Galaxy Z Fold 5

نگاهی به محتویات جعبه سامسونگ گلکسی Z Fold 5

در اینجا نگاهی به محتویات جعبه گوشی تاشو سامسونگ گلکسی Z Fold 5 خواهیم انداخت که در مراسم Unpacked شرکت سامسونگ در سئول کره جنوبی رونمایی شد.

برند کره‌ای سامسونگ یکی از غول‌های فناوری در جهان است و محصولات آن طرفداران بسیار زیادی دارد. این شرکت به تازگی محصولات تاشوی جدید خود را معرفی کرد که سامسونگ گلکسی Z Fold 5 بین آنها می‌درخشد.

با چیپست اسنپدراگون 8 Gen 2، همراه با 12 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی، زد فولد 5 جدید مانند یک نیروگاه موبایل واقعی به نظر می‌رسد. وقتی این واقعیت را اضافه کنید که این محصول می‌تواند در صورت باز شدن به عنوان یک تبلت دو برابر شود، تاشوی جدید سامسونگ وسوسه انگیزتر نیز می‌شود.

اگر قصد دارید یک گلکسی Z Fold 5 تهیه کنید، احتمالاً کنجکاو هستید که چه لوازم جانبی جذاب دیگری در جعبه گوشی هوشمند جدید خود پیدا خواهید کرد.

در جعبه سامسونگ گلکسی زد فولد 5 چه لوازمی گنجانده شده است؟

Galaxy Z Fold 5

  • خود گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 5
  • کابل USB-C
  • سوزن خروجی سیم کارت
  • دفترچه راهنما

چه چیزی در جعبه سامسونگ گلکسی زد فولد 5 وجود ندارد؟

  • قاب
  • هدفون
  • آداپتور برق

همانطور که می‌بینید، با Galaxy Z Fold 5 فقط موارد ضروری مانند کابل شارژ و سوزن سیم کارت را دریافت خواهید کرد، بدون سری شارژ و چیزهایی مانند هدفون و قاب.

در حال حاضر، ما به این واقعیت عادت کرده‌ایم که سازندگان معمولاً آداپتور برق را با گوشی‌های هوشمند رده بالای خود ارسال نمی‌کنند. به همین ترتیب، احتمال دریافت یک جفت هدفون با گوشی هوشمند جدید شما دیگر وجود ندارد و گنجانده شدن این لوازم جانبی مربوط به گذشته است.

با این حال، برخی از تلفن‌ها با یک قاب همراه هستند. اما ظاهرا گلکسی زد فولد 5 در میان چنین گوشی‌هایی نیست. با این اوصاف، ما باید قدردان باشیم که سازندگان همچنان کابل‌های شارژ را با گوشی‌های هوشمند سطح بالای خود ارسال می‌کنند؛ زیرا نمی‌دانیم این روند تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. اکنون می‌دانید که با Galaxy Z Fold 5 چه چیزهایی به دست خواهید آورد و چه چیزهایی را نخواهید داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*