معرفی نسخه جدید بازی زبیا و جذاب Assassin s Creed III + ویدیو تریلر

 

 

مدتی پیش نسخه جدید بازی Assassin’s Creed به نام Revolution Assassin’s Creed عرضه شد. در بازی Assassin’s Creed Revelations که پایان داستان Ezio وAltair بود توقع علاقمندان را نسبت به سری های قبل این بازی برآورده نکرد.به دلیل مدت زمان کم بازی تا اتمام آن , با این وجود که دارای سلاح های جدید،مناظر بسیار زیبا وصحنه هایی اکشن بود , اینبار یوبی سافت  در حال ساخت سومین نسخه ی این بازی  است که به زودی روانه بازار کند.

تا چند هفته پیش تنها چیزی که هواداران این بازی می دانستند تاریخ انتشار آن بود ، اما آنها هیچ اطلاعاتی در مورد جزئیات بازی و محل به وقوع پیوستن داستان بازی نداشتند ، تا این که چند روز پیش کاور بازی به همراه عکس هایی و تیزری که مربوط به صحنه ای از بازی می شد منتشر شد ، از آن لحظه هواداران در حال گمانه زنی در مورد محل و سایر جزئیات بازی هستند ! البته تنها کاور بازی را شرکت مربوطه منتشر کرده و عکس ها از جای دیگری منتشر شده است.
در مورد محل بازی صحبت های زیادی شده بود که آیا در زمان انقلاب آمریکا ، مصر باستان یا انقلاب روسیه است اما آنچه به طور قطع از این تصاویر مشخص می باشد این است که بازی مربوط به زمان انقلاب آمریکا است و با یک بازی خاص روبه رو خواهیم بود.
بازی Assassin’s Creed III با داستان Desmond شروع می شود چیزی که ما می فهمیم، این است که این آدم کش با روپوش خاص خود به همراه سلاح هایی از جمله تبر ، کمان و چاقویی کوچک به طور مخفیانه وارد قلمرویی شده قصد حمله با انان را دارد که بازی زیبای دیگری از این سری برای شما دوستان عزیز در انتظار خواهد بود که معلوم هستUbiSoft قصد ندارد این بازی را به اتمام برساند.
تاریخ انتشار این بازی زیبا در تاریخ October 31st, 2012 به نقل از سایت  Ubi Soft اعلام شده است.

اکنون توجه شما را به تریلر این بازی جلب میکنیم

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سایت خوبی داری ممنون!