تردز کامپیوتر

آیا امکان دسترسی به شبکه اجتماعی تردز از طریق کامپیوتر وجود دارد؟

تردز یکی از زیرمجموعه‌های اینستاگرام است و اکثر کاربران با استفاده از گوشی‌های هوشمندشان از این پلتفرم استفاده می‌کنند. با این حال سوال مهمی که وجود دارد درباره امکان دسترسی به تردز از طریق کامپیوتر است که در این مطلب گجت نیوز به آن پاسخ خواهیم داد.

هر روز کاربران بیشتری سراغ استفاده از شبکه اجتماعی تردز می‌روند و کاربران این پلتفرم رو به افزایش است. آخرین پروژه متا که رقیب مستقیم توییتر است، جذابیت‌های زیادی دارد اما مانند اکثر پلتفرم‌های توسعه‌داده‌شده توسط این شرکت، در نسخه کامپیوتر ضعف‌‌های زیادی دارد. اگر می‌خواهید در کامپیوتر از تردز استفاده کنید، تا پایان این مطلب همراه گجت نیوز بمانید تا روش‌های استفاده از تردز با استفاده از کامپیوتر را با شما به اشتراک بگذاریم.

پیش از این که بخواهیم سراغ آموزش استفاده از تردز در کامپیوتر برویم بهتر است بدانید باید برای استفاده از این شبکه اجتماعی یک حساب کاربری در اینستاگرام داشته باشید. در صورتی که می‌خواهید از حساب اصلی خودتان در تردز استفاده کنید، دیگر راهی برای حذف حساب تردز نخواهید داشت چون با این کار حساب اینستاگرام شما هم برای همیشه پاک خواهد شد.

تردز کامپیوتر

برنامه تردز درهم‌تنیدگی عجیبی با اینستاگرام دارد! به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم برای داشتن تجربه‌ای بهتر به جای استفاده از اکانت اصلی‌تان، از اکانت دیگری استفاده کنید تا در صورت حذف حساب تردز، مشکلی برای ایسنتاگرامتان به وجود نیاید!

حساب تردز شما یوزرنیمی مشابه با اینستاگرام شما دارد. البته متا این امکان را به کاربران داده تا تصویر پروفایل، بیو و برخی اطلاعات دیگر را به صورت جداگانه در تردز تغییر دهند. نکته مهم دیگر این است که کاربرانی که به تردز شما دسترسی دارند، می‌توانند با یک کلیک حساب اینستاگرام شما را هم ببینند. پیشنهاد ما این است که برای استفاده از تردز، از اپ گوشی این شبکه اجتماعی استفاده کنید و بیخیال دردسرهای این برنامه در گوشی‌های هوشمند شوید.

آموزش استفاده از تردز در کامپیوتر و مروگر

آن طور که متا اعلام کرده، شبکه اجتماعی تردز در بیش از صد کشور در دسترس است و کاربران می‌توانند اپ این شبکه اجتماعی را برای اندروید و آی او اس دریافت کنند. این شرکت اطلاعاتی درباره امکان دسترسی به تردز از طریق کامپیوتر منتشر نکرده است و فعلا به صورت رسمی از نسخه مرورگر پشتیبانی نمی‌کند. با این وجود اگر شما به تردز دسترسی داشته باشید، می‌توانید لینک ترد مورد نظرتان را (ترد نام پست‌های این شبکه‌ اجتماعی است؛ چیزی شبیه به توییت) کپی کنید و آن لینک را در هر دستگاهی که به یک مرورگر اینترنت مجهز است مشاهده کنید. این یعنی با داشتن لینک یک ترد، امکان دیدن آن در کامپیوتر وجود دارد.

  1. برای دسترسی به تردها در کامپیوتر ابتدا اپ رسمی تردز را دانلود و نصب کنید.
  2. وارد حساب کاربری خودتان شوید.
  3. ترد مورد نظرتان را انتخاب کنید.
  4. سپس روی لوگوی هواپیمای کاغذی بزنید.
  5. در این جا گزینه‌های مختلفی به نمایش درمی‌آید اما شما باید روی گزینه Copy Link کلیک کنید.

وقتی لینک ترد مورد نظرتان را کپی کردید، می‌توانید آن را در بخش کلیپ بورد گوشی‌تان مشاهده کنید. در مرحله بعدی می‌توانید این لینک را با استفاده از ایمیل یا هر ابزار انتقال اطلاعات دیگری به رایانه شخصی خودتان بفرستید. اگر در مرحله پنجم، روی گزینه Share Via بزنید، می‌توانید لینک را به صورت مستقیم به دیوایس‌هایتان بفرستید.

تردز

تردز قابلیت‌های جذابی دارد اما نقاط ضعفش بیشتر به چشم می‌آید؛ عملکرد افتضاح در کامپیوترها، شاید مهم‌ترین نقطه ضعف این پلتفرم باشد!

زمانی که لینک را در رایانه شخصی خود باز می‌کنید، می‌توانید خود ترد، پروفایل شخصی که ترد را منتشر کرده،‌ منشن‌ها، لایک‌ها و … را بدون نیاز به یک گوشی هوشمند مشاهده کنید.

این ویژگی به چه دردی می‌خورد؟

همان طور که دیدید، محدودیت‌های زیادی در نسخه کامپیوتر شبکه اجتماعی تردز وجود دارد که استفاده از این پلتفرم را تقریبا غیرممکن می‌کند. این احتمال وجود دارد که در آینده‌ای نزدیک پشتیبانی متا از تردز در رایانه‌های شخصی بهتر شود اما در حال حاضر متا برنامه‌ای برای توسعه اپ دسکتاپ تردز ندارد.

ویژگی به اشتراک‌گذاری لینک ترد به کاربران این امکان را می‌دهد تا از تردهای کاربران دیگر به عنوان یک رفرنس در پست‌های بلاگ، پیام‌ها و … استفاده کنند. هر چند این ویژگی کاربردی به نظر می‌رسد اما نمی‌تواند ضعف بزرگ تردز در رایانه‌های شخصی را بپوشاند.

شما چه نظری درباره شبکه اجتماعی تردز دارید؟ آیا حال و هوای تردز فارسی به پای توییتر فارسی می‌رسد و می‌تواند به تاثیرگذاری رقیبش باشد؟ در بخش نظرات با خانواده بزرگ گجت نیوز همراه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*