بیوک رگال مدل ۲۰۲۴ فیس لیفت

بیوک رگال مدل 2024 فیس لیفت رونمایی شد؛ سدان آمریکایی جوان‌پسند 233 اسب بخاری برای بازار چین

بیوک از سدان رگال مدل 2024 فیس لیفت برای بازار چین رونمایی به‌عمل آورد. سدان آمریکایی Regal با طراحی جدید و دو پیشرانه روانه چین می‌شود.

خودروساز آمریکایی بیوک جزو شرکت‌هایی است که امروزه روی بازار چین متمرکز شده و در نتیجه این، مدتی پیش بیوک E4 را به بازار این کشور معرفی کرد. بیوک حالا از مدل 2024 فیس لیفت رگال با تغییری چشمگیر در نمای جلو پرده برداشته است که بنا به گفته این شرکت، باید جلوه «اسپرت تهاجمی» به آن بخشیده باشد.

معرفی مدل 2024 فیس لیفت بیوگ رگال

نمای جلو بیوک رگال مدل ۲۰۲۴ فیس لیفت

رگال مدل جدید به زعم شعبه چین جنرال موتورز باید خودرویی کاملاً جدید در نظر گرفته شود، اما به‌جز نمای جلو که به‌صورت کامل تغییر پیدا کرده است، نمای کناری و عقب و همچنین کابین این سدان عملاً دست‌نخورده مانده‌اند. در نمای جلو این سدان ویژه بازار چین، جلوپنجره کاملاً جدید بزرگ‌تر و چراغ‌های باریک‌تر به چشم می‌خورند؛ المان‌هایی که نزدیک‌تر به سبک و سیاق روز طراحی خودرو به نظر می‌رسند.

البته هرچند بیوک رگال مدل 2024 حداقل در طراحی نمای جلو به‌روزتر شده، در کابین عمدتاً تفاوتی با همان مدل 2028 ندارد؛ مدلی که آغاز نسل کنونی یا همان ششم این سدان را رقم زد. به همین دلیل، همچنان در فضای داخلی این محصول بیوک نمایشگر مرکزی کوچک و دکمه‌های فیزیکی متعددی پیدا می‌شوند که البته نه تنها لزوماً جای انتقاد ندارد، بلکه شاید حتی بیشتر باب میلی خیلی از رانندگان باشد.

بیوک 2 پیشرانه برای رگال جدید فیس لیفت در نظر گرفته است. نسخه پایه این سدان با اتکا به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ، 166 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. همچنین می‌تواند ظرف 9.1 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد. نسخه بالارده‌تر این خودرو زیر کاپوت خود یک پیشرانه 2 لیتری دارد که قادر به تولید قدرت 233 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتن متر است. شتاب‌گیری از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت با این پیشرانه 7.1 ثانیه زمان می‌برد. هر دو پیشرانه مذکور به واسطه یک گیربکس اتوماتیک 9 سرعته نیرو محرکه را به محور جلو منتقل می‌کنند.

بیوک رگال مدل 2024 به‌زودی روانه نمایندگی‌ها در چین می‌شود. این سدان قیمت پایه 22 هزار و 300 دلاری دارد و نسخه بالارده آن با قیمت 24 هزار و 500 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.