کتاب Touchstone

راهنمای خرید کتاب Touchstone | تاچ استون 1 2 3 4

مجموعه کتاب‌های تاچ استون با هدف آموزش زبان انگلیسی به علاقه‌مندان، دارای روش‌های تدریس متنوعی می‌باشند به همین دلیل، دانشگاه کمبریج کتاب Touchstone 1 را به‌عنوان یک نمونه‌ی آموزشی مناسب و کاربردی ویژه بزرگسالان در سال 2005 منتشر کرد.

نگاهی به محتوای کتاب‌های Touchstone

کتاب‌های تاچ استون دارای چهار سطح هستند که توسط مایکل مک‌کارتی، جین مک‌کارتن و هلن سندی فورد (پژوهشگران فعال در حوزه آموزش زبان انگلیسی) به تالیف رسیده‌اند و انتشارات کمبریج نیز آنها را به چاپ رسانده است.

انتشارات کمبریج در سال 2014 تصمیم می‌گیرد نسخه‌ی جدید و به‌روز شده‌ای از کتب تاچ استون را با عنوان Touchstone: Second Edition به چاپ برساند تا نکاتی را که در نسخه‌ی اول آموزشی آن اعمال نشده است در این مجلد به چاپ برساند. بنابراین انتشارات کمبریج ویرایش دوم Touchstone را در چهار سطح از ابتدایی تا متوسطه به چاپ رساند.

 نویسندگان کتاب تاچ استون، تمام سعی خود را بر آن گذاشته‌اند که تمامی آموزش‌ها به صورت کاربردی و مکالمه محور باشند تا با افزایش توانمندی‌های زبان‌آموزان، حس اعتماد به نفس و انگیزه را در آنها ایجاد نمایند.

کتاب Touchstone

سطح‌بندی کتاب تاچ استون

کتاب های Touchstone با 4 سطح آموزشی با استفاده از اعداد و رنگ‌ها دسته‌بندی شده‌اند که به شرح زیر می‌باشند:

کتاب 1Touchstone قرمز رنگ می‌باشد که سطح آن کاملا مبتدی است و برای زبان‌آموزان پایه Elementary طراحی شده‌ است.

کتاب Touchstone 2 سطح Pre-intermediate است که با رنگ آبی روانه بازار شده است.

کتاب Touchstone 3 به رنگ سبز است و برای سطح اینترمدییت (Intermediate) یا همان متوسطه پیشرفته طراحی شده است.

سطح پایانی کتب تاچ استون به رنگ بنفش می‌باشد که عنوان آن تاچ استون 4 است و برای سطح پیشرفته یا همان Upper-intermediate به تالیف رسیده است.

مروری بر روش آموزشی کتب Touchstone

کتاب های تاچ استون در هر جلد خود 12 فصل یا همان unit را در بر می‌گیرند. هر یک از این فصول نیز شامل 4 درس هستند که با واژه‌ی Lessone مشخص می‌‌شوند.

در هر درس بخش‌های مختلفی از زبان انگلیسی آموزش داده می‌شوند که تحت عنوان درس A تا D مشخص شده است. (خرید کتاب تاچ استون)

کتاب Touchstone

هر یک از این چهار دروس به ترتیب دارای ویژگی‌های آموزشی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم هستند:

Lesson A : اشاره‌ای به کلیت محتوای آن فصل، معرفی لغاتی که در طول درس ارائه می‌شوند، آموزش گرامر اصلی درس که مربوط به ساختار جملات کاربردی در زبان انگلیسی می‌باشد.

Lesson B : افزایش دایره‌ی واژگان و هم‌چنین اشاره‌ای به نکات جزئی اما تاثیرگذار در ساختار جملات زبان انگلیسی می‌کند.

Lesson C : با پشت سر گذاشتن B و A Lesson به بخش C می‌رسیم که نسبت به دروس قبل، از اهمیت بیش‌تری برخوردار است زیرا هدف اصلی آن آموزش چگونگی به کارگیری دستور زبان‌های آموزشی درس‌های قبلی در جملات مختلف و نحوه‌ی ترکیب کردن آنها و ساخت یک جمله‌ی جدید می‌باشد. از طرفی دیگر این بخش آغاز آموزش مهارت listening به زبان آموزان است.

Lesson D : ریدینگ و رایتینگ دو مهارت اصلی زبان انگلیسی هستند که در این درس به مخاطب آموزش داده می‌شوند. هدف اصلی این بخش تقویت توانایی ترکیب کلمات برای ساخت جملات و ایجاد مکالمه‌ای بی‌نقص می‌باشد.

کتاب Touchstone

سایر ویژگی های کتاب تاچ استون

این مجموعه کتب علاوه بر مواردی که پیش‌تر به آنها اشاره کردیم دارای برخی ویژگی‌های دیگر از جمله موارد زیر می‌باشند.

  • ارائه‌ی تمرین‌های مازاد با هدف درک بهتر مضامین آموزش داده شده و تثبیت آنها در ذهن زبان‌آموز، هم‌چنین اشاره به نکاتی جزئی که تاثیر بسیاری در دستور جملات زبان انگلیسی دارند، از جمله مواردی می‌باشند که تحت عنوان Extra Grammar Practice در پایان فصول آمده است.
  • اشاره به اشتباهات رایجی که ممکن است زبان‌آموزان با آنها درگیر شوند تحت عنوان Information Common Error در صفحات پایانی کتاب آورده شده است.
  • با هدف تقویت مهارت تلفظ یا همان pronunciation بخش آخر کتاب به Sounds Right اختصاص داده شده است تا انواع نیاز آموزشی خواننده را به تفکیک سطح آموزشی آن در این زمینه برطرف نماید.
این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*