استوری تلگرام

قابلیت استوری به تلگرام آمد

قابلیت استوری برای مشترکان پریمیوم پیام‌رسان تلگرام منتشر شد. اما آیا این ویژگی جذاب و پرطرفدار در دسترس کاربران عادی نیز قرار خواهد گرفت؟

پیام‌رسان محبوب تلگرام، با ارائه قابلیت استوری که بسیاری از کاربران مشتاقانه انتظارش را می‌کشیدند، مجهزتر و کارآمدتر از قبل می‌شود. کاربران با استفاده از این ویژگی می‌توانند عکس‌ها و ویدیوهایی که پس از یک دوره زمانی مشخص ناپدید می‌شوند را مانند نمونه موجود در اینستاگرام و اسنپ‌چت به اشتراک بگذارند.

استوری تلگرام، قابلیتی جذاب برای اشتراک‌گذاری محتوا

علی‌رغم شباهت‌ها با دیگر پلتفرم‌های اجتماعی، تلگرام تغییرات منحصر به‌فردی را در ویژگی استوری خود اعمال کرده است. برای مثال، کاربران می‌توانند مدت زمان انقضای استوری خود را در بازه 6 تا 48 ساعت تعیین کنند. این قابلیت با آنچه در استوری اکثر برنامه‌های رقیب وجود دارند، متفاوت است. علاوه بر این، تلگرام به کاربران اجازه می‌دهد تا لیستی از مخاطبین را برای استوری‌های مختلف ایجاد کنند.

استوری تلگرام

بدین ترتیب کاربران می‌توانند یک استوری خاص را با گروهی از افراد منتخب مانند دوستان یا همکاران خود به اشتراک بگذارند. اگرچه در حال حاضر همه کاربران این پیام‌رسان قادر به مشاهده استوری‌ های تلگرام هستند، اما تنها مشترکان پریمیوم قادر به انتشار آنها هستند. البته به‌نقل از تلگرام، در آینده نزدیک تمامی کاربران این پیام‌رسان قادر به انتشار استوری خواهند بود.

پاول دوروف، مدیر اجرایی تلگرام ابتدا در مورد افزودن ویژگی استوری به این اپلیکیشن تردید داشت، اما پس از درخواست‌های متعدد کاربران در نهایت راضی به اجرای آن شد. او حالا می‌گوید که نمی‌تواند تلگرام را بدون این ویژگی تصور کند. رابط کاربری استوری‌های تلگرام مانند سایر برنامه‌های رقیب از طریق فهرستی از استوری‌های موجود در بخش بالای فهرست چت‌ها قابل دسترسی است.

علاوه بر آن، کاربران می‌توانند مانند اینستاگرام و اسنپ چت، واکنش‌های خود را ارسال کرده و به استوری دیگران پاسخ دهند. برای آزمایش ویژگی جدید استوری، کاربرانی که اشتراک پریمیوم را خریداری کرده‌اند، اکنون می‌توانند آخرین نسخه اپلیکیشن Telegram را دانلود کنند. به طور کلی، استوری تلگرام یک افزونه جذاب به این اپلیکیشن است که به کاربران گزینه‌های جذابی را در مقایسه با ویژگی مشابه در سایر برنامه‌ها ارائه می‌دهد.