ویدیو بررسی گلکسی واچ ۶

ویدیو بررسی ساعت گلکسی واچ ۶ سامسونگ

سامسونگ از جدیدترین ساعت‌های هوشمندش رونمایی کرد، گجت‌هایی که حالا گران‌قیمت‌تر از همیشه هستند و خریدشان شاید خیلی منطقی به نظر نرسد. اگر می‌خواهید درباره گلکسی واچ ۶ سامسونگ بیشتر بدانید، بهتر است همین حالا با بررسی ویدیویی این ساعت از گجت نیوز همراه شوید!

دیروز رویداد آنپکد ۲۰۲۳ سامسونگ برگزار شد. رویدادی که پر از گجت‌های تازه و دوست‌داشتنی بود که گلکسی واچ ۶ سامسونگ هم یکی از آن‌ها محسوب می‌شد. سری گلکسی واچ ۶ سامسونگ، از نظر طراحی و قابلیت‌ها یک سر و گردن از نسل پیش بالاتر است اما حتی این بهتر بودن هم نمی‌تواند افزایش قیمت این ساعت‌ها را منطقی جلوه دهد. اگر می‌خواهید بدانید سامسونگ با گران کردن ساعت‌های هوشمند جدیدش چه ویژگی‌هایی را اضافه کرده است، می‌توانید ویدیو بررسی اولیه گلکسی واچ ۶ سامسونگ را در ادامه مشاهده کنید.

ویدیو بررسی ساعت های سری گلکسی واچ ۶ سامسونگ

پیش از هر چیز باید به بازگشت یکی از بهترین ویژگی‌های سری گلکسی واچ بپردازیم. حالا دوباره بخش چرخنده دور نمایشگر به ساعت‌های سامسونگ بازگشته و خبری از کراون نرم‌افزاری در برخی از نسخه‌های این ساعت هوشمند نیست. نکته قابل توجه دیگر درباره ساعت‌های سری گلکسی واچ ۶، قدرتمندتر شدن آن‌ها در مقایسه با گذشته است. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهند با توجه به سخت‌افزار مورد استفاده قرار گرفته در سری ساعت‌های گلکسی واچ ۶، این سری می‌تواند در مقایسه با گذشته تا ۱۸ درصد عملکرد بهتری داشته باشد. البته مشخص نیست این رشد عملکرد چقدر در استفاده‌های روزمره تاثیرگذار خواهد بود اما این تغییر کوچک، قطعا نمی‌تواند توجیه خوبی برای افزایش قیمت این ساعت‌های هوشمند باشد.

دیگر نقطه قوت این ساعت مجهز بودن آن به سیستم عامل Wear OS ۴ است. این نسخه از سیستم عامل مخصوص گجت‌های پوشیدنی گوگل و سامسونگ، در مقایسه با نسل قبل ویژگی‌های بیشتری دارد و می‌تواند عمر باتری ساعت را بهبود ببخشد. خوب است بدانید یکی از مهم‌ترین نقاط ضعف نسلی قبلی این سیستم عامل عملکرد ضعیف باتری به دلیل بهینه نبودن رابط کاربری و سیستم عامل بود. در نهایت نیز بهتر است بدانید قیمت این ساعت‌ها از ۳۰۰ دلار آغاز می‌شود و در بهترین نسخه به ۴۲۰ دلار می‌رسد.

با توجه به قیمت این ساعت‌ها و قابلیت‌هایی که دارند، آیا حاضر به خرید آن‌ها هستید یا ترجیج می‌دهید ساعت‌های هوشمند خوش‌قیمت‌تری که برندهای چینی عرضه می‌کنند را بخرید؟ در بخش نظرات با خانواده بزرگ گجت نیوز همراه شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*