فراری KC23

فراری KC23 شاهکار جدید ایتالیایی معرفی شد

فراری KC23 با پنل‌های متحرک بدنه معرفی شد. ابر خودرو Ferrari KC23 ویژه پیست طراحی شده و قرار است فقط به تعداد یک دستگاه تولید شود.

فراری از ابر خودرو جدید خود به نام KC23 پرده برداشت. فراری KC23 که فقط برای پیست طراحی شده بر پایه فراری 488 GT3 توسعه پیدا کرده و به درهای پروانه‌ای و عناصر طراحی هایپرکار 499P و ویژن گرن توریسمو مجهز شده است. در ادامه با مشخصات این خودرو تک ساخت آشنا خواهیم شد.

مشخصات فراری KC23

فراری KC23

فراری با تغییراتی نظیر آیرودینامیک فعال توانسته فراری 488 GT3 Evo را به یک ابر خودرو تبدیل کند. برای این خودرو پنل‌های جانبی بدنه متحرک نیر در نظر گرفته شده است. همچنین این ابرخودرو به‌جای پوشش مسابقه‌ای بدنه از رنگ مرکوری گلد بهره می‌برد که دارای ظاهری شبیه آلومینیوم است.

فراری KC23

فراری برای این ابر خودرو با هدف افزایش میدان دید و ارتقای آیرودینامیک از دوربین‌های جانبی به‌جای آینه‌های سنتی استفاده کرده است. این خودرو به‌شکل استاندارد از رینگ‌های 18 اینچی با لاستیک‌های چسبان بهره می‌برد؛ اما امکان سفارش رینگ‌های 21 اینچی در جلو و 22 اینچی در عقب نیز فراهم شده است. این خودرو که طی بازه 3 ساله توسعه پیدا کرده، فقط برای پیست طراحی شده است.

فراری KC23

هرچند فراری KC23 فقط به تعداد یک دستگاه تولید می‌شود، اما فراری اعلام کرد از طراحی این خودرو برای محصولات بعدی خود نیز استفاده خواهد کرد. طراحان در کابین نیز امکانات غیر ضروری موجود در مدل 488 GT3 را حذف کردند. البته کماکان دو صندلی اسپرت و دکمه‌های مختلف مدل اصلی در این خودرو به‌چشم می‌خورد. از سایر ویژگی‌های این بخش می‌توان به رول کیج کامل و غربیلک فرمان با 16 کنترل مشابه خودروهای مسابقه اشاره کرد.

ابر خودرو

در حال حاضر مشخص نیست آیا فراری KC23 از همان موتور 3.9 لیتری توئیسن توربو 8 سیلندر مدل مسابقه‌ای 488 GT3 بهره می‌برد یا خیر؛ اما این پیشرانه می‌تواند در حالت استاندارد قدرتی برابر با 600 اسب بخار و گشتاور 700 نیوتن‌متر را به تولید برساند. این خودرو به‌زودی در فستیوال سرعت گوودوود حضور پیدا خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*