از کشف فضاپیما تا اجساد موجودات فضایی؛ اسرار بیگانگان، امروز در کنگره آمریکا برملا می‌شود

اجلاس عمومی کنگره آمریکا‌، امروز برای اولین بار شواهد و مدارک اثبات وجود موجودات فضایی و تجهیزات آن‌ها را مقابل دید عموم قرار خواهد داد.

بزرگی جهان هستی و وجود منظومه‌ها و سیارات بی‌شمارش همواره بشریت را در این فکر فرو برده که آیا ما در این جهان تنها هستیم؟ آیا سیارت دیگر فاقد سکنه هستند؟ آیا موجودات فضایی وجود دارند؟ یا ماهیت وجودی آن‌ها تنها توسط ذهن نویسندگان فیلم‌ها و برنامه‌های تخیلی به وجود آمده است؟ کنجکاوی انسان‌ها برای یافتن پاسخ این سوال سبب شده که کوچک‌ترین سرنخ‌ها را برای کشفی تاریخی دنبال کنند.

امروز برای اولین بار کنگره ایالت متحده آمریکا قصد دارد در یک اجلاس عمومی تمامی مدارک به دست آمده از موجودات فضایی را در معرض دید عموم قرار دهد، گفته می‌شود در این برنامه که به صورت زنده برای کل دنیا پخش خواهد شد نمونه‌هایی از وسایل نقلیه و حتی جسد چندین موجود فضایی یافته شده به نمایش عمومی در خواهند آمد.

موجودات فضایی

ماجرا از جایی شروع شد که دیوید گروش افسر سابق اطلاعات آمریکا در اوایل سال جاری با بیان این موضوع که ایالات متحده چندین وسیله نقلیه غیر انسانی (وسیله‌ای که توسط انسان طراحی و تولید نشده است) را در اثر برخورد با زمین تصاحب کرده و اطلاعات این حوادث را به صورت غیر قانونی از کنگره مخفی کرده است، توجه کنگره‌ را به خود جلب کرده بود.

موجودات فضایی

این موضوع کنگره را مشتاق به شنیدن اظهارات او در این خصوص کرده بود، در کنفرانس اخیر دیوید گروش، او اطلاعات جدیدی را با کنگره در میان گذاشت، او اظهار داشت که مواد بیولوژیک غیر انسانی در محل سقوط این هواپیماها وجود داشته است؛ بیانیه‌ای که توجه همه را به سوی خود جلب کرد. البته گروش تایید کرد که هیچ یک از موارد بیولوژیک گفته شده را با چشم خود ندیده است، و این اطلاعات را از افسران دیگر به دست آورده است، گروش در ادامه اطمینان داد که این اجساد توسط ایالات متحده بازیابی شده‌اند.

همچنین دیوید گروش بیان کرد که به دلیل علنی کردن این اطلاعات محرمانه در وضعیت بسیار بدی از لحاظ اداری قرار گرفته و این شرایط را به مانند ابزاری برای ساکت کردن او توصیف کرد.

موجودات فضایی

رایان گریوز خلبان نیرو دریایی ایالات متحده ادعا می‌کند از آنجایی که خیال‌پردازی کردن در حین پرواز نمره‌ای منفی برای خلبانان در امتحانات روانشناسی به همراه دارد در 95 درصد مواقع رویت یک جسم ناشناس در هوا، خلبانان این موضوع را گزارش نمی‌‌کنند، او بیان داشت در یکی از ماموریت‌ها، گردان هوایی او با جسمی ناشناخته در هوا مواجه شده است که حتی با وجود جریان باد شدید می‌توانست در هوا ثابت بماند، او در ادامه توضیح داد: مشاهده پهبادها در حریم هوایی ایالات متحده موضوع نادری نیست اما تقریبا وجود همه آن‌ها توسط خلبانان به پایگاه اطلاع رسانی می‌شود اما وجود یک شی ناشناس هیچ وقت گزارش نمی‌شود.

موجودات فضایی

آیا به نظر شما موجودات فضایی به کره زمین آمده‌اند؟ یا این اظهارات فقط برای جلب توجه عمومی است؟ همه چیز تا ساعاتی دیگر در اجلاس عمومی کنگره مشخص خواهد شد.