سدان پلاگین هیبرید سایک رووی D7

رووی D7 ؛ سدان پلاگین هیبرید جدید سایک با شعاع حرکتی 1400 کیلومتر

رووی دی 7 – Roewe D7 نخستین سدان از سری D شرکت خودروسازی سایک است که در دو نسخه تمام الکتریکی و  پلاگین هیبرید عرضه می‌شود.

اخیرا شرکت خودروسازی سایک (SAIC)، از خودروی الکتریکی رووی D7 رونمایی کرد و حالا با انتشار چند تصویر تازه، از معرفی نسخه پلاگین هیبرید این سدان در آینده‌ای نزدیک خبر داد. این خودرو با تجهیز به سیستم موتور دوگانه (DMH)، در مجموع برد 1400 کیلومتری دارد. شعاع حرکتی خالص الکتریکی آن اما 125 کیلومتر است.

رونمایی از این سدان، بخشی از برنامه سه ساله شرکت SAIC برای تولید خودروهای الکتریکی جدید است. در قالب این برنامه، 8 مدل دیگر از جمله خودروهای شاسی‌بلند (SUV)، چند منظوره (MPV)، کامپکت، سایز متوسط و بزرگ هم طی سه سال آینده، وارد بازار خواهند شد.

طراحی نسخه پلاگین هیبرید، تا حد زیادی به نسخه الکتریکی Roewe D7 شباهت دارد؛ ولی نمای جلو اندکی تغییر کرده است. می‌بینید که هدلایت‌ها دیگر آن‌قدر باریک نیستند.

البته دستیگره‌های مخفی هم جای خود را به دستیگره‌های معمولی داده‌اند. حالت شیب‌‎دار پشت ماشین و آن قسمت برآمده در لبه کاپوت عقب نیز بر جلوه اسپرت آن افزوده‌اند.

سدان پلاگین هیبرید سایک رووی D7

ابعاد رووی D7 هیبرید، 4890×1890×1510 میلی‌متر و فاصله بین محور جلو و عقب آن، 2810 میلی‌متر است؛ یعنی 18 میلی‌متر بیشتر از نسخه تمام برقی!

با تجهیز به موتور دوگانه، پیشرانه هایبرید این خودرو راندمان حرارتی 43 درصدی دارد و در هر 100 کیلومتر فقط 4.3 لیتر سوخت مصرف می‌کند. همچنین به‌ادعای سایک میزان نویز، لرزش و خشکی نسخه هیبرید این خودرو، 10 درصد کمتر از محصولات مشابه است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*