گوشی iQOO Neo 7 Pro

گوشی iQOO Neo 7 Pro با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 و شارژ 120 واتی معرفی شد

گوشی iQOO Neo 7 Pro با مشخصات و قیمت مناسب و یک ادعای بزرگ معرفی شد؛ این موبایل می‌تواند با چیپ دوگانه خود، تجربه گیمینگ متفاوتی را ارائه کند.

شرکت چینی iQOO امروز میزبان رویدادی در هندوستان بود که در آن از یک محصول جدید رونمایی کرد. گوشی iQOO Neo 7 Pro که ساعاتی پیش معرفی شد، از چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام قدرت می‌گیرد، باتری آن با توان 120 واتی شارژ می‌شود و به یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز است. اگر ظاهر و مشخصات فنی این محصول برایتان آشنا است، تعجب نکنید؛‌ چرا که این محصول دقیقا شبیه به iQOO Neo7 Racing است که چندی پیش در چین رونمایی شده بود.

چیپ دوگانه مخصوص گیمرها و اجرای بازی‌ها با نرخ 120fps

iQOO که زیرمجموعه شرکت ویوو نیز محسوب می‌شود، در این رویداد شدیدا روی عبارت «چیپ قدرت دوگانه» مانور داده بود. این چیپ در واقع توان مورد نیاز برای گیمرها را فراهم خواهد کرد و می‌تواند بازی‌ها را با نرخ فریم 90fps و 120fps اجرا کند. پردازشگر گرافیکی این گوشی مصرف انرژی در حین رندرینگ را کاهش می‌دهد و نرخ فریم بالا برای اجرای بدون وقفه بازی‌ها را در اختیار کاربران خواهد گذاشت. البته این برند چینی صحبتی در مورد مشخصات فنی این چیپ نکرده است.

گوشی iQOO Neo 7 Pro

در هر صورت، در پشت دستگاه شاهد حضور یک دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی با سنسور Samsung GN5 هستیم که یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو آن را همراهی می‌کنند. در جلوی گوشی هم شاهد حضور یک سنسور 16 مگاپیکسلی درون حفره‌ای روی نمایشگر هستیم.

سازنده چینی که ظاهرا این محصول خودش را به‌طور ویژه برای گیمرهای موبایل طراحی کرده، یک نمایشگر بزرگ 6.78 اینچی باکیفیت AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس را روی قاب جلویی آن قرار داده که اوج روشنایی 1300 نیتی را وعده می‌دهد. این نمایشگر نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی داشته و گواهی +HDR10 را هم شامل می‌شود.

گوشی iQOO Neo 7 Pro

گوشی iQOO Neo 7 Pro به‌صورت پیش‌فرض با اندروید 13 و پوسته سفارشی Funtouch 13 وارد بازار خواهد شد. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی با توان 120 واتی در عرض تنها 8 دقیقه از شارژ 0 به 50 درصد می‌رسد. سیستم خنک‌کننده قابل قبولی نیز درون قاب آن نهفته است که جلوی گرم شدن بیش از حد گوشی در استفاده طولانی مدت را خواهد گرفت.

قیمت گوشی iQOO Neo 7 Pro

در پایان لازم به‌ذکر است که این گوشی چینی و جذاب در دو نسخه مختلف عرضه خواهد شد. یکی از آن‌ها “Fearless Flame” نام دارد که از یک قاب چرمی نارنجی برخوردار است. دیگری نیز “Dark Storm” است که از یک قاب پلاستیکی با شیب رنگی آبی-مشکی استفاده می‌کند. قیمت پایه این محصول با 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی 425 دلار بوده و باید برای خرید نسخه قدرتمندتر آن با 12 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی، 465 دلار بپردازید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*