شبکه اجتماعی Threads

صاحب اینستاگرام، شبکه اجتماعی Threads را برای رقابت با توییتر منتشر کرد

کمپانی متا، صاحب اینستاگرام از شبکه اجتماعی Threads رونمایی کرد. اپلیکیشن تردز می‌خواهد با توییتر رقابت کند. این آغاز جنگ تمام عیار ایلان ماسک و زاکربرگ است!

کمپانی متا، صاحب اینستاگرام روز گذشته رسما از یک شبکه اجتماعی جدید رونمایی کرد که می‌خواهد با توییتر ایلان ماسک رقابت کند. شبکه اجتماعی Threads بر پایه و اساس اینستاگرام بنا شده است؛ بنابراین کاربران می‌توانند با اکانت خود وارد آن شده و به‌سادگی دوستان خود را در آن پیدا کنند.

شبکه اجتماعی Threads چیست؟

شبکه اجتماعی Threads

متا مدت‌ها بود که روی یک شبکه اجتماعی جدید به‌نام تردز کار می‌کرد. درست مثل توییتر و بلواسکای که به‌تازگی محبوبیت زیادی پیدا کرده، این شبکه اجتماعی نیز به‌کاربران اجازه اشتراک‌گذاری متن،‌ عکس و ویدیو با دنبال‌کنندگان را می‌دهد.

Threads جایی است که انجمن‌های مختلف در آن گردهم می‌آیند و درمورد مباحث روز به گفتگو می‌پردازند. شما در اینجا می‌توانید هر مبحثی که به آن علاقه دارید را مستقیما با افراد موثر جامعه و دیگران به‌اشتراک بگذارید. یا دنبال‌کنندگانی وفادار بسازید تا از ایده‌ها و نظرات شما استفاده کنند.

ورود به برنامه به‌راحتی فشار دادن یک دکمه

سرنوشت تردز به یک دلیل به اینستاگرام گره خورده است. متا برای آنکه استفاده از شبکه اجتماعی جدیدش را آسان‌تر کند، از اکانت اینستاگرام به‌عنوان روش ورود به شبکه اجتماعی Threads استفاده کرده است. این یعنی اگر شما هم اکنون اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی خود نصب شده داشته باشید، تمام کاری که باید برای ورود به این برنامه انجام دهید، فشار دادن یک دکمه است.

شبکه اجتماعی Threads

سپس برنامه می‌تواند مواردی مثل بیو و عکس پروفایل اینستاگرام شما را به اکنات تردز شما انتقال دهد. اینستاگرام تردز حتی می‌تواند دوستان شما را هم از اکانت اینستاگرام شما استخراج کرده و دنبال کند. البته شما می‌توانید تمام این مراحل را به‌صورت دستی هم انجام دهید. سپس نوبت به انتخاب وضعیت اکانت شما می‌رسد. اینکه می‌خواهید به‌صورت عمومی نمایش داده شود، یا فقط دنبال‌کنندگان شما قادر به دیدن پروفایلتان باشند.

تردز رابط کاربری آشنایی دارد. یک صفحه اصلی به‌سبک تایم لاینی داشته و شامل یک زبانه جستجو، یک دکمه برای انتشار پست جدید، نوتیفیکیشن‌ها و پروفایل کاربری می‌شود. شما می‌توانید نوتیفیکیشن‌ها را تنظیم کنید،‌ جلوی نمایش برخی کلمات را بگیرید، اکانت‌های کاربران مزاحم را بلاک کنید و پروفایل خود را از طریق یک لینک با دیگران به‌اشتراک بگذارید.

دانلود شبکه اجتماعی Threads

در حال حاضر شبکه اجتماعی جدید اینستاگرام برای دو پلتفرم اندروید و آی او اس عرضه شده است. همین حالا می‌توانید از طریق لینک‌‌های زیر برای دانلود اپلیکیشن Threads اقدام کنید.

دانلود نسخه اندروید | نسخه آی او اس

شما می‌توانید صفحه رسمی گجت نیوز را در شبکه اجتماعی تردز از طریق لینک زیر دنبال کنید:

https://www.threads.net/@mygadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*