پلی استیشن ۴ ، دو برابر ایکس باکس وان فروش داشته است

کمپانی هایی که با پلی استیشن و ایکس باکس تمام رقبا را کنار زده و شرکت های صاحب نامی در عرصه نظیر سگا،آتاری ، نینتندو و … به هیچ وجه توان رقابت با آنها را ندارند.در واقع تنها یکه تازان دنیای کنسول های بازی در حال حاظر مایکروسافت و سونی می باشند.اما جالب است بدانید گزارشات نشان می دهد در این رقابت نفس گیر هم ، سونی با اختلاف زیادی از مایکروسافت پیشی گرفته است.هرچند که مایکروسافت آمار دقیقی از میزان فروش Xbox One منتشر نمی‌کند و شاید به صورت کاملا دقیق نیز نتوان در این مورد اظهار نظر کرد.

اخیرا آقای بلِیک یورگِنسِن، مدیر ارشد اجرایی شرکت EA همراه با انتشار گزارشات مالی این شرکت، اطلاعاتی در مورد میزان تقریبی فروش کنسول‌ها نیز منتشر کرده که می‌تواند به ما کمک زیادی نماید. وی اشاره کرده که مجموعا ۵۵ میلیون کنسول نسل هشتمی به فروش رسیده و بر اساس اطلاعاتی که سونی ماه گذشته منتشر و اعلام کرد که تا کنون ۳۵.۹ میلیون دستگاه PS4 را به فروش رسانده، می‌توان به صورت تقریبی تشخیص داد که پیروز این نبرد کیست.

شاید با خود بگویید که این موضوع چندان جالب نیست که سونی موفق به فروش بسیار بیشتر PS4 نسبت به Xbox One شده است. خب این موضوع شاید درست باشد، اما بر اساس صحبت‌های آقای بلِیک یورگِنسِن، عملکرد هر دو شرکت در نسل جدید بسیار خوب بوده و بهتر نیز خواهد شد.

منبع: SlashGear

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*