تبلت رد مجیک

اولین تبلت رد مجیک با مشخصات قدرتمند برای عاشقان بازی رونمایی شد

کمپانی نوبیا ساعاتی پیش رسما از نخستین تبلت گیمینگ رد مجیک رونمایی کرد. این تبلت از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 بهره برده و یک باتری 10 هزار میلی آمپر ساعتی دارد.

اگر به بازی کردن روی گوشی موبایل یا تبلت خود علاقمندید، امروز روز بزرگی برای شماست؛ چراکه کمپانی نوبیا علاوه بر گوشی رد مجیک 8 اس پرو که نخستین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 2 به شمار می‌رود، از نخستین تبلت خود هم رونمایی کرده است.

نخستین تبلت رد مجیک چه مشخصاتی دارد؟

تبلت Red Magic به یک صفحه نمایش 12.1 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1600 در 2500 پیکسل، نرخ نوسازی 144 هرتز و نرخ سمپلینگ تاچ 240 هرتز مجهز است.

این پانل، حداکثر روشنایی 600 نیتی داشته و از حاشیه‌هایی باریک با ضخامت یکسان در چهار طرف برخوردار است.

تبلت رد مجیک همچنین وزنی 613 گرمی داشته و ضخامتش در باریک‌ترین نقطه به 6.5 میلیمتر می‌رسد. بعلاوه، این تبلت از چهار اسپیکر با تنظیم DTS بهره می‌برد.

کمپانی نوبیا در این تبلت همچنین از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 بهره برده و آن را به 12 یا 16 گیگ رم LPDDR5X مجهز کرده است. بعلاوه، 256 یا 512 گیگ حافظه UFS 3.1 هم در این دستگاه به کار رفته است.

تبلت رد مجیک همچنین از سیستم خنک‌کننده ICE Magic بهره می‌برد که ادعا می‌کند در حین گیمینگ طولانی، باعث کاهش دما به اندازه 5 درجه خواهد شد.

بعلاوه، صفحه نمایش بزرگ این دستگاه همچنین متصل کردن کیبورد، ماوس یا جویستیک به دستگاه را تسهیل کرده و تجربه‌ای نزدیک‌تر به کامپیوترها ارائه می‌دهد.

دوربین سلفی و دوربین پشت این تبلت قدرتمند به ترتیب 16 و 13 مگاپیکسلی هستند و ظرفیت باتری آن هم 10 هزار میلی آمپر ساعت است. این باتری همچنین از شارژ سریع 80 واتی بهره برده و قادر است ظرف تنها 55 دقیقه، به‌طور کامل شارژ شود.

تبلت رد مجیک همچنین به‌طور پیش‌فرض از رابط کاربری Red Magic OS 8 بهره می‌برد.

قیمت این تبلت جدید Red Magic در تریم پایه با 12 گیگ رم و 256 گیگ حافظه برابر با 538 دلار است؛ در حالی که تریم 15/512 این دستگاه، قیمتی 635 دلاری دارد.

در کنار این دستگاه، نوبیا همچنین کیبورد مغناطیسی هوشمند با قیمت 83 دلار و قلم استایلوس با قیمت 55 دلار را هم در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*