ساعت کاسیو

چرا همه باید حداقل یک ساعت کاسیو داشته باشن؟

چه کلکسیونر ساعت مچی باشید و چه از ساعت برای رفع نیاز روزانه و تکمیل کردن استایل استفاده می‌کنید، خرید یک ساعت کاسیو در زندگی‌تان به نوعی سرمایه گذاری خوب محسوب می‌شود.

کاسیو از آن دسته برندهایی است که شاید از نظر مالی سودآوری برای شما نداشته باشد، اما قطعا از نظر کیفیت، دوام و طول عمر به نسبت هزینه‌ای که برای خریدش کردید سرمایه گذاری محسوب می‌شود. در ادامه بیشتر و تخصصی‌تر درباره ساعت‌های کاسیو با شما صحبت می‌کنیم.

چرا خرید ساعت کاسیو؟

همه ما میدانیم ساعت کاسیو ساخت کشور ژاپن است. اما با توجه به سیاست‌های به کار گرفته شده در این برند، می‌توانیم کاسیو را یک برند جهانی مطابق هر ملیت و سلیقه معرفی کنیم. کاسیو شناخت دقیقی نسبت به نیازها دارد. با درک این موضوع که در دنیای پر رونق تکنولوژی امروز، مردم برای اطلاع زمان سراغ تلفن هوشمند می‌روند، کاسیو کاری کرده تا جایگاه ساعت مچی محفوظ بماند. نوع تقسیم‌بندی ساعت‌های کاسیو از نظر سنی، ظاهری، کاربردی، تکنولوژی و البته رنج قیمت به نحوی گسترده و کامل است که هیچ جای تردیدی برای شخص خریدار نمی‌گذارد. در هر کجا دنیا با هر سبک سلیقه، هر سنی و هر بودجه‌ای می‌توانید بهترین ساعت کاسیو را با دوام عمر بالا خریداری کنید. در ادامه دسته بندی‌هایی که کاسیو مطابق با آن به تولید ساعت‌های می‌پردازد را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

رده سنی ساعت‌های کاسیو:

در ساعت‌های کاسیو هیچ رده سنی از قلم نیفتاده. از کوچک‌ترین افراد تا بزرگسالان، همگی می‌توانند یک ساعت کاسیو با عرض قاب مناسب مچ‌شان خریداری کنند. همان‌طور که این برند سری خانواده‌های مخصوص برای تولید ساعت مردانه و ساعت زنانه دارد، در تولید ساعت بچگانه هم جنسیت دخترانه و پسرانه را لحاظ کرده. یا بر خلاف این‌که اکثر ساعت‌های کاسیو ظاهر اسپرت و جوان پسندانه دارد، اتفاقا سری ساعت جنرال کاسیو مخصوص افرادی است که سن بالاتر دارند و به دنبال یک برند با تجربه‌اند. 

دسته بندی ظاهری ساعت‌های کاسیو:

با شنیدن اسم ساعت کاسیو اولین شکلی که جلوی چشمانتان ظاهر می‌شود، چه سبک و ظاهری دارد؟ بدون شک کمپانی کاسیو یکی از پرچمداران تولید ساعت دیجیتال محسوب می‌شود. اما این دلیلی نمی‌شود تا سبک‌های دیگر در طراحی کاسیو به کار گرفته نشود. این دسته‌بندی ظاهری از نظر طراحی صفحه ساعت را می‌توانید در مدل‌های متنوع کاسیو ببینید:

  • صفحه آنالوگ: بسیاری از ساعت‌های کاسیو در سری جنرال دارای اینک سبک ظاهر هستند. ساعت‌های آنالوگ نمادی از اصالت و ماهیت واقعی دنیای ساعت مچی است. پس هیچ‌وقت تولید این سبک صفحه ساعت توسط کاسیو متوقف نخواهد شد.
  • صفحه دیجیتال: تولید ساعت مچی دیجیتال با بهترین و واضح‌ترین صفحه نمایش یکی از نقاط قدرت تولید در کمپانی کاسیو است. ساعت‌های دیجیتالی کاسیو به‌خاطر به‌وجود آوردن امکان بهره بردن از ویژگی‌ها بسیار مورد علاقه سنین جوان قرار می‌گیرد.
  • صفحه دیجیتال – آنالوگ: ترکیب این دو صفحه و تولید ظاهری تلفیقی برای کسانی مناسب است که هم به دنبال ماهیت اصلی ساعت و هم پیروی از دنیای مد هستند. همچنین اکثر ساعت‌های دیجیتال و آنالوگ کاسیو دارای قابلیت نمایش دو ساعت به‌صورت همزمان را دارند که این موضوع باعث جذابیت بیشتر در ساعت مچی می‌شود.

ساعت کاسیو

کاربردی بودن ساعت‌های کاسیو:

هدف از تولید ساعت مچی کاسیو تنها نمایش زمان نیست. یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت ساعت‌های کاسیو قابلیت‌ها و ویژگی‌های آنهاست. از آنجایی که این کمپانی در عرصه ساعت سازی همیشه پیشتاز بوده، تعداد بسیاری از این ویژگی‌ها هم در ساعت‌های کاسیو به محبوبیت رسیدند.

در اکثر مدل‌های ساعت جی شاک، بیبی جی، پروترک و ادیفایس کاسیو شاهد قابلیت‌هایی هستیم. قابلیت‌هایی از جمله:

  • کرنوگراف
  • سرعت سنج
  • ارتفاع سنج
  • عمق سنج
  • فشار سنج
  • دفترچه تلفن
  • زنگ هشدار
  • تایمر صدادار
  • دو یا چند زمانه
  • قطب نمای دیجیتال و …

هر کدام از این ویژگی‌ها متناسب با نیاز شما می‌تواند در دسترس‌تان قرار بگیرید. برای مثال اگر به کوهنوردی علاقه دارید یا به‌صورت حرفه‌ای آن را دنبال می‌کنید، یک ساعت کوهنوردی کاسیو با ویژگی‌های مخصوص این حرفه مورد نیاز شماست. معمولا کوهنوردان به خرید ساعت کوهنوردی با ویژگی ارتفاع‌سنج، فشارسنج و قطب‌نمای دیجیتالی اهمیت می‌دهند. همان‌طور که یک غواص حرفه‌ای ترجیح می‌دهد یک ساعت غواصی با ویژگی فشارسنج، عمق‌سنج و ضد آب بالا خریداری کند. فرقی نمی‌کند چه انتظاری از ساعت مچی‌تان دارید، کاسیو با ویژگی‌های متنوعی که دارد بهترین همراه شما خواهد بود.

تکنولوژی‌های به کار رفته در ساعت کاسیو:

اختراع ساعت کوارتز (ساعت باتری) و گسترش آن توسط کاسیو یکی از اولین قدم‌های این برند ژاپنی در رقابت با برندهای نامدار سوئیسی بود که خیلی خوب از آن بازخورد گرفت. اما کاسیو تنها به این موضوع اکتفا نکرد و می‌دانست برای همیشه روی بورس ماندن در این عرصه نیازمند پیروی از تکنولوژی است. امروزه در اکثر ساعت‌های کاسیو (مدل‌های قیمت متوسط و رو به بالا) شاهد حداقل یک تکنولوژی مدرن هستیم.

تکنولوژی‌هایی از جمله:

  • ساعت بلوتوث دار: ویژگی بلوتوث اکثرا در ساعت مردانه ادیفایس، پروترک و جی شاک دیده می‌شود. به کمک ارتباط ساعت با تلفن هوشمند از طریق بلوتوث زمان به صورت خودکار هر چند ساعت چک و تنظیم می‌شود.
  • ساعت GPS: قابلیت موقعیت‌یابی در ساعت‌های کاسیو از طریق امواج ماهواره‌ای از دیگر تکنولوژی‌های به‌روزی است که این کمپانی به کار گرفته. به کمک این تکنولوژی ساعت مطابق با موقعیت مکانی زمان را تنظیم و نمایش می‌دهد.
  • ساعت خورشیدی یا سولار: استفاده از تکنولوژی سولار به عمر طولانی باتری ساعت کمک می‌کند. با دریافت نور مستقیم یا نور محیط باتری سولار شارژ شده و در زمانی طولانی‌تری نیاز به تعویض باتری به نسبت ساعت‌های کوارتز معمولی وجود دارد.

ارزش بالا و پایین بودن قیمت ساعت کاسیو:

یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های ساعت کاسیو، قیمت مناسب آن است. قیمت ساعت کاسیو به نحوی سیاست‌گذاری می‌شود که برای همه قشر جامعه قابل دسترس باشد. در اوایل تولید ساعت‌های کاسیو، دلیل پایین بودن قیمت محصولاتش استفاده از موتور کوارتز بود. موتورهای کوارتز به نسبت موتورهای مکانیکی هم قیمت پایینی داشتند و هم دقت بالا. اما کاسیو با وجود پیشرفت‌هایی که داشت این سیاست قیمت گذاری مناسب را کنار نگذاشت. و همچنان سعی می‌کند با کیفیت‌ترین و پرکاربردترین ساعت‌ها را با قیمت مناسب وارد بازار کند. همچنین به خاطر دوام بالایی که در ساعت‌های کاسیو میبینید، با خرید 1 محصول از این برند، تا چند سال نیازی به خرید ساعت جدید ندارید. مگر اینکه بخواهید ساعتی جدید برای استایل متفاوت بخرید یا عاشق ساعت مچی‌ها باشید که دوباره دست به خرید ساعت بزنید.

ساعت کاسیو

تنوع در دسته بندی خانواده‌های کاسیو:

کاسیو برای تمام سلیقه‌ها پیشنهادات شگفت‌انگیزی دارد. بنابراین ساعت‌هایش را در سری خانواده‌های متفاوت تولید می‌کند که هر کدام آنها ویژگی منحصر به فردی دارند.خانواده‌های کاسیو شامل این موارد هستند:

  1. ساعت نوستالژی یا جنرال: ساعت‌هایی با طراحی‌های قدیمی کاسیو که خیلی پرطرفدارند و پایین‌ترین رنج قیمتی رو دارند.
  2. ساعت کاسیو ادیفایس: لاین تخصصی ساعت مردانه در کاسیو با سبک کلاسیک و یا نیمه اسپرت. با داشتن قابلیت‌های به‌روز و کاربردی مثل باتری سولار، اتصال هوشمند از طریق بلوتوث، کرنوگراف و … .
  3. ساعت کاسیو شین: لاین تخصصی ساعت زنانه کاسیو با سبک کلاسیک یا فشن. در این سری هم از قابلیت‌های به‌روزی که در ادیفایس‌ها گفتیم استفاده می‌شود.
  4. ساعت جی شاک کاسیو: محبوب‌ترین و لاین تخصصی ساعت‌های ورزشی کاسیو با کامل‌ترین قابلیت‌ها و فناوری‌های به روز. علاوه بر قابلیت‌های زیاد، جی شاک‌ها ضد ضربه، ضدآب و ضد شوک تولید می‌شوند.
  5. ساعت بیبی جی کاسیو: این سری ساعت‌ها کاملا مثل ساعت‌های جیشاک هستند. با این تفاوت که ابعاد ساعت مناسب خانم‌هاست. این‌طور می‌شود گفت که لاین تخصصی ساعت زنانه ورزشی کاسیو‌ها هستند.
  6. ساعت کاسیو پروترک: اگر ورزش خاصی مثل کوهنوردی، ماهیگیری، صخره‌نوردی، غواصی و یا … را به‌صورت حرفه‌ای انجام می‌دهید، ساعت‌های پروترک برای شما بهترند. در این سری خانواده کاسیو تمام ویژگی‌های به کار رفته در ساعت به‌صورت تخصصی و با دقت بالاتری به نسبت جیشاک‌ها تولید شده.

خرید ساعت اورجینال کاسیو از نمایندگی‌ها

از آنجایی که محبوبیت و شهرت کاسیو در تمام دنیا برای همه جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده، سودجویان با استفاده از اعتبار نام کاسیو دست به تولید ساعت‌های تقلبی این برند زده اند. برای جلوگیری از خرید ساعت تقلبی کاسیو، در ابتدا باید به یک فروشگاه و نمایندگی معتبر از این برند مراجعه کنید. سایت اینترنتی و فروشگاه ایران تایمر به‌عنوان اولین سایت مرجع ساعت مچی اورجینال در ایران، نه‌تنها نمایندگی ساعت کاسیو اصل، بلکه نمایندگی بیش از 200 برند مطرح جهانی را دارد. در ایران تایمر می‌توانید با خیال راحت از اصالت و اعتبار برند کاسیو، متنوع‌ترین مدل‌های این برند را ببینید، مقایسه کنید سپس خریداری کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*