هفتمین دوره کارآموزی همراه اول

هفتمین دوره کارآموزی همراه اول آغاز به کار کرد

هفتمین دوره کارآموزی همراه اول آغاز به کار کرد. اپراتور همراه اول این رویداد را با هدف توسعه توانمندی‌های جوانان نخبه ایران برگزار می‌کند.

صبح امروز یکشنبه 1 مرداد 1402 آیین افتتاحیه «هفتمین دوره کارآموزی همراه اول در در ساختمان ستاره ونک تهران برگزار شد. در این رویداد علی اکبر حکمتی کیا (مدیر آکادمی همراه)، جعفر بلوک آذری (معاون توسعه سازمان و سرمایه انسانی همراه اول) و منتخبان دوره هفتم کارآموزی نیز حضور داشتند.

برگزاری هفتمین دوره کارآموزی همراه اول

علی اکبر حکمتی کیا، مدیر آکادمی همراه اول در این رویداد به فرایند جذب کارآموز و جدیدترین تغییراتی که در این دوره کارآموزی اعمال شده اشاره کرد و گفت در این دوره از بازخوردها و تجربیاتی دوره‌های گذشته استفاده کردیم و سعی داریم فرایند کارآموزی را به بهترین شکل اصلاح کنیم تا میزان رضایت و روند رسیدگی به وضعیت کارآموزان بیش از پیش آسان شود.

مدیر آکادمی همراه اول در ادامه بیان کرد در این دوره 124 موقعیت کارآموزی ارائه شده و در مجموع بیش از 11 هزار درخواست برای کارآموزی ثبت شده که نسبت به دوره‌های قبلی یک رکورد است. در این دوره پس از اینکه 516 مصاحب تخصصی انجام شد، سرانجام 92 کارآموز منتخب از امروز دوره کارآموزی خود را در خانواده همراه اول شروع کردند.

جعفر بلوک آذری، معاون توسعه سازمان و سرمایه انسانی همراه اول در ادامه مراسم به ماموریت، چشم انداز و ارزش‌های اصلی اپراتور همراه اول اشاره کرد و در خصوص تعداد پرسنل و گردش مالی این شرکت نیز گزارش‌هایی را ارائه کرد. همچنین در این ارائه به ساختار سازمانی، شرکت‌های تابعه و پروژه‌های همراه اول نیز اشاره شد. در پایان مراسم هم کارآموزان برای شروع دوره کارآموزی در همراه اول به تسهیلگران خود معرفی شدند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*