تویوتا یاریس کراس هیبرید

واردات تویوتا یاریس کراس هیبرید به ایران قطعی شد

واردات تویوتا یاریس کراس هیبرید به ایران قطعی شد. در ادامه با مشخصات Toyota Yaris Cross hybrid برای عرضه به بازار ایران آشنا می‌شویم.

تا به امروز چند شرکت برای واردات خودروهای تویوتا فرایند ثبت سفارش را انجام دادند و مدتی قبل نیز طی مطلبی شما را با 5 خودرو وارداتی تویوتا برای بازار ایران آشنا کردیم؛ اما اکنون خبرها حاکی از آن است که یک واردکننده دیگر فرایند ثبت سفارش تویوتا یاریس کراس هیبریدی را نیز به انجام رسانده تا در آینده نزدیک شاهد ورود آن به بازار ایران باشیم.

مشخصات تویوتا یاریس کراس هیبرید

تویوتا یاریس کراس هیبرید

تویوتا یاریس کراس هیبریدی از یک موتور 1.5 لیتری M15A بنزینی و موتور برقی بهره می‌برد. در مجموع این قوای محرکه می‌تواند قدرتی برابر با 114 اسب بخار و گشتاور 141 نیوتن‌متر را به تولید برساند. ضمن این‌که واردکنندگان نسخه تک دیفرانسیل این خودرو را برای ورود به ایران در نظر گرفتند.

تویوتا یاریس کراس هیبرید

این شاسی بلند ژاپنی بر پایه پلتفرم TNGA این خودروساز ژاپنی توسعه پیدا کرده و از لحاظ ابعادی نسبت C-HR در جایگاه پایین‌تری جای دارد. این خودرو دارای 4180 میلی‌متر طول و 2560 میلی‌متر فاصله محوری است. ضمن این‌که این خودرو نسبت به نسخه معمولی، عرض آن حدود 20 میلی‌متر و ارتفاع آن نیز حدود 90 میلی‌متر بیشتر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*