کلکسیون ماشین جانی دپ

بهترین خودروهای کلکسیون ماشین جانی دپ، ستاره پرطرفدار آمریکایی

چه خودروهایی در کلکسیون ماشین جانی دپ حضور دارند؟ ستاره محبوب و دوست‌داشتنی سینما عاشق چه مدل اتومبیل‌هایی است؟

دزد دریایی محبوب دنیای سینما، جک اسپارو یا همان جانی دپ دوست‌داشتنی و محبوب، یکی از ستاره‌های پرطرفدار آمریکایی است که علاقه زیادی به دنیای خودرو دارد و خودروهای جذابی در گاراژ شخصی او پارک شده است.

همانطور که می‌دانید، جانی دپ در فیلم‌های محبوب زیادی بازی کرده و نقش‌های ماندگاری از خود بر جای گذاشته است؛ طی چند وقت اخیر نیز ماجراهای درگیری قضایی او با همسر سابقش، امبر هرد، جنجال‌های زیادی به پا کرد که در نهایت پایان خوبی برای جانی دپ داشت؛ اما اکنون قصد نداریم در خصوص شخصیت جانی دپ یا فیلم‌ها و آثار او صحبت کنیم؛ بلکه می‌خواهیم به مجموعه ماشین های او بپردازیم و ببینیم این بازیگر محبوب هالیوودی به چه خودروهایی علاقه‌مند است و بهترین خودروهای کلکسیون او چه ماشین هایی هستند.

تنها با یک نگاه می‌توان فهمید که جانی دپ علاقه زیادی به خودروها دارد و از خودروهای کلاسیک زیبا گرفته تا شاسی بلندهای لوکس و مدرن در کلکسیون او قرار دارند. برخی از خودروها داستان‌های خاصی دارند و بنا به دلایلی به عضویت مجموعه اتومبیلی جانی دپ درآمده‌اند؛ بنابراین بیایید نگاهی به خودروهای کلکسیون ماشین جانی دپ بیندازیم.

بهترین خودروهای کلکسیون ماشین جانی دپ

10. رولزرویس ریث – Rolls Royce Wraith

کلکسیون ماشین جانی دپ

ما مقاله معرفی بهترین خودروهای کلکسیون جانی دپ را با یک کوپه لوکس آغاز می‌کنیم که کاملا برازنده هنرپیشه باسابقه و بزرگی مانند جانی دپ است. رولزوریس ریث موجود در کلکسیون این سوپراستار سینما با قیمت بیش از 300 هزار دلار به بازار عرضه می‌شود؛ بنابراین اگر علاقه‌مند به خرید آن هستید باید حسابی دست به جیب شوید.

این که چنین خودرویی مورد علاقه جانی دپ قرار گرفته، دلیل بسیار موجهی دارد. بارها دیده شده که جانی دپ با این خودرو در حال چرخیدن در خیابان‌ها است. خیلی‌ها با دیدن این کوپه لوکس که از موتور 6.6 لیتری توربوشارژ دو قلوی V12 قدرتمند بهره می‌برد، شگفت‌زده خواهند شد. با وجود عملکرد فنی و قدرت چشمگیر، این خودرو پرچمدار و لوکس، تقریبا در سکوت کامل و بدون سروصدا در جاده‌ها حرکت خواهد کرد.

متوسط قیمت مدل کارکرده165 هزار دلار
پیشرانه6.6 لیتری توربوشارژ دو قلو V12
قدرت موتور624 اسب بخار
گشتاورر موتور800 نیوتن‌متر
گیربکسهشت سرعته اتوماتیک
شتاب 0 تا 96 کیلومتر بر ساعت4.4 ثانیه
حداکثر سرعتمحدود شده روی 250 کیلومتر بر ساعت

9. فراری 488 اسپایدر – Ferrari 488 Spider

کلکسیون ماشین جانی دپ

خودروی لوکسی مانند رولزرویس ریث برای اکثر مواقع عالی است، اما اگر جانی دپ عجله داشته باشد بهتر است از این فراری زیبا و سریع استفاده کند. فراری 488 اسپایدر پر از فناوری‌های وسوسه‌انگیز است و حداکثر سرعت آن به 330 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. به‌نظر می‌رسد این خودروی فراری، مستقیما از فیلم‌های سینمایی پرهیجان خارج شده است.

فراری 488 با وجود قدرت و گشتاور تقریبا مشابه با ریث، هیولای کاملا متفاوتی نسبت به محصول لوکس رولزرویس محسوب می‌شود. این خودروی فراری، به‌روشی پر زرق و برق‌تر با خروجی‌های اگزوز بزرگ طراحی شده و به‌لطف وزن بسیار پایین‌تر، در جاده نیز بسیار سریع‌تر حرکت می‌کند.

متوسط قیمت مدل کارکرده300 هزار دلار
پیشرانه3.9 لیتری توربوشارژ دو قلو V8
قدرت موتور660 اسب بخار
گشتاور موتور760 نیوتن‌متر
گیربکسهفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه
شتاب 0 تا 96 کیلومتر بر ساعت3 ثانیه
حداکثر سرعت330 کیلومتر بر ساعت

8. لندروور رنج روور – Land Rover Range Rover

کلکسیون ماشین جانی دپ

رنج روور برای بسیاری از افراد مشهور و سلبریتی‌ها، چیزی بیشتر از یک خودروی معمولی است. این خودرو نمادی از وضعیت آنها است و از بسیاری جهات، گزینه بسیار مناسبی برای قرارگیری در کلکسیون ماشین هر شخصی محسوب می‌شود. این شاسی بلند دارای فضای داخلی مجللی است و از لحاظ عملکرد نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

شاید لندروور رنج روور، سریع‌ترین، قدرتمندترین یا حتی مجلل‌ترین خودروی موجود نباشد؛ اما سرعت کافی و حداکثر راحتی را برای سرنشینان فراهم می‌کند و یک خودروی کامل محسوب می‌شود.

متوسط قیمت مدل کارکرده50 هزار تا 150 هزار دلار
پیشرانه3 لیتری سوپرشارژ V6
قدرت موتور340 اسب بخار
گشتاور موتور450 نیوتن‌متر
گیربکسهشت سرعته اتوماتیک
شتاب 0 تا 96 کیلومتر بر ساعت7 ثانیه
حداکثر سرعت210 کیلومتر بر ساعت

7. پورشه 911 993 کاررا اس – Porsche 911 993 Carrera S

کلکسیون ماشین جانی دپ

این خودرو قطعا یکی از موارد مورد علاقه ما در لیست بهترین خودروهای کلکسیون ماشین جانی دپ است؛ چرا که این مدل به صراحت ثابت می‌کند که جانی دپ علاقه جدی و بسیار زیادی به رانندگی دارد. 993 آخرین مدل از پورشه 911های هواخنک است و به‌همین دلیل به‌عنوان یک مدل مهم در تاریخ ثبت شده است؛ مدلی که از ویژگی‌های جذاب، هندلینگ عالی و عملکرد درخشان بهره می‌برد.

اعداد و ارقام پیرامون این خودرو مانند برخی دیگر از خودروهای پرفورمنس موجود در مجموعه جانی دپ خیره‌کننده نیستند، اما این خودروی پورشه، تجربه رانندگی متفاوت و بی‌نظیری را ارائه می‌کند. 282 اسب بخار، قدرت کافی و مناسبی برای درنوردیدن جاده‌ها خواهد بود و شتاب خودرو نیز کاملا معقول و راضی‌کننده است.

متوسط قیمت مدل کارکرده150 هزار دلار
پیشرانه3.6 لیتری فلت سیکس خنک‌سازی با هوا
قدرت موتور282 اسب بخار
گشتاور موتور340 نیوتن‌متر
گیربکسشش سرعته دستی
شتاب 0 تا 96 کیلومتر بر ساعت5.4 ثانیه
حداکثر سرعت270 کیلومتر بر ساعت

6. مرسدس میباخ اس 650 کابریولت – Mercedes Maybach S650 Cabriolet

کلکسیون ماشین جانی دپ

یکی دیگر از خودروهای فوق‌العاده گران قیمت و بسیار لوکس موجود در مجموعه ماشین های جانی دپ، این S650 کابریولت، پرچمدار جذاب برند لوکس آلمانی مرسدس میباخ است. این که جانی دپ چنین خودروی بی‌نظیری را برای به آتش کشیدن بزرگراه‌های ساحلی در مسیر به سمت منحصربه‌فردترین و گران‌ترین رستوران‌ها و هتل‌ها انتخاب کرده، اصلا جای تعجب ندارد.

ما به سختی می‌توانیم میزان گشتاوری که این مرسدس میباخ وحشی تولید می‌کند را درک کنیم؛ اما پیشرانه شش لیتری V12 آن می‌تواند قدرت 621 اسب بخار و گشتاور هزار نیوتن‌متر را تولید کند.

متوسط قیمت مدل کارکرده330 هزار دلار
پیشرانه6 لیتری V12
قدرت موتور621 اسب بخار
گشتاور موتور1000 نیوتن‌متر
گیربکسهفت سرعته اتوماتیک
شتاب 0 تا 96 کیلومتر بر ساعت4 ثانیه
حداکثر سرعتمحدود شده روی 250 کیلومتر بر ساعت

5. لینکلن نویگیتور – Lincoln Navigator

کلکسیون ماشین جانی دپ

مشابه رنج رووری که در بالا معرفی کردیم، لینکلن نویگیتور نیز یک جانور بزرگ و البته لوکس است. یک پیشرانه 3.5 لیتری V6 توربوشارژ دو قلو در زیر کاپوت این خودرو قرار گرفته که قدرت 440 اسب بخار را تولید می‌کند. در داخل کابین، سرنشینان در آسایش و راحتی کامل خواهند بود و ابزارها و فناوری‌های مدرن، راننده و سرنشین را در طول مسیر کاملا متصل و آسوده نگه می‌دارد.

با وجود قدرت قابل توجه پیشرانه، این خودرو لوکس لینکلن برای رانندگی سریع ساخته نشده و هدف اصلی، تجمل و راحتی بوده است؛ قطعا جانی دپ نیز چنین خودرویی را به‌خاطر راحتی و فوق مدرن بودن آن خریده است.

متوسط قیمت مدل کارکرده95 هزار دلار
پیشرانه3.5 لیتری توربوشارژ دو قلو V6
قدرت موتور440 اسب بخار
گشتاور موتور690 نیوتن‌متر
گیربکس10 سرعته اتوماتیک
شتاب 0 تا 96 کیلومتر بر ساعت5.5 ثانیه
حداکثر سرعتمحدود شده روی 186 کیلومتر بر ساعت

4. شورولت نووا – Chevrolet Nova

کلکسیون ماشین جانی دپ

گفته شده جانی دپ بسیار طرفدار ماشین‌های عضلانی است؛ اما چرا با وجود این علاقه، او خودروهای زیاد و مطرحی از این دسته در کلکسیون خود ندارد؟ پاسخ دادن به این سوال ساده است؛ چرا که رابطه عاطفی عمیقی بین جانی و این شورولت نووا وجود دارد. جانی دپ پیش از این که ثروتمند و مشهور شود، در این خودرو می‌خوابید و اکنون به دلیل وابستگی شدید شخصی، به‌هیچ وجه قصد ندارد آن را به فروش برساند.

اعداد و ارقام پیرامون مشخصات فنی این خودرو، چندان عالی نیستند؛ اما همانطور که گفتیم در اینجا اصلا مهم نیست و هدف جانی دپ از داشتن این خودرو چیز دیگری است. Nova یک خودروی عضلانی V8 قدیمی است که حس نوستالژی را در جاده‌های آمریکا تداعی می‌کند.

متوسط قیمت مدل کارکرده40 هزار دلار
پیشرانه5 لیتری V8
قدرت موتور200 اسب بخار
گشتاور موتور488 نیوتن‌متر
گیربکس4 سرعته اتوماتیک
شتاب 0 تا 96 کیلومتر بر ساعت9 ثانیه
حداکثر سرعت193 کیلومتر بر ساعت

3. بی ام و سری 7 – BMW 7 Series

کلکسیون ماشین جانی دپ

این سدان لوکس آلمانی، یک سواری واقعا شیرین به‌همراه راحتی عالی و آپشن‌های اضافی را به شما هدیه می‌دهد. اگر جانی دپ بخواهد سریع و راحت به مقصد خود برسد، احتمالا ماشین‌های کمی وجود دارند که بتوانند این کار را بهتر از سری 7 بی ام و انجام دهند.

بی ام و 740i به‌لطف فضای داخلی بی‌نظیر و موتور V6 توربوشارژ دو قلو، می‌تواند کیلومترها را با سرعتی چشمگیر در راحتی کامل طی کند و چه چیزی می‌تواند از این بهتر باشد؟

متوسط قیمت مدل کارکرده95 هزار دلار
پیشرانه4.4 لیتری توربوشارژ دو قلو V6
قدرت موتور335 اسب بخار
گشتاور موتور448 نیوتن‌متر
گیربکس8 سرعته اتوماتیک
شتاب 0 تا 96 کیلومتر بر ساعت5.3 ثانیه
حداکثر سرعتمحدود شده روی 210 کیلومتر بر ساعت

2. لامبورگینی اونتادور – Lamborghini Aventador

کلکسیون ماشین جانی دپ

این لامبورگینی اونتادور که شاید از نظر بصری چشمگیرترین خودرو در کلکسیون جانی دپ باشد، در بین بقیه خودروها از نظر عملکرد فنی نیز کاملا برجسته است. با قدرت نزدیک به 700 اسب بخار در زیر آن پانل‌های تهاجمی روی بدنه، این لامبورگینی برای هیجان و سرعت ساخته شده است.

سیستم چهار چرخ محرک در این خودرو تضمین می‌کند که رانندگی لذت‌بخشی را تجربه کنید. بخش عمده مهندسی این خودرو توسط آلمانی‌های شرکت آئودی انجام شده و به‌همین دلیل شرط می‌بندیم که همه چیز به خوبی سر جای خود قرار گرفته و کاملا قابل اعتماد است.

متوسط قیمت مدل کارکرده275 هزار دلار
پیشرانه6.5 لیتری V12
قدرت موتور690 اسب بخار
گشتاور موتور690 نیوتن‌متر
گیربکس7 سرعته اتوماتیک
شتاب 0 تا 96 کیلومتر بر ساعت2.9 ثانیه
حداکثر سرعت350 کیلومتر بر ساعت

1. شورولت کوروت سی 1 – Chevrolet Corvette C1

کلکسیون ماشین جانی دپ

ما با اطمینان بهترین مدل و شیک‌ترین خودروی موجود در کلکسیون ماشین های جانی دپ را برای آخرین گزینه نگه داشته‌ایم. فقط کافی است به این شورولت کوروت C1 نگاه کنید؛ ترکیب رنگ قرمز و سفید آن چشم‌ها را به خود خیره می‌کند و فقط می‌توانیم تصور کنیم که گشت و گذار در جاده‌ها با این خودروی کلاسیک، چقدر جذاب و دلنشین خواهد بود. کوروت یک نماد واقعی از خودروهای آمریکایی است و چه خودروی دیگری می‌تواند برای جانی دپ بهتر از این باشد؟

حقایق و اعداد و ارقام می‌توانند چیزهای زیادی را درباره این خودرو به ما بگویند. یک پیشرانه V8 بزرگ در جلو و خروجی‌های اگزوز صیقلی در عقب، به‌خوبی وحشی بودن این خودرو را نشان می‌دهند. پیشرانه‌ی شورولت کوروت C1 به‌اندازه کافی برای گشت و گذار در جاده‌ها قدرتمند خواهد بود و مطمئنا جانی دپ هم سواری‌های خاطره‌انگیزی را با این خودرو تجربه کرده است.

متوسط قیمت مدل کارکرده100 هزار دلار
پیشرانه5.7 لیتری V8
قدرت موتور250 اسب بخار
گشتاور474 نیوتن‌متر
گیربکس4 سرعته دستی
شتاب 0 تا 96 کیلومتر بر ساعت8 ثانیه
حداکثر سرعت194 کیلومتر بر ساعت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*