بسته های رومینگ همراه اول

جزئیات بسته های رومینگ همراه اول برای سفر به عراق در ایام محرم اعلام شد

به مناسبت فرا رسیدن ایام عزاداری محرم، جزئیات بسته های رومینگ همراه اول برای سفر به عراق و کربلا اعلام شده است.

با فرا رسیدن ایام محرم و سوگواری سالار شهیدان، جزئیات بسته های رومینگ همراه اول ویژه سفر به کشور عراق اعلام شد. اپراتور اول تلفن همراه کشورمان با توجه به فاکتورهای مد نظر و دغدغه زائرات عتبات عالیات، بسته‌هایی را طراحی کرده است که علاوه بر رقابت با سیم کارت اپراتورهای عراقی، از خروج ارز از کشورمان نیز جلوگیری می‌کند. همراه اول به‌عنوان اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران، بعد از تجربه موفقی که در ارائه بسته‌های ویژه حج تمتع در سال 1402 داشته، حالا با اپراتورهای عراقی نیز توافقی را انجام داده تا تعرفه مکالمه و دیتا را با قیمت مناسبت در قالب بسته های ویژه محرم به کاربران ارائه دهد. به این ترتیب مسافران کشور عراق و زائران عتبات عالیات، هیچ نگرانی از قطعی ارتباط خود در سفر به این کشور نخواهند داشت.

جزئیات بسته های رومینگ همراه اول ویژه محرم

کاربران از امروز، چهارشنبه 28 تیر 1402 می‌توانند دو بسته «15 دقیقه مکالمه 7 روزه» و «اینترنت نامحدود 7 روزه به اضافه 15 دقیقه مکالمه» را خریداری و فعالسازی کنند. بسته اول با 15 دقیقه مکالمه هفت روزه را می‌توانید با قیمت 150 هزار تومان و بسته دوم با اینترنت بین المللی نامحدود هفت روزه (با رعایت مصرف منصفانه تا سقف سه گیگابات) به همراه 15 دقیقه مکالمه را می‌توانید با قیمت 290 هزار تومان خریداری کنید. این بسته در حالت رومینگ روی شبکه اپراتورهای آسیاسل و کورک و زین قابل استفاده است.

متقاضیان سفر به کشور عراق در ایام محرم قادر خواهند بود با مراجعه به آدرس اینترنتی https://mci.ir/roaming-iraq یا اپلیکیشن همراه من و منوی خرید بسته جدید – رومینگ در این اپلیکیشن، یا شماره‌گیری کد دستوری #04*2913*10*، بسته های رومینگ همراه اول ویژه سفر به کشور عراق در ایام محرم را انتخاب، خریداری و فعالسازی کنند.

مشترکان همراه اول با خرید یکی از این بسته‌ها و بردن سیم کارت همراه اولی خود به کشور عراق، دیگر نیازی به استفاده از ارز برای خرید سیم کارت عراقی نخواهند داشت و می‌توانند بابت ارتباط با خانواده و بستگان خود از طریق تلفن همراه، اطمینان و آرامش خاطر داشته باشند. از دیگر مزایای همراه داشتن سیم کارت همراه اول در کشور عراق و استفاده از سرویس رومینگ بین الملل می‌توان به دسترسی به سایت‌ها، اپلیکیشن همراه من، بانک‌ها و انجام عملیات بانکی اشاره کرد.

علاوه بر این، کاربران سیم کارت های همراه اول می‌توانند به اپلیکیشن اوانو مراجعه کرده و با خرید بلیت پرواز به عراق از طریق سرویس کارناوال در این اپلیکیشن، بسته رومینگ رایگان هدیه بگیرند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه دریافت بسته رومینگ رایگان در سفر به عراق به آدرس اینترنتی https://ewano.app/safaroaming مراجعه نمایید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*