارک منتشر شد. با این که وبسایت دگزومارک بیشتر به خاطر تست‌های دوربین شناخته می‌شود اما در زمینه‌های مختلفی مانند نمایشگر هم نمره گوشی‌های مختلف را منتشر می‌کند.

آنر ۹۰

گوشی آنر ۹۰ به زودی در یک رویداد بزرگ در پاریس رونمایی خواهد شد.

گوشی آنر ۹۰ توانست به رتبه اول در لیست گوشی‌هایی در رده قیمتی ۴۰۰ تا ۶۰۰ دلار دست پیدا کند. امتیاز کلی این گوشی در این تست به ۱۴۰ رسید و آنر از رقبای قدرتمندی از سامسونگ و شیائومی پیشی گرفت. این مورد نشان‌دهنده تعهد و پیشرفت این شرکت پس از جدایی از هواوی است و حالا توانسته حداقل در زمینه نمایشگر، از شرکتی که روزی زیرمجموعه‌اش بود پیشی بگیرد.

دگزومارک در تست‌هایش به ویژگی جذاب و کاربردی صفحه نمایش این مدل اشاره کرد. خوانایی متن‌ها در نمایشگر Honor 90 فوق‌العاده بودند و رنگ‌ها دقت بالایی داشتند. این مدل برای دیدن ویدیو هم گزینه مناسبی است و بازخورد لمس خوبی دارد. با رسیدن به رتبه اول در زمینه نمایشگر در وبسایت دگزومارک، این گوشی توانست به لیبل طلای این وبسایت دست پیدا کند.

نمایشگر آنر ۹۰

نتایج منتشر شده از تست‌های دگزومارک رو نمایشگر گوشی آنر ۹۰

آن طور که وبسایت دگزومارک اعلام کرده، نمایشگر این مدل به صورت کلی عملکردی متعادل در اکثر فعالیت‌ها دارد و نمایش دقیق رنگ‌ها و خوانایی متن‌ها، جزو مهم‌ترین نقطه قوت‌هایش هستند.

صفحه نمایش قدرتمند Honor 90 چه مشخصاتی دارد؟

نمایشگر این گوشی از طراحی مدنی بهره می‌برد و از طراحی موسوم به حفره‌ای استفاده می‌کند. اندازه این نمایشگر ۶.۷ اینچ بوده و پنل از نوع امولد است. چهار طرف این نمایشگر خمیده است که آنر از آن با نام Quad Curved Floating Display یاد می‌کند. با وجود نقاط قوتی که به آن اشاره کردیم، صفحه نمایش این مدل در محیط‌های بیش از حد روشن مانند زیر نور آفتاب، نور خوبی ندارد. همچنین در بررسی‌ها مشخص شد افت فریم‌هایی در نمایشگر وجود دارد. بهتر است بدانید این مدل از محتوا با کیفیت اولترا اچ دی و نرم فریم ۶۰ FPS پشتیبانی نمی‌کند.

آیا از زمان جدایی آنر از هواوی، از گوشی‌های این برند استفاده کرده‌اید؟ نقاط قوت و ضعف مدل‌های این برند چینی را با گجت نیوز و کاربرانش به اشتراک بگذارید.