اسپیکر بلوتوثی

بهترین برندهای اسپیکر بلوتوثی و هدفون موجود در بازار

افرادی که علاقه‌مند به گوش دادن پادکست و موسیقی در محیط‌های مختلف مثل باشگاه، مهمانی‌ها و طبیعت هستند به یک هدفون و یا اسپیکر باکیفیت نیاز دارند. در حال حاضر این وسایل جانبی در بازار دارای تنوع زیادی هستند.

این موضوع باعث شده که افراد به راحتی به انتخاب هدفون و دیگر وسایل جانبی بپردازند. اما در نظر داشته باشید که همه هدفون‌ها و اسپیکرها کیفیت عالی و مطلوبی ندارند؛ پس شما باید قبل از خرید این وسایل اطلاعاتی مثل بهترین برند اسپیکر و هدفون را داشته باشید.

آشنایی با بهترین برندهای هدفون در بازار

امروزه برندهای زیادی وجود دارد که به تولید وسایل جانبی متنوعی چون هدفون بی سیم می‌پردازند. برای مثال شرکت‌هایی چون سنهایرز، بوز و بیرداینانیک و غیره محصولات جانبی گوناگونی مثل ایرپاد، اسپیکر و هدفون را تولید می‌کنند. 

جالب است بدانید که جو رقابتی بین این شرکت‌ها خیلی زیاد است و به همین دلیل تقریبا همه آن‌ها محصولات با کیفیتی را عرضه می‌کنند؛ اما در حالت کلی برندهایی چون اپل، سامسونگ، ریزر و تسکو تا الان بهترین هدفون‌ها را تولید و عرضه می‌کنند.

اسپیکر بلوتوثی

هدفون‌های برند اپل

اپل شناخته شده‌ترین برند در جهان است که انواع کالاهای دیجیتالی را تولید می‌کند. البته خط تولید هدفون در اپل نسبت به دیگر وسایل جانبی آن کمتر است؛ اما با این حال طرفداران زیادی را هم دارد. 

از ویژگی‌‌ هدفون‌های این برند می‌توان به اتصال سریع به IOS، وجود سنسور شتاب‌سنج و ژیروسکوپ و تنظیم صدا با حرکت سر اشاره کرد. اگر بخواهید یک هدفون باکیفیت را خریداری کنید و قیمت برایتان چندان اهمیتی نداشته باشد، بهتر است هدفون اپل ایرپاد پرو را تهیه کنید.

هدفون‌های برند سامسونگ

برند سامسونگ که توانایی تولید بسیاری از فناوری‌های جدید را دارد، یک شرکت بزرگ در کره جنوبی است که محصولات با کیفیتی را عرضه می‌کند. هدفون‌های بی سیمی سامسونگ خیلی زود در میان مردم محبوب شدند. این هدفون‌ها از ویژگی‌هایی چون حذف نویزهای اضافه، مقاومت در برابر آب، اتصال سریع و بدون قطعی برخوردار هستند.

هدفون‌های برند ریزر

شرکت ریزر جزء برندهای محبوب در جهان است که بیشتر، وسایل دیجیتالی برای بازی طراحی و تولید می‌کند. این شرکت بیشتر تمرکز خود را بر عرضه محصولاتی چون لپ تاپ، ماوس، کیبورد، صندلی اداری و هدفون گذاشته است.

با این حال هدفون‌های برند ریزر در حذف نویزهای اضافه کمی ضعیف عمل می‌کنند. بهترین هدفون‌ این برند، هدست وایرلس ناری آلتیمیت است. این هدفون فناوری لمسی هوشمند را دارد که برای گیمیرها بهترین انتخاب است. 

بهترین برندهای اسپیکر که طرفداران زیادی دارد!

برند جی بی ال 

برند JBL تولید کننده تجهیزات صوتی است که جزء برندهای مطرح آمریکایی بوده و به خاطر تولید اسپیکر و هدفون شهرت زیادی دارد. شرکت جی بی ال بیش از ۷۰ سال است که در این صنعت فعالیت می‌کند. در طی این سال‌ها این برند نه تنها از کیفیت محصولات خود نکاسته، بلکه بر ویژگی‌ها و کیفیت آن‌ها نیز افزوده است. 

بنابراین هر نوع اسپیکری که مد نظرتان است را می‌توانید از این برند تهیه کنید؛ چراکه اسپیکرهای آن‌ها هم کم وزن و سبک هستند و هم از قابلیت‌های زیادی مثل سیستم صوتی قوی برخوردارند. 

برند Bose

این برند آمریکایی هم بیش از ۵۰ سال در حوزه تولید اسپیکر و هدفون فعالیت دارد. هدفون‌های برند Bose ویژگی‌هایی چون حذف نویز اضافه و اتصال سریع و بدون قطع و وصل دارند. اسپیکرهای این برند نیز صدای با کیفیتی را پخش می‌کنند و در کل انتخاب مناسبی هستند. 

برند سونی

مطمئنا نیازی به معرفی برند سونی وجود ندارد، چون یک برند مطرح است و در تولید هر وسیله جانبی و دیجیتالی دستی در کار دارد. سونی با بیش از ۱۰۰ سال فعالیت در حوزه‌های مختلف توانایی تولید محصولاتی با کیفیت عالی و قابلیت فراوان دارد. اسپیکرهای این برند، سیستم صوتی عالی با کیفیت مطلوب دارند. 

برند یاماها Yamaha

شرکت یاماها یک برند ژاپنی است که ۱۳۵ سال سابقه تولید محصولات صوتی متنوعی را دارد. این برند اسپیکرهای قابل حمل و سبک با سیستم صوتی عالی تولید می‌کند که دوام و کیفیت بالایی نیز دارند. 

نکات مهم که قبل از خرید هدفون باید بدانید!

به هنگام خرید هدفون باید به چند نکته توجه کنید که شامل موارد زیر است:

  • نوع هدفون
  • ظاهر آن 
  • حساسیت هدست و آمپدانس
  • برد هندزفری
  • نوع اتصال آن و ویژگی‌های فنی هدفون

در حالت کلی هدفون‌ها بی سیمی و یا بلوتوثی هستند و در طراحی‌های مختلفی وارد بازار می‌شوند که با توجه به سلیقه شخصی می‌توان آن‌ها را انتخاب کرد؛ اما توجه به نکاتی چون فرکانس هدفون و ویژگی‌های فنی آن به هنگام خرید خیلی مهم است. 

فرکانس هدفون نشان دهنده نوع صدا و پشتیبانی آن است؛ اما ویژگی‌های فنی هدفون شامل نوع درایور است که سینگال‌های الکترونیکی را به صدا تبدیل می‌کند. نویز کنسلینگ هم یکی دیگر از ویژگی‌های فنی هدفون است که به واسطه آن نویزهای اضافی حذف می‌شود.

نکاتی که قبل خرید اسپیکر باید بدانید!

اسپیکر بلوتوثی

وزن

هدف از خرید اغلب اسپیکرها قابل حمل و سبک بودن آن‌ها است، پس اسپیکرهایی با ابعاد ۱۰ تا ۱۵ سانتی ‌متر انتخاب مناسبی هستند. 

عمر باتری آن‌ها

توجه به عمر باتری دستگاه هنگام خرید اسپیکر خیلی مهم است. اسپیکری که باتری با کیفیت داشته باشد می‌تواند حداقل ۶ تا ۱۰ ساعت را پشت سرهم کار کند و کیفیت بالاتری دارد.

ضد آب و ضد گرد و غبار

اگر نمی‌خواهید اسپیکرتان سریع خراب شود باید از اسپیکر ضد آب و ضد گرد و غبار استفاده کنید.

کنترل صدا

کنترل صدا و کیفیت آن مهم‌ترین پارامتر در خرید یک اسپیکر به شمار می‌آید. مثلا خروجی صدای مناسب برای اسپیکر بین ۱۵ تا ۲۰ وات است.

سخن پایانی

یک نکته مهمی که هنگام خرید هدفون و اسپیکر باید در نظر داشته باشید، این است که قیمت بالای وسایل جانبی لزوما به معنای کیفیت مطلوب آن‌ها نیست. چرا که بیشتر افراد بر این باور هستند که هر چقدر یک برند مطرح‌تر و گران‌تر باشد، پس محصولات ایده‌آلی را وارد بازار می‌کند. در حالی که این باور از پایه اشتباه است، زیرا برندهای دیگری هم هستند که همان محصولات را با قیمت کمتر و عملکرد مشابه عرضه می‌کنند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.