ام وی ام ایکس 33 کراس

ام وی ام ایکس 33 کراس رونمایی شد؛ محصولی زیبا و جوان‌پسند از مدیران خودرو

مدیران خودرو رسما از کراس اوور ام وی ام ایکس 33 کراس رونمایی کرد. X33 Cross یک محصول زیبا و جوان‌پسند با مشخصات و امکانات جذاب است.

شب گذشته شرکت مدیران خودرو با برگزاری مراسمی در هتل پارسیان استقلال تهران، رسما از محصول جدید خود با نام ام وی ام ایکس 33 کراس – MVM X33 Cross رونمایی کرد. این کراس اوور کوچک، دارای ظاهر زیبا و لوکس و مشخصات و امکانات فراتر از رده خود است و سبد محصولات ام وی ام را کامل‌تر از همیشه می‌کند.

این کراس اوور چینی به‌عنوان نسخه ایرانیزه شده چری اومودا 3 محسوب می‌شود. در این مراسم، مدیران خودرو نسخه دنده اتوماتیک ایکس 33 کراس را رونمایی و به نمایش گذاشت، اما قرار است نسخه دنده دستی این خودرو با پسوند MT نیز روانه بازار شود.

در مراسم رونمایی از ام وی ام ایکس 33 کراس چه گذشت؟

مراسم رونمایی از کراس اوور کامپکت ام وی ام ایکس 33 کراس با نمایش یک کلیپ جذاب و رونمایی از این خودرو به سبک ویدیو مپینگ آغاز شد.

ویدیوی رونمایی از ام وی ام ایکس 33 کراس

علی ضیا به‌عنوان مجری این مراسم به اهالی رسانه، مدیران شرکت مدیران خودرو، نماینده‌ها،‌ هنرمندان حاضر در مراسم و همچنین سایر مهمانان خیر مقدم گفت. سپس جک لی، مدیرعامل ام وی ام مدیران خودرو روی صحنه حاضر شد و ضمن خوش‌آمدگویی به حاضران در مراسم و تشکر بابت حمایت‌های طولانی‌مدت، اظهار کرد شرکت ام وی ام با بیست سال حضور در ایران بر اساس تجربه مشتریان، محصولات را به‌طور مداوم بهبود بخشیده، مسئولیت‌های اجتماعی را تحقق بخشیده و به‌طور فعال، لذت رانندگی و تجربه منحصربه‌فردی را برای مشتریان ایرانی ایجاد کرده است. زمان در حال تغییر است و نیازهای مشتریان نیز تغییر می‌کند. نیازهای مشتریان از جست‌وجو برای رفع نیازهای اساسی تغییر کرده و آنها اکنون در جست‌وجوی سبک جدیدی از زندگی هستند.

ام وی ام ایکس 33 کراس

به‌گفته جک لی، ایکس 33 کراس قرار است سفر جدیدی را شروع کند. این خودرو برای مشتریان جوان و برای ایجاد سبک زندگی به‌روز طراحی شده است. X33 Cross زبان طراحی و آپشن‌های تکنولوژیکی فراتر از رقیبان خود را در پیش گرفته و یک انقلاب در سبک زندگی به ارمغان می‌آورد.

در ادامه، هانی هردانیان، مدیر بازاریابی برند ام وی ام توضیحات مختصری را درباره دوره  20 ساله‌ای که این برند در ایران داشته ارائه کرد. حدود بیست سال پیش، برند ام وی ام و شرکت مدیران خودرو با MVM 110 وارد بازار شد.

وی افزود:

در طول این دوره به‌طور مداوم تلاش داشتیم تا تمام موارد از جمله خدمات پس از فروش و مسائل دیگر را بهبود ببخشیم و پیشرفت کنیم. در حال حاضر بالغ بر پنجاه نماینده فروش و خدمات پس از فروش ام وی ام در کشور وجود دارد. شرکت مدیران خودرو و برند ام وی ام اکنون بیش از 550 هزار خانواده مشترک در ایران دارد؛ از عنوان مشتری استفاده نمی‌کنم، چرا که ما فعالیت‌هایمان فراتر از فروش است و سعی کردیم در این بیست سال، روز به روز خدمات بهتری را برای اعضای خانواده‌مان فراهم کنیم. حالا نیز دوره جدیدی را آغاز می‌کنیم؛ ما در دوره‌ای هستیم که می‌خواهیم تلفیقی از فشن و تکنولوژی را ایجاد کنیم. در حال حاضر زبان طراحی و تکنولوژی جدیدی را در محصولات خود پدیدار می‌کنیم و برند ام وی ام با ایکس 33 کراس اقدام جسورانه‌ای از نظر طراحی انجام داده است.

هانی هردانیان اضافه کرد ما در مورد یک لایف استایل صحبت می‌کنیم؛ درباره مفهومی با نام کراس لایف. کراس لایف شاید در نگاه اول برای شما چندان ملموس نباشد و ما در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که هر روز یک گذار را تجربه می‌کنیم. تمام چیزی که ما از کراس لایف می‌گوییم این است که آینده پیش روی ماست. ما در این مسیر باید برای تجربه کردن اشتیاق داشته باشیم و خودمون انگیزه خودمان باشیم؛ این مفهوم کراس لایف برای ما است.

در ادامه ویدیویی از کراس من به نمایش درآمد و هانی هردانیان آن را عضو جدید خانواده ام وی ام معرفی کرد.

سپس علی ضیا، مجری مراسم، توضیحاتی درباره رویداد مد و طراحی لباس با موضوع کراس لایف و کراس اوور ایکس 33 کراس ارائه کرد و در ادامه با حضور چند تن از مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو و برند ام وی ام و همچنین هنرمندان کشورمان، مهراوه شریفی‌نیا، پردیس احمدیه و شیدا یوسفی، از نفرات برتر این رقابت تجلیل شد.

ام وی ام ایکس 33 کراس

در بخش بعدی مراسم، حمید محمدی، مدیر واحد توسعه محصول برند ام وی ام روی صحنه آمد و توضیحات فنی را درباره طراحی و مشخصات و امکانات ام وی ام ایکس 33 کراس ارائه داد. وی این سوال را مطرح کرد که چرا ایکس 33 کراس بهترین انتخاب برای مشتریان است و در پاسخ به این پرسش، طراحی منحصربه‌فرد و زیبای داخلی و خارجی، امکانات مدرن و آپشن‌های متنوع و کاربردی و در نهایت تغییر در سبک زندگی را مطرح کرد.

در نهایت، پس از توضیحات حمید محمدی، خودرو ام وی ام ایکس 33 کراس به‌صورت رسمی رونمایی شد و این مراسم به اتمام رسید.

با ایکس 33 کراس آشنا شوید

حمید محمدی در ابتدای صحبت‌های خود، به بررسی طراحی X33 Cross پرداخت. ما در نمای روبه‌رو جلوپنجره هندسی با طراحی ذوزنقه‌های معکوس را مشاهده می‌کنیم که در کنار چراغ‌های روز و زبان طراحی کوانتومیک، حس قدرت و طراحی زیبا در کنار القای احساس تکنولوژی را به مالک خودرو می‌دهد.

ام وی ام ایکس 33 کراس

در نمای جانبی، در ریل بالای سقف و همچنین رکاب‌ها، رنگ‌هایی را داریم که از عناصر طبیعی الهام گرفته شده‌اند و بیانگر تعهد این خودرو به حفظ محیط زیست هستند. مصرف سوخت 6.1 لیتر در هر صد کیلومتر با استاندارد یورو 6 نیز در راستای تعهد ام وی ام و خودرو ایکس 33 کراس به حفظ محیط زیست عنوان شده است. خطوط روی بدنه و همچنین رینگ‌های 17 اینچی آلومینیومی و کالیپرهای ترمز قرمزرنگ، نمای جانبی این خودرو را به کمال خود می‌رساند. مجموعه طراحی نمای جانبی ایکس 33 کراس با خطوط جذاب روی آن، بیانگر حس شتاب برای هر بیننده‌ای است.

ام وی ام ایکس 33 کراس

در نمای پشت خودرو، ما چراغ‌های ال ای دی یکپارچه همراه با شیشه عقب و ستون‌های کناری را مشاهده می‌کنیم که با ظرافت در طراحی و نقطه‌های قرمز و سیاه‌رنگ، تقارن خوبی را به بخش عقب خودرو بخشیده است و مجددا، القاگر حس تکنولوژی به بیننده است.

ام وی ام ایکس 33 کراس

ام وی ام ایکس 33 کراس با زبان طراحی خاص و منحصربه‌فرد خود تبدیل به محصولی مدرن و کاربردی شده است. در نمای طراحی داخلی خودرو، به محض ورود به کابین با خطوط جذاب موسوم به دراگون اسکین یا پوست اژدها روی درها مواجه می‌شویم. کاربرد این خطوط در فضای داخلی خودرو به‌همراه هارمونی رنگ به‌کار رفته در کابین،‌ احساس راحتی و آرامش را به مشتریان القا می‌کند.

ام وی ام ایکس 33 کراس

به محض نشستن روی صندلی راننده، شما فرمان دی‌کات و دکمه‌های کنترلی روی آن را می‌بینید. صفحه آمپر دیجیتالی هفت اینچی و صفحه نمایش 10.25 اینچی نیز به‌چشم می‌آیند. طراحی جدید دکمه کی‌لس استارتر، شارژر وایرلس، طراحی جدید دسته دنده در کنار بحث ایمنی این خودرو که دارای 4 ایربگ (دو کیسه هوا در جلو و دو کیسه هوای جانبی) است، مجموعا فضای آرامش و رانندگی پرهیجان را به مالک خودرو می‌بخشد.

برخی از آپشن‌ها و امکانات این خودرو عبارتند از سانروف، کروز کنترل، فرمان کمی برقی، جلوآمپر دیجیتال، نمایشگر مالتی‌مدیا لمسی 10.25 اینچی، کی‌لس استارتر و استارت دکمه‌ای، شارژ وایرلس، نورپردازی کابین با قابلیت تنظیم در 64 رنگ، چراغ‌های ال ای دی، سنسور نور، ترمز پارک برقی، تنظیم حالت‌های رانندگی، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سیستم کنترل پایداری، گرم‌کن صندلی‌های جلو، اتصال اپل کارپلی و اندروید اتو، تهویه مطبوع خودکار، آینه‌های تاشوی برقی، دوربین و سنسور دنده عقب، چهار بلندگو، کنترل فشار باد لاستیک‌ها (TPMS)، روکش چرمی صندلی‌ها و رینگ‌های 17 اینچی ‌آلومینیومی.

ام وی ام ایکس 33 کراس

ام وی ام ایکس 33 کراس به‌زودی در دو مدل دنده اتوماتیک و دنده دستی روانه بازار می‌شود. مدل اتوماتیک از موتور 1 لیتری توربو و گیربکس CVT نه سرعته و مدل دنده دستی از موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی و گیربکس پنج سرعته بهره می‌برند.

به‌گفته حمید محمدی، علاوه بر ارتقای تکنولوژی که همواره هدف مدیران خودرو و برند ام وی ام بوده، نگاه جدیدی مبنی بر توجه به نیاز کاربران برای تغییر در زندگی روزمره در محصولات اخیر این برند وجود دارد. در همین راستا، خودرو ام وی ام ایکس 33 کراس با طراحی منحصربه‌فرد خود از راه رسیده تا مثل یک پوشش مدرن، دنبال‌کننده و حامی سلیقه مشتریان باشد.

گفتنی است، فعلا زمان عرضه و قیمت ام وی ام ایکس 33 کراس به‌طور رسمی اعلام نشده است؛ با این حال پیش‌بینی می‌شود این خودرو نسبت به X22 پرو تا بیست درصد گران‌تر باشد که البته با توجه به طراحی لوکس، مشخصات فنی و امکانات آن، منطقی به‌نظر می‌سد.

مشخصات فنی

پیشرانه1 لیتری توربو در نسخه اتوماتیک و 1.5 لیتری تنفس طبیعی در نسخه دنده‌ای
قدرت موتور112 اسب بخار در نسخه اتوماتیک، 116 اسب بخار در نسخه دنده‌ای
گشتاور150 نیوتن‌متر در نسخه اتوماتیک، 143 نیوتن‌متر در نسخه دنده‌ای
گیربکسCVT نه سرعته در نسخه اتوماتیک یا 5 سرعته دستی
محور محرکدیفرانسیل جلو
حداکثر سرعت170 کیلومتر بر ساعت
مصرف سوخت6 لیتر در هر صد کیلومتر
استاندارد آلایندگییورو 6
فرمانبرقی
رینگ17 اینچی آلومینیومی
ابعاد خودروطول 4200 میلی‌متر، عرض 1760 میلی‌متر، ارتفاع 1570 میلی‌متر، فاصله محوری 2555 میلی‌متر
وزن خالص1239 کیلوگرم
ظرفیت5 نفر
ظرفیت صندوق عقب420 لیتر
ظرفیت مخزن سوخت50 لیتر

گالری عکس‌ها