شاسی بلند لوکس چینی هونگچی HS3

هونگچی HS3؛ ارزان‌ترین شاسی بلند هونگچی، آرزو برای بازار ایران

شاسی بلند لوکس هونگچی HS3 با طراحی چشمگیر و پیشرانه 250 اسب بخاری به‌زودی روانه بازار می‌شود. اچ اس 3 ارزان ترین اس یو وی این برند چینی است.

هونگچی، خودروساز چینی که با شاسی بلند/سدان‌های لوکس شناخته می‌شود، اخیراً در جریان نمایشگاه خودرو شانگهای 2023 اقدام به معرفی شاسی بلند HS3 کرد. این شرکت قصد دارد این شاسی بلند کامپکت را که ارزان‌ترین خودو آن در این کلاس در نظر گرفته می‌شود، در 17 ژوئیه مصادف با 26 تیر رسماً در بازار چین عرضه کند.

شاسی بلند چینی لوکس جدید هونگچی HS3

طراحی نمای بیرونی

شاسی بلند لوکس چینی هونگچی HS3

هونگچی HS3 در رده اس یو وی‌های کامپکت قرار می‌گیرد. این شاسی بلند لوکس چینی 4655 میلی‌متر طول، 1900 میلی‌متر عرض و 1668 میلی‌متر ارتفاع دارد و همچنین دو محور آن در فاصله 2770 میلی‌متری از یکدیگر پیاده‌سازی شده‌اند. هونگچی 6 رنگ بدنه را برای آن ارائه می‌دهد: مشکی، سفید و خاکستری به‌علاوه سفید، آبی و سبز با سقف مشکی.

این محصول هونگچی از طراحی جذاب همیشگی این خودروساز چینی مستثثی نیست و از این رو، جلوپنجره بزرگ با خطوط عمودی نقره‌ای و ادغام آن با چراغ‌های باریک به شکل حرف C در نمای جلو آن خودنمایی می‌کند. همچنین خطی نقره‌ای از داخل جلوپنجره تا وسط کاپوت کشیده شده که المان منحصر به فرد دیگری در طراحی محصولات هونگچی است. در نمای کناری سقف شناور با ستون‌های مشکی، تریم کرومی در ناحیه رکاب و رینگ‌های 5 پر دیده می‌شوند. نمای عقب هم چراغ‌های عقب سرتاسری به شکل بومرنگ با طراحی خاص هونگچی، اسپویلر سقف و تریم کرومی ناحیه سپر را در بر می‌گیرد.

طراحی و امکانات کابین اچ اس 3

فضای داخلی شاسی بلند لوکس چینی هونگچی HS3

در فضای داخلی خودرو شاسی بلند لوکس هونگچی HS3 طراحی دو لایه داشبورد، دریچه‌های تهویه عمودی پیرو المان‌های نمای بیرونی و خط قرمز وسط کنسول بین صندلی‌ها به چشم می‌خورند. در مرکز داشبورد یک نمایشگر عمودی 12.6 اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی تعبیه شده است و یک نمایشگر ال‌سی‌دی 12.3 اینچی پشت فرمان هم به‌عنوان صفحه آمپر دیجیتال عمل می‌کند. کنسول مرکزی همچنین 2 صفحه شارژ بی‌سیم و 2 جالیوانی برای راننده و سرنشین جلو را در خود جا داده است.

از جمله بقیه ویژگی‌های کابین اچ اس 3 می‌توان به سقف پانوراما، نورپردازی محیطی 253 رنگ، تهویه و گرمایش به‌علاوه تنظیم الکترونیکی صندی‌های جلو، کروز کنترل تطبیقی و ورود بدون کلید اشاره کرد.

مشخصات فنی هونگچی HS3

هونگچی شاسی بلند لوکس کامپکت HS3 را با پیشرانه‌های 1.5 لیتری و 2 لیتری که هر دو از نوع توربوشارژند، در دسترس مشتریان قرار می‌دهد. نمونه 1.5 لیتری توربوشارژ توانایی تولید قدرت حدود 165 اسب بخار و گشتاور 258 نیوتن متر را دارد و ضمن حداکثر سرعت 195 کیلومتر بر ساعتی، برای شتاب‌گیری از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت نیازمند 9.9 ثانیه زمان است. انتقال نیرو محرکه این پیشرانه به واسطه گیربکس دوکلاچه 7 سرعته از نوع تر صورت می‌گیرد.

پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ این شاسی بلند لوکس برند هونگچی می‌تواند حدود 250 اسب بخار قدرت و 380 نیوتن متر گشتاور تولید کند و شتاب‌گیری آن از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت باید 7.2 ثانیه زمان ببرد. حداکثر سرعت این پیشرانه 2 لیتری به 220 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و برای انتقال نیرو محرکه آن یک گیربکس اتوماتیک 8 سرعته در نظر گرفته شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*