کراس اوور چینی چری جتور X70 پرو

جتور X70 پرو معرفی شد؛ نسخه جدید فیدلیتی در راه؟

چری اقدام به معرفی جتور X70 پرو کرد. ایکس 70 پرو که فیس لیفت دیگری از این کراس اوور چینی است، تغییراتی جزئی در طراحی را به دنبال می‌آورد.

چری به‌تازگی از نسخه جدیدی از سری X70 برند جتور به‌عنوان فیس لیفت دیگری از آن رونمایی کرد. این خودروساز چینی پیش از این نسخه‌های استاندارد، پلاس، اس، ای وی، کوپه و ام این کراس اوور را روانه بازار کرده است که از این بین، X70 استاندارد و پلاس به واسطه بهمن موتور در قالب فیدلیتی پرایم و پرستیژ به ایران راه پیدا کرده‌اند.

معرفی کراس اوور چری جتور X70 پرو

نمای جلو کراس اوور چینی چری جتور X70 پرو

در نمای جلو نسخه پرو جتور X70 جلوپنجره بزرگ جدیدی با الگو ماتریسی، چراغ‌های تهاجمی و تریم قرمز برای ورودی‌های مثلثی به چشم می‌خورند؛ تریم قرمزی که در ناحیه‌های کناری و عقب هم قابل مشاهده است. در ناحیه عقب هم کماکان چراغ‌های سرتاسری ضخیم با لوگو Jetour در مرکز، اسپویلر سقف، چهار خروجی اگزوز گِرد و پنل مشکی قسمت پایینی سپر قرار گرفته‌اند.

این نسخه جدید شاسی بلند ایکس 70 جتور دارای 4749 میلی‌متر طول، 1900 میلی‌متر عرض و 1720 میلی‌متر ارتفاع است و ضمن این، دو محور آن با فاصله 2745 میلی‌متری از یکدیگر جا گرفته‌اند. این نسخه هم مثل بقیه نسخه‌های این کراس اوور چینی، با چنین ابعادی در زمره کراس اوورهای سایز متوسط قرار می‌گیرد.

کابین کراس اوور چینی چری جتور X70 پرو

کابین چری جتور ایکس 70 پرو روکش‌های قرمز چشمگیر، نمایشگر دوگانه عریض 10.25 اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی و صفحه آمپر دیجیتال و فرمان سه پر دی‌کات را در بر می‌گیرد. این کراس اوور هم در دو نسخه 5 سرنشین و 7 سرنشین ارائه می‌شود. استارت بدون کلید و تشخیص صدا برخی از امکاناتی‌اند که راننده در کابین این خودرو چینی به آن‌ها به دسترسی دارد.

برای تامین نیرو محرکه چری جتور X70 پرو دو پیشرانه در نظر گرفته شده است: یک نمونه 1.5 لیتری 145 اسب بخاری و یک نمونه 1.6 لیتری 188 اسب بخاری. این پیشرانه‌ها به ترتیب برای انتقال نیرو محرکه از گیربکس دوکلاچه 6 سرعته و دوکلاچه 7 سرعته بهره می‌گیرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*