کاربران تردز

تعداد کاربران شبکه اجتماعی تردز به 100 میلیون نفر رسید

کاربران تردز هرروز بیشتر می‌شوند و حالا جدیدترین آمار منتشر شده نشان می‌دهد تعداد کاربران ثبت نام کرده در Threads اینستاگرام به بیش از ۱۰۰ میلیون نفر رسیده است. این آمار رشد در میان شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های دیگر تقریبا بی‌سابقه است!

تردز، شبکه اجتماعی جدید مارک زاکربرگ و رقیب مستقیم توییتر است که توانسته در روزهای اخیر به یکی از مهم‌ترین ترندهای دنیای تکنولوژی تبدیل شود. آخرین آمارهای منتشر شده توسط Quiver Quantitative نشان می‌دهد این پلتفرم به تازگی به بیش از ۱۰۰ میلیون نفر کاربر رسیده است. نکته باورنکردنی درباره این آمار، است که تردز در تنها چهار روز به این تعداد خیره‌کننده کاربر رسیده است. این آمار یک رکورد تاریخی در دنیای شبکه‌های اجتماعی است.

تردز از همان ساعات اول انتشار نشان داد می‌تواند به یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان تبدیل شد و توانست در هفت ساعت ده میلیون کاربر جذب کند. این آمار در روز پنج شنبه به بیش از ۳۰ میلیون نفر رسید و با گذشت ۲۴ ساعت،‌ دو برابر شد.

کاربران تردز

تردز از همیشه بزرگ‌تر شده است! شاید حتی مارک زاکربرگ هم فکرش را نمی‌کرد پلتفرم جدیدش در یک هفته به ترسناک‌ترین رقیب تاریخ توییتر تبدیل شود!

این پایان آمارهای باورنکردنی تردز اینستاگرام نیست و اگر بدانید ۴۵۰ میلیون نفر اجازه دسترسی به این پلتفرم را ندارند بیشتر شکه خواهید شد. اتحادیه اروپا اعلام کرده کاربران ساکن در این اتحادیه به دلیل مشکلات مربوط به حریم خصوصی، حق استفاده از تردز را ندارند. این یعنی با برداشته شدن این محدودیت توسط اتحادیه اروپا یا دسترسی کاربران اروپایی از طریق روش‌های دیگر به اپ تردز، ممکن است انفجار دیگری در تعداد کاربران این پلتفرم رخ دهد.

تردز رشد عجیبی داشت اما باید منتظر سقوط باشد!

برنامه تردز یکی از مهم‌ترین شبکه‌های اجتماعی این روزها است اما این احتمال وجود دارد که زودر از چیزی که فکر می‌کردیم به سقوطی سخت دچار شود. اولین مشکل این پلتفرم، رشد عجیب کاربرانش است! هر چند این مورد یک مشکل بزرگ نیست اما تجربه پلتفرم‌های مشابه نشان داده رشد انفجاری کاربران همیشه نمی‌تواند مثبت باشد. برای مثال برنامه کلاب هاوس رشد فوق‌العاده‌ای داشت و توانست در مدتی کوتاه به یکی از شبکه‌های اجتماعی مهم تبدیل شود اما با گذشت چند ماه، این روزها کمتر کسی سراغ استفاده از این پلتفرم می‌رود.

کاربران تردز

تردز در مقایسه با توییتر هیچ نقطه قوت بزرگی ندارد اما با توجه به پایگاه کاربران اینستاگرام، توانسته به سرعت به غول جدید دنیای سوشال مدیا تبدیل شود!

حتی اگر این مورد هم بگذریم، باید به مشکلات و نقاط ضعف این برنامه توجه کنیم که در آینده بیشتر راجع به آن صحبت خواهیم کرد. این برنامه نسخه کامپیوتر خوبی ندارد و برای دسترسی به تردز از طریق پی سی باید دردسرهای زیادی را تحمل کنید. در کنار این موضوع، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های توییتر یعنی جستجوی کلمات در تردز وجود ندارد. اگر این مورد هم برای شما نقطه ضعف مهمی محسوب نمی‌شود، بهتر است بدانید هشتگ‌ها هم هیچ استفاده‌ای در تردز ندارند!

سخن پایانی

با وجود رشد باورنکردنی برنامه تردز در یک هفته،‌ نباید انتظار رشد طولانی‌مدت و پایدار این پلتفرم را داشت. هر چند توییتر از دوران آمدن ایلان ماسک با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده اما با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌های بیشمارش در مقایسه با تردز، می‌تواند در مدتی کوتاه دوباره به انتخاب اول بسیاری از کاربران تبدیل شود.

نظر شما در مورد رشد عجیب تعداد کاربران برنامه تردز چیست؟ نظر خود را در این رابطه با خانواده بزرگ گجت نیوز به اشتراک بگذارید.