موجودات فضایی

ویدیوی کامل جلسه کنگره آمریکا و شهادت سه شاهد در مورد سفینه‌های بیگانه و اجساد موجودات فضایی (با زیرنویس فارسی)

اجلاس عمومی کنگره آمریکا در خصوص شفاف‌سازی اطلاعات به دست آمده از موجودات فضایی برگزار شد، با تماشای ویدیوی کامل این اجلاس همراه ما باشید.

ساعاتی پیش به صورت آنلاین اجلاس عمومی کنگره آمریکا در خصوص اثبات وجودیت موجودات فضایی یا UFO ها برگذار گردید، این اجلاس برخلاف سایر جلسات کنگره در این خصوص، با حضور شاهدانی برگذار شد که به صورت فردی با موجودات فضایی روبه‌رو شده بودند و اطلاعات مفیدی در این خصوص داشتند.

در این ویدیو خواهید دید سه شاهدی که صلاحیت آن‌ها توسط کنگره تایید شده است، به افشاگری اطلاعات مهمی در خصوص ماهیت موجودات فضایی می‌پردازند. این‌بار کنگره توانسته دیوید فریور، دیوید گراش و رایان گریوز که اطلاعات معتبری در این خصوص دارند را قانع به افشای حقایق کند.

موجودات فضایی

قبل از تماشای ویدیو به بررسی رزومه سه شاهد این اجلاس می‌پردازیم:

  • دیوید فریور: خلبان نیروی دریایی ایالات متحده که در رویداد رویت شئ Tic Tac که در ساحل غربی ایلات متحده در سال 2004 اتفاق افتاد حضور داشته و یکی از خلبانانی بوده که این شئ ناشناس را تعقیب کرده است.
  • دیوید گراش: عضو سابق نیروی هوایی و افسر سابق وزارت اطلاعات ایالات متحده که در پروژه آرون دارای مجوز فوق محرمانه رده 50 بوده و توانایی دسترسی به هر اطلاعات محرمانه‌ای را داشته است، بیان کرده بر اساس اطلاعات سری‌ای که در این خصوص یافته است چندین وسیله نقلیه فرا زمینی در اختیار ارتش آمریکا است.
  • رایان گریوز: خلبان سابق نیروی دریایی ایالات متحده که در رویداد Gimbal و Go Fast ویدیو که در سال‌های 2014 و 2016 در ساحل شرقی ایالات متحده اتفاق افتاده حضور داشته و چشم‌های خود اشیای غیر انسانی را در هوا مشاهده کرده‌است.

با تماشای ویدیوی کامل اظهارات این افراد در خصوص شفاف‌سازی حقیقت وجود یا افسانه‌ای بودن موجودات فضایی همراه ما باشید.

نظر شما در خصوص اظهارات این افراد چیست؟ آیا حضور موجودات فضایی عصری جدید را برای زندگی بشریت رقم خواهد زد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.