ویدیو افتادن باتری ماشین برقی چینی وسط خیابان

ویدیویی عجیب از کیفیت افتضاح ماشین برقی چینی؛ باتری ماشین وسط خیابان می‌افتد!

ویدیو جدیدی جدا شدن باتری پک یک ماشین برقی چینی وسط خیابان را نشان می‌دهد؛ اتفاقی که چیزی جز کیفیت افتضاح خودروهای چینی را نمی‌رساند.

آتش‌سوزی باتری خودروهای برقی با بازتاب چنین حوادثی در رسانه‌ها دیگر اتفاق غیر منتظره‌ای نیست. با این حال، اینکه باتری پک خودرو خود به خود روی جاده بیفتد، دست‌پخت جدید چینی‌ها است. اخیراً ویدیویی در یوتیوب منتشر شد که نشان می‌دهد باتری پک تاکسی الکتریکی کائو کائو 60 وسط خیابان از آن جدا شده است!

جدا شدن باتری از ماشین برقی، افتضاح جدید چینی ها

جالب است بدانید این خودرو به برند «کائو کائو» (Cao Cao) تعلق دارد که یکی از زیرمجموعه‌های خودروساز مطرح چینی جیلی است. بنا به ویدیویی که از این اتفاق عجیب منتشر شده، ابتدا باتری پک این ماشین برقی چینی روی جاده می‌افتد و پس از پیمودن چند متر، ماشین متوقف می‌شود. حتی اثری هم از آتش‌سوزی به چشم نمی‌خورد و این می‌تواند در همان نگاه اول نشان از کیفیت افتضاح این ماشین برقی چینی محصول جیلی داشته باشد.

ماشین برقی چینی کائو کائو 60 جیلی

کائو کائو 60 که اولین خودروی عرضه شده تحت برند کائو کائو بر شمرده می‌شود، محصولی ویژه است که کسب‌وکارهای تاکسی اینترنتی را هدف گرفته. در نتیجه این هم برای فروش در دسترس عموم قرار ندارد و صرفاً مشتریانی که در این حوزه فعالند قادر به خرید آن هستند. یکی از ویژگی‌های مهم این ماشین برقی چینی، باتری قابل تعویض آن است که مشکل مرسوم اتلاف زمان برای شارژ باتری برای خودروهای برقی را برطرف می‌کند.

به ادعای جیلی در زمان معرفی برند کائو کائو، برای تعویض باتری خودرو کائو کائو 60 فقط 1 دقیقه زمان نیاز است. این در حالی است که در جایگاه‌های جدید نیو، یکی دیگر از پیشگامان در زمینه باتری قابل تعویض، تعویض باتری‌ها طی حدود 3 دقیقه صورت می‌گیرد. با وجود این، بروز چنین حادثه عجیبی برای ماشین برقی چینی کائو کائو 60 نسبت به کیفیت ساخت آن شک و شبهه ایجاد می‌کند.