کانسپت Intelligence Aesthetics 2.0

کانسپت Intelligence Aesthetics 2.0 : اکسید مرزهای سنتی طراحی خودرو رو جابجا می‌کند

اکسید با کانسپت Intelligence Aesthetics 2.0 توانسته مرزهای سنتی طراحی خودرو را جابه‌جا می‌کند. در ادامه با ویژگی‌های طراحی این خودروی مفهومی آشنا می‌شویم.

خودروسازان کانسپت‌های پیشرو را فراتر از تصورات می‌سازند، اما برند لوکس اکسید توانسته حد نهایی این کانسپت‌ها را با تکنولوژی و زیباشناسی ادغام کند. کانسپت‌های این برند از نظر هنر و درک بصری، اوج هارمونی را به‌همراه دارند.

طراحی کانسپت Intelligence Aesthetics 2.0

کانسپت Intelligence Aesthetics 2.0

اکسید برای طراحی خودرو مفهومی Intelligence Aesthetics 2.0 از یک زبان طراحی جدید که ترکیبی از تکنولوژی هوشمند و هنرهای تجسمی است، استفاده کرده است. این زبان قصد دارد طراحی این خودرو را به اوج احساس برساند و زیبایی مدرن و خیال‌انگیزی را ارائه دهد.

کوین رایس، طراح مطرح خودرو در این خصوص عنوان کرد ذائقه نسل جوان به‌خصوص در حوزه طراحی به‌شکل کامل تغییر پیدا کرده است. نسل جوان به‌دنبال طراحی‌های ساده، استایلیش و با کارکردهای درست است. مشتریان خواستار خودرویی هستند که بخشی از استایل آنها باشد.

کانسپت Intelligence Aesthetics 2.0

در همین راستا طرح مفهومی Intelligence Aesthetics 2.0 قصد ندارد خودروهای مدرن را خلق کند، بلکه با تمرکز روی زیبایی‌شناسی انسان‌ها و نیازهای آنها طراحی شده است. در واقع این خودروی مفهومی روی سبک زندگی انسان‌ها و نگاهشان به زندگی تمرکز کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*