ویدیو مسیج واتساپ

ارسال ویدیو مسیج در واتساپ سرانجام ممکن شد

قابلیت ارسال ویدیو مسیج سرانجام به واتساپ رسید. از این طریق کاربران می‌توانند برای یکدیگر پیام‌های ویدیویی ارسال کنند.

امکان ارسال پیام‌ و برقراری تماس صوتی در واتساپ، سالهاست که از قابلیت‌های محبوب و کاربردی این پیام‌رسان به‌شمار می‌روند. اکنون Whatsapp در نظر دارد با ارائه ویژگی ویدیو مسیج، امکان ارسال پیام‌های ویدیویی را نیز به این برنامه اضافه کند.

پشتیبانی واتساپ از قابلیت ویدیو مسیج، سرانجام پس از انتظارهای طولانی برقرار شده و به‌زودی می‌توان ویدیوهایی به طول حداکثر 60 ثانیه را ارسال کرد. این پیام‌ها نیز با ویژگی رمزگذاری سراسری واتساپ محافظت می‌شوند.

ویدیو مسیج واتساپ

ارسال پیام ویدیویی در واتساپ، مشابه با روش ارسال پیام صوتی انجام می‌گیرد و بسیار آسان است. از این طریق می‌توانید روی نماد پیام‌های صوتی ضربه بزنید تا به حالت ویدیو مسیج منتقل شوید. سپس به راحتی می‌توانید آن را نگه داشته و مانند پیام‌های صوتی، اقدام به ضبط پیام ویدیویی کنید. علاوه بر این، مانند قابلیت پیام‌های صوتی می‌توانید بدون نیاز به فشار دادن دکمه، انگشت خود را به سمت بالا کشیده و با قفل کردن صفحه، پیام خود را ضبط کنید.

پیام‌های ویدیویی به‌طور پیش‌فرض به‌صورت بی‌صدا در چت پخش می‌شوند که از طریق ضربه زدن روی آن می‌توانید امکان پخش صدا را فعال کنید. ویژگی ویدیو مسیج واتساپ طی هفته‌های آینده برای همه کاربران Whatsapp در دسترس قرار می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*