شبکه اجتماعی تردز

زاکربرگ اعتراف کرد: شبکه اجتماعی تردز نصف کاربرانش را از دست داده است

مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت متا اعتراف کرد که شبکه اجتماعی تردز – Threads تنها چند هفته پس از انتشار، نیمی از کاربران آنلاینش را از دست داده است.

پلتفرم شبکه اجتماعی تردز که در ابتدای عرضه با کوچ شدید طرفداران و دارندگان انواع مختلف شبکه اجتماعی، به‌خصوص اینستاگرام مواجه شده بود و خود را قاتل توییتر می‌دانست، اکنون نیمی از کاربرانش آنلاینش را از دست داده است. اگرچه تعداد کاربران فعال این رسانه اجتماعی در ابتدا به 100 میلیون نفر نیز رسیده بود، اما الان تنها 50 میلیون کاربر مشغول فعالیت در این رسانه هستند؛ رقمی که به‌گفته زاکربرگ، هنوز هم فوق‌العاده است.

تردز

تردز در همان ابتدای شروع فعالیتش محدودیت‌های زیادی داشت و به همین دلیل هم مورد انتقاد کاربران زیادی قرار گرفت؛ به‌عنوان مثال کاربران نمی‌توانستند موضوع مورد علاقه خود را به‌راحتی پیدا کنند یا وجود زبان‌های مختلف سبب شده بود که نظراتشان در خصوص رویدادها چندان مورد توجه قرار نگیرد.

مارک زاکربرگ در تماس با کارمندانش اظهار داشت که شرایط فعلی این شبکه کاملا عادی بوده و انتظار دارد با افزوده شدن ویژگی‌های جدید به این اپلیکیشن بتواند کاربران بیشتری را مجاب به فعالیت در این رسانه کند.

همچنین مارک زاکربرگ در خصوص پیشنهاد مبارزه با ایلان ماسک در قفس نیز گفت مطمئن نیست چنین اتفاقی روی دهد. این دو نفر در ماه گذشته گفته بودند که مایل‌اند در قفس با یکدیگر مبارزه کنند که می‌توانید جزئیات کامل این خبر را در اینجا بخوانید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*