اپل بازهم سامسونگ را شکست داد

 

به گزارش گجت نيوز دادگاهی در میلان طرح دعوی شرکت سامسونگ را در خصوص ممانعت از فروش "آیفون ۴S” در ایتالیا نپذیرفت و به نفع اپل رای داد.
 
دعوای حقوقی میان سامسونگ و اپل از آوریل ۲۰۱۱ و از زمانی آغاز شد که شرکت کوپرتینو سامسونگ را متهم کرد که به صورت کورکورانه در تولید تلفن همراه هوشمند "گلاکسی” و تبلت "گلاکسی تب” از "آیفون” و "آی پد” کپی برداری کرده است.
 
این درگیری تا جایی پیش رفت که تبلت "گلکسی تب ۱۰٫۱″ در بسیاری از کشورها به ویژه آلمان و استرالیا ممنوع شد.
 
اکنون در تازه ترین ابعاد این مبارزه، دادگاه میلان درخواست سامسونگ را درخصوص به تعلیق در آوردن فوری فروش "آیفون ۴S” در ایتالیا رد کرد.
 
براساس گزارش لارپوبلیکا، وکلای سامسونگ در دادخواستی ۵۰ صفحه ای اظهار داشتند که اپل در ساخت تلفن همراه "آیفون ۴S” چندین حق امتیاز مربوط به این شرکت کره ای را نقض کرده است.
 
در شرایطی که وکلای اپل از این حکم بسیار خرسند هستند، وکلای سامسونگ در خصوص تصمیم قاضی اظهار داشتند: "ما از تصمیم دادگاه میلان خرسند نیستم.
 
این تصمیم را بازنگری خواهیم کرد و تمام اندازه های لازم را برای محافظت از مالکیت فکری خود به کار می گیریم.
 
در سالهای اخیر، سامسونگ در توسعه فناوریها و پروتکلهای مختلف برای دسترسی به عملکردهای موثرتر و قابل اطمینان تر در دستگاههای موبایل پیشرو بوده است.
 
درحالی که سامسونگ همواره نسبت به استفاده از لیسانسهای حق انحصاری مرتبط با استانداردهای مخابراتی احترام گذاشته اپل در دستگاههای خود حق امتیازات سامسونگ را نقض کرده است.”

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*