بایک U5 پلاس

لیست امکانات و مشخصات بایک U5 پلاس دیار خودرو

لیست امکانات و مشخصات بایک U5 پلاس توسط دیار خودرو منتشر شد. در ادامه با مشخصات و امکانات سدان چینی BAIC U5 Plus آشنا می‌شویم.

شرکت دیار خودرو به‌صورت رسمی کاتالوگ سدان بایک U5 پلاس را در وبسایت خود منتشر کرده که نشان می‌دهد این خودرو قرار است در دو تیپ لاکچری و آنر روانه بازار ایران شود. البته این دو تیپ از لحاظ فنی در یک سطح قرار دارند و فقط در بخش امکانات رفاهی و ایمنی آنها تفاوت وجود دارد.

مشخصات بایک U5 پلاس

بایک U5 پلاس

بایک U5 پلاس به یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 112 اسب بخار و گشتاور 142 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس CVT به چرخ‌ها منتقل می‌شود. طول این خوردو به 4660 میلی‌متر، عرض آن 1820 میلی‌متر و ارتفاع آن نیز به 1480 میلی‌متر می‌رسد. این سدان چینی از لحاظ سیستم تعلیق در جلو از سیستم مک فرسون و در عقب از تورشن بیم (H) بهره می‌برد.

امکانات رفاهی و ایمنی بایک یو 5 پلاس

بایک U5 پلاس به امکانات ایمنی مهمی چون رادار هشدار خروج از خط (LDW)، رادار نقاط کور (BSD)، چهار کیسه هوای ایمنی، سنسورهای هشدار دهنده موانع قسمت عقب خودرو، ترمزهای ABS، EBD و EBA، سیستم نمایش فشار باد تایرها (TPMS)، ترمز پارک برقی همراه با اتوهولد و همچنین سیستم کروز کنترل مجهز شده است.

بایک U5 پلاس

از امکانات رفاهی این خودرو نیز می‌توان به گرم‌کن صندلی‌های ردیف اول، فرمان کمکی برقی، نورپردازی کابین، تریم چرمی صندلی‌ها، فیلتر کابین N95، تهویه مطبوع الکتریکی، دوربین 360 درجه، تنظیم برقی صندلی راننده، آینه الکتروکرومیک، باز و بسته شدن برقی آینه‌های جانبی همراه با گرم‌کن و چراغ راهنما، کلاستر پیوسته با نمایشگر لمسی، سانروف، چراغ‌ها مجهز به فناوری LED، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌‌ای و چراغ‌های روز اشاره کرد.

تصویر کاتالوگ BAIC U5 PLUS

بایک U5 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*