بزرگترین آپدیت ویندوز 11

بزرگترین آپدیت ویندوز 11 مایکروسافت منتشر شد

بزرگترین آپدیت ویندوز 11 با تغییرات و بازطراحی بخش‌های مختلف و هم‌چنین به‌منظور رفع باگ‌های این سیستم‌عامل منتشر شد.

مایکروسافت با انتشار یک پچ جدید (BKB5028185) برای ویندوز 11، از به‌روزرسانی بزرگ Moment 3 برای این سیستم‌عامل پرده برداشت. این شرکت پیشتر آپدیت مذکور را به‌صورت اختیاری برای نسخه پیش‌نمایش ارائه داده بود. به‌گفته مایکروسافت اکنون تمامی کاربران ویندوز 11 می‌توانند بزرگترین آپدیت این سیستم‌عامل را روی رایانه‌های شخصی ویندوز خود دانلود و نصب کنند.

به‌روزرسانی Moment 3 دارای ویژگی‌های جالبی از جمله صفحه ابزارک‌های نوسازی شده با گزینه‌های طرح‌بندی جدید است که ویجت‌ها را از فید MSN جدا می‌کند. علاوه بر آن، ویژگی جدید جداسازی برنامه Win32 نیز به کاربران اجازه می‌دهد با خیال راحت برنامه‌های قدیمی را روی دستگاه‌های خود اجرا کنند. شایان ذکر است که برای دسترسی به این به‌روزرسانی باید آخرین نسخه ویندوز 11 یعنی 22H2 را دریافت کرده باشید.

تغییرات و بهبودهای بزرگترین آپدیت ویندوز 11

بزرگترین آپدیت ویندوز 11

علاوه بر به‌روزرسانی Moment 3، مایکروسافت بیش از 30 تغییر و بهبود را در ویندوز 11 از طریق این پچ جدید به‌منظور ارتقای تجربه کاربری، عملکرد، امنیت و موارد دیگر انجام داده است که در ادامه به مرور آنها می‌پردازیم.

در بزرگترین آپدیت ویندوز 11، اشتراک‌گذاری فایل محلی در فایل اکسپلورر با مخاطبین Microsoft Outlook ارتقا یافته است. اکنون گزینه‌ای تعریف شده که با انتخاب آن می‌توانید به‌سرعت فایل را برای خود ایمیل کنید. علاوه بر این، لود مخاطبین از Outlook نیز بهبود یافته است. البته این ویژگی برای فایل های ذخیره شده در پوشه‌های Microsoft OneDrive در دسترس نیست، زیرا وان درایو قابلیت اشتراک گذاری خاص خود را دارد.

هم‌چنین صفحه راهنمای فرمان دسترسی صوتی درون‌برنامه نیز در این نسخه بازطراحی شده است. اکنون هر دستور دارای توضیحات و نمونه هایی از تغییرات آن است. نوار جستجو به شما این امکان را می‌دهد تا دستورات را به‌سرعت پیدا کنید.

این به‌روزرسانی هم‌چنین عملکرد جستجو را در تنظیمات بهبود می‌بخشد. آپدیت جدید Windows 11 هم‌چنین مشکلی را برطرف می‌کند که پیشتر ممکن بود رایانه شما را هنگام بازی کردن تحت تأثیر قرار دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*