کوکوین

مشکل کوکوین با احراز هویت (KYC) اجباری، صرافی مناسب بعدی؟

کوینکس یا دیگر صرافی ها باتوجه به مشکل حاد کوکوین برای جایگزینی مناسب هستند؟ اخبار کوکوین بازار کریپتو را به خصوص در ایران کمی شوکه کرد.

کمتر کسی فکرش را می‌کرد که کوکوین نیز به سرنوشت بایننس و دیگر صرافی‌ها دچار شود. اگر شما نیز سرمایه‌دار و معامله‌گر کوکوین هستید و قصد انتقال سرمایه از این بستر را دارید، پیشنهاد می‌کنم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

شرط اجباری احراز هویت در کوکوین

کوکوین شرایط جدید را برای کاربران خود مشخص کرده که طی آن پس از تاریخ 15 ماه جولای میلادی دیگر کسی نمی‌تواند بدون احراز هویت به صرافی کوکوین مبلغ جدیدی را وارد کند.

پس از شنیدن این خبر بسیاری نگران شدند که آیا بعد از 24 تیرماه یا همان 15 جون امکان برداشت وجود خواهد داشت؟ خوشبختانه امکان برداشت وجود دارد اما نمی‌توان سرمایه جدیدی منتقل کرد.

همچنین می‌توان با سرمایه داخل صرافی در بازار اسپات معامله انجام داد. شرایط جدید کوکوین سرمایه‌گذاران زیادی از جمله ایرانی‌ها را شوکه کرد.

به این علت که بسیاری شرایط احراز هویت ندارند و برخی هم به دلایل شخصی نمی‌خواهند که چنین کاری بکنند.

کوکوین (KYC) چه مشکلی برای کاربران ایرانی ایجاد می‌کند؟

صرافی KYC با شرایط جدید خود عملا راه را برای کاربران ایرانی ساکن ایران بست. مدارک ایرانی‌ها به دلیل مشکلات تحریمی برای احراز هویت تایید نمی‌شود و بسیار پر ریسک است.

در چنین شرایطی هیچ راهی نیست جز این‌که این کاربران از صرافی KuCoin به صرافی دیگری کوچ کنند. مشکل اصلی شرایط جدید صرافی کوکوین کاربران ایرانی و افرادی هستند که توانایی احراز هویت در این صرافی را ندارند.

برای انتقال سرمایه و جایگزینی صرافی از کوکوین چه کنیم؟

برای انتقال باید به فکر صرافی جدیدی با شرایط خوب بود. در انتخاب جدید باید شرایطی را لحاظ کرد که ما را به سرنوشت صرافی کوکوین دچار نکند.

صرافی جدید ما باید دست کاربران را برای احراز هویت باز بگذارد. صرافی‌های محدودی هستند که چنین کاری را انجام می‌دهند. یعنی کاربران برای احراز هویت دچار وضعیت اجبار نمی‌شوند.

این شرایط آزادانه با فلسفه بلاکچین تطبیق بیشتری دارد و از طرفی هم محیط صرافی را برای جذب کاربران بیشتر آماده می‌کند.

همچنین صرافی جدید باید با کاربران ایرانی و دیگر کشورهای تحریمی روابط عمیقی برقرار کند تا آنها از سرمایه‌گذاری احساس امنیت بگیرند.

کوینکس جایگزین مناسبی برای کوکوین است؟

بر اساس تحقیقات، کوینکس یک صرافی معتبر و با سابقه است. تا به امروز رویدادهای زیادی در داخل ایران برگزار کرده که خبر از روابط حسنه او با کاربران ایرانی می‌دهد.

از طرفی این صرافی شرایط آزادانه‌ای را برای احراز هویت کاربران مشخص کرده است. در این صرافی شما نیازی به احراز هویت اجباری برای انجام معاملات خود ندارد.

در عین حال که امنیت شما تضمین میشود می‌توانید بدون احراز هویت در کوینکس به معامله مشغول شوید.

جمع بندی

کوکوین بسیاری از کاربران قدیمی خود را شوکه کرد. بخش زیادی از کاربران کوکوین را ایرانی‌ها تشکیل می‌دهند.

آنها با توجه به شرایط جدید باید به دنبال بستری جدید برای ادامه فعالیتشان باشند.

کوینکس (CoinEx) یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتقال از کوکوین (KuCoin) است. در این صرافی شما با محدودیت احراز هویت روبه‌رو نیستید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*