بهترین اپلیکیشن های ضد سرقت اندرویدی

5 مورد از بهترین اپلیکیشن‌ های ضد سرقت گوشی‌های اندرویدی

با افزایش آمار سرقت گوشی‌های هوشمند، استفاده از یک برنامه امنیتی برای بازیابی اطلاعات و موقعیت دستگاه ضروری است. به همین بهانه در ادامه به معرفی بهترین اپلیکیشن های ضد سرقت اندرویدی می‌پردازیم.

در دنیای امروز که گوشی‌های هوشمند به بخش ضروری زندگی ما تبدیل شده‌اند، خطر گم شدن یا دزدیده شدن دستگاه‌ یک نگرانی بالقوه است. بدین منظور برنامه‌هایی با کارکرد ضد سرقت وجود دارند یک لایه اضافی امنیتی را به گوشی اضافه می‌کنند. این برنامه‌ها برای محافظت از دستگاه اندرویدی شما در برابر سرقت طراحی شده‌اند و به شما کمک می‌کنند در صورت گم شدن گوشی، آن را بازیابی کنید.

در حالی‌که برخی از دستگاه‌های اندرویدی به‌طور پیش‌فرض دارای گزینه‌های داخلی نظیر SmartThings Find سامسونگ هستند، برنامه‌های ضد سرقت اختصاصی با ارائه طیف وسیعی از ویژگی‌ها می‌توانند امنیت و قابلیت‌های ردیابی گوشی هوشمند شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. این برنامه‌ها نه‌تنها امکان ردیابی موقعیت مکانی را ارائه می‌دهند، بلکه به‌لطف عملکردهای متنوع می‌توانند به بازیابی گوشی گمشده یا به سرقت رفته کمک کند. اپلیکیشن های ضد سرقت مثل یک نگهبان مخفی عمل می‌کنند و در پس زمینه منتظر هستند تا وقتی دسترسی غیرمجاز شناسایی شد، وارد عمل شوند.

این رویکرد پیشگیرانه تضمین می‌کند که در صورت دزدیده شدن گوشی، بهترین شانس ممکن برای بازیابی دستگاه خود را داشته باشید. در ادامه به 5 مورد از بهترین اپلیکیشن های ضد سرقت اندرویدی می‌پردازیم که ویژگی‌های مناسبی را برای بازیابی گوشی ارائه می‌دهند. این روش‌ها شامل کنترل از راه دور، هشدارهای خودکار، ضبط عکس و فیلم و حتی ضبط صدا هستند. قابلیت‌های مذکور به شما امکان می‌دهند شواهد را جمع‌آوری کرده، مقصران را شناسایی کنید و شانس بازیابی موفق دستگاه خود را افزایش دهید.

معرفی بهترین اپلیکیشن های ضد سرقت اندرویدی

1. Google Find My Device

بهترین اپلیکیشن های ضد سرقت اندرویدی

برنامه «فایند مای دیوایس» گوگل طیف متنوعی از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد که کاربران از طریق آنها می‌توانند مکان‌یابی و امکان مدیریت دستگاه‌های اندرویدی گمشده یا دزدیده شده خود را داشته باشند. این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد موقعیت دستگاه کم شده خود را روی نقشه مشاهده کنند و اگر مکان به‌صورت لحظه‌ای در دسترس نباشد، از آخرین مکان رصد شده آنلاین باخبر شده و اطلاعات ارزشمندی برای ردیابی دستگاه دریافت کنند. این برنامه هم‌چنین نقشه‌های داخلی از ساختمان‌های بزرگ را ارائه می‌کند که می‌تواند مکان‌یابی دستگاه‌ها را در مراکزی مانند فرودگاه یا فروشگاه‌ها آسان‌تر کند.

یکی از ویژگی‌های برجسته Find My Device، امکان پخش صدا روی دستگاه گمشده، حتی در حالت سایلنت است. این ویژگی می‌تواند به کاربران کمک کند مکان دستگاه را در مجاورت خود شناسایی کرده و به بازیابی آن کمک می‌کند. به‌منظور افزایش امنیت، این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد دستگاه‌های اندرویدی گم‌شده خود را از راه دور قفل کنند. آنها هم‌چنین می‌توانند یک پیام سفارشی و اطلاعات تماس را روی صفحه قفل اضافه کنند تا در صورتی‌که فردی گوشی گم‌شده را پیدا کرد، بتواند با آنها تماس بگیرد.

در موارد مربوط به سرقت نیز برنامه گزینه‌ای را برای پاک کردن دستگاه از راه دور ارائه می‌دهد تا از محافظت داده‌های شخصی اطمینان حاصل کند. برای استفاده از برنامه Find My Device، وارد حساب گوگل خود شده و از اتصال دستگاه خود به اینترنت اطمینان حاصل کنید.

این برنامه از طریق مرورگر یا همین برنامه در یک دستگاه اندرویدی دیگر قابل دسترسی است. اپلیکیشن ضد سرقت اندرویدی گوگل، ویژگی های خود را به صورت رایگان ارائه می‌دهد و بدون پرداخت هزینه اضافی برای همه کاربران اندرویدی قابل دسترسی است.

2. Prey

بهترین اپلیکیشن های ضد سرقت اندرویدی

اپلیکیشن ضد سرقت Prey یک برنامه ضروری برای کاربران اندروید است که مجموعه‌ای از ویژگی ها را برای محافظت از دستگاه شما در برابر سرقت و گم شدن ارائه می دهد. یکی از نقاط قوت کلیدی این برنامه، ایمن کردن چندین دستگاه از جمله لپ‌تاپ، آیفون و تبلت‌های اندرویدی با ویژگی‌های امنیتی متفاوت برای هر پلتفرم است. رابط کاربری این اپلیکیشن از طریق وب‌سایت Prey قابل دسترسی است و به شما این امکان را می‌دهد تا دستگاه‌های خود را مدیریت کرده و مکان آن‌ها را از راه دور ردیابی کنید.

همچنین از طریق وب سایت این اپلیکیشن می توانید آدرس IP دستگاه را ثبت کنید، دوربین را فعال کنید، زنگ هشدار را به صدا درآورید، پیام ارسال کرده و دستگاه را قفل کنید. این ویژگی‌ها ابزارهای متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا موقعیت مکانی دستگاه‌های خود را پیدا کرده و از اطلاعات شخصی محافظت کنند. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد Prey رویکرد آن در افزایش امنیت دستگاه‌ها است که به شما اجازه می‌دهد چندین عملکرد را از یک منو انتخاب کرده و آنها را به‌طور هم‌زمان اعمال کنید.

البته این رویکرد ممکن است برای کاربرانی که عادت به فعال کردن ویژگی‌ها به صورت جداگانه دارند، کمی گیج کننده باشد. علاوه بر این، Prey امکان فعال یا غیرفعال کردن ابزارهای ضد سرقت را از طریق دستورات پیامکی ارائه می دهد که یک روش کنترلی جایگزین و جذاب است. این برنامه همچنین دارای یک حالت استتار منحصر به فرد است که می تواند از ورود سارقان جلوگیری کند و شانس بازیابی دستگاه دزدیده شده را افزایش دهد. اپلیکیشن Prey یک دوره رایگان 14 روزه را برای کار با ویژگی‌های خود ارائه می دهد.

برای کاربرانی که به ویژگی‌های پیشرفته‌تر یا محافظت برای دستگاه‌های اضافی نیاز دارند، Prey اشتراک‌هایی را ارائه می‌دهد که از ۱.۱۰ دلار در ماه برای هر دستگاه شروع می‌شود.

3. Cerberus – یگی از بهترین اپلیکیشن های ضد سرقت اندرویدی

بهترین اپلیکیشن های ضد سرقت اندرویدی

برخلاف اکثر برنامه‌های امنیتی، Cerberus به دلیل سیاست گوگل علیه برنامه‌هایی که به مجوزهای پیامک و گزارش تماس نیاز دارند، در فروشگاه پلی استور در دسترس نیست. با این حال، فایل APK آن را می توان از وب سایت Cerberus دانلود کرد. این اپلیکیشن طیف گسترده ای از ویژگی ها را ارائه می دهد که آن را به یک برنامه ضد سرقت عالی تبدیل می کند.

سربروس ردیابی دقیق موقعیت مکانی را فراهم می‌کند، به کاربران اجازه می دهد دستگاه های خود را از راه دور قفل کنند، آلارم های صوتی، پیام های سفارشی را روی صفحه نمایش دهند، عکس ها و فیلم ها را ضبط کنند، صدا را ضبط کنند و حتی داده ها را در صورت لزوم پاک کنند. این ویژگی‌های جامع ابزارهای قدرتمندی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا از داده های شخصی خود محافظت کرده و شانس بازیابی دستگاه های خود را افزایش دهد.

4. CrookCatcher

بهترین اپلیکیشن های ضد سرقت اندرویدی

یکی دیگر از برنامه‌های ضد سرقت اندرویدی، CrookCatcher نام دارد که ویژگی‌های مناسبی برای افزایش امنیت دستگاه شما ارائه می‌دهد. یکی از مفیدترین قابلیت‌های CrookCatcher، توانایی آن در ثبت عکس‌های مخفی طی زمانی است که شخصی سعی می‌کند قفل گوشی شما را با استفاده از رمزهای عبور نادرست باز کند. این عکس‌ها به همراه موقعیت مکانی GPS دستگاه شما از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌شوند و به شما این امکان را می‌دهند تا سارقان احتمالی را شناسایی کرده و به روند بازیابی گوشی کمک کنید.

این برنامه ویژگی های ضروری از جمله گرفتن عکس، به دست آوردن اطلاعات مکان، و ارسال ایمیل های هشدار را به‌صورت رایگان در اختیار کاربر قرار می‌دهد. علاوه بر آن، ویژگی‌های اضافی نیز در غالب نسخه پرو، برای افرادی که خواهان عملکرد پیشرفته‌تر هستند، در دسترس است. این ویژگی‌های اضافه شامل گرفتن عکس های متعدد با استفاده از هر دو دوربین، ضبط کلیپ‌های صوتی، به صدا درآوردن آلارم، نمایش پیام به سارقان در صفحه قفل، استفاده از صفحه اصلی جعلی، تشخیص خرابی‌ها، قفل کردن برنامه، پنهان کردن نماد CrookCatcher، مخفی کردن اعلان های هشدار تا زمان باز شدن و عدم نمایش تبلیغات درون برنامه است.

ویژگی‌های ضروری CrookCatcher به‌صورت رایگان در دسترس قرار دارد و برای طیف وسیعی از کاربران که می‌خواهند از دستگاه‌های اندرویدی خود محافظت کنند، قابل استفاده است. البته نسخه پرو، که عملکردهای اضافی را ارائه می‌کند، پولی است.

5. Lockwatch – از جمله بهترین اپلیکیشن های ضد سرقت اندرویدی

اپلیکیشن ضد سرقت

اپلیکیشن ضد سرقت Lockwatch یک برنامه حفاظتی است که در پس‌زمینه کار می‌کند و هر زمان که کد بازگشایی نادرست در گوشی شما وارد شود، با استفاده از دوربین جلو از شخص عکس می‌گیرد. این برنامه به دلیل توانایی آن در ارسال ایمیلی حاوی عکس مزاحم و موقعیت مکانی GPS بدون اطلاع آنها، به عنوان یک برنامه ضد سرقت عالی متمایز است. این ویژگی به شما امکان می‌دهد فردی را که قصد دسترسی به تلفن شما را دارد شناسایی کنید و اطلاعات ارزشمندی را برای بازیابی دستگاه شما ارائه می دهد.

ساعت قفل فقط زمانی کار می کند که کد نادرست وارد شده باشد و در صورت وارد کردن کد صحیح در عرض 10 ثانیه از ارسال ایمیل خودداری می کند و از هشدارهای نادرست جلوگیری می کند. Lockwatch همچنین یک نسخه پریمیوم ارائه می‌دهد که دارای عملکردهای اضافی در ازای پرداخت هزینه است. ارتقاء به این نسخه، ویژگی‌هایی مانند تشخیص تغییرات سیم کارت و ارسال مجدد ایمیل در صورت عدم اتصال داده دسترسی را فراهم می‌کند.

ویژگی تشخیص تغییر سیم کارت، هنگام وارد کردن سیم کارت جدید، یک ایمیل را با عکس و مکان، همراه با جزئیاتی مانند شماره تلفن و ارائه دهنده شبکه ارسال می‌کند. به عنوان یک ویژگی ضد سرقت، این برنامه همچنین سه عکس از افراد مزاحم را با فاصله یک ثانیه می‌گیرد و زوایای متعددی از چهره آنها ارائه می‌دهد. این برنامه همچنین با استفاده از میکروفون داخلی گوشی که به عنوان فایل صوتی MP4 در ایمیل موجود است، یک کلیپ صوتی 20 ثانیه ای ضبط می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*