سفیر اهدای خون

تندیس سفیر اهدای خون ایران به مدیرعامل همراه اول اهدا شد

تندیس سفیر اهدای خون به مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول اهدا شد. این اتفاق در چهل و نهمین سالروز تاسیس سازمان انتقال خون ایران رخ داد.

دیروز، دوشنبه 9 مرداد 1402، مراسم چهل و نهمین سالروز تاسیس سازمان انتقال خون ایران و گرامی‌داشت روز ملی اهدای خون در مرکز همایش‌های بین‌المللی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد. در این مراسم برخی مسئولان از جمله محمد مخبر (معاون اول رئیس جمهور)، بهرام عین‌اللهی (وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی)، مصطفی جمالی (مدیرعامل سازمان انتقال خون)، مهدی اخوان بهابادی (مدیرعامل همراه اول) و تعدادی از خیرین، اهداکنندگان خون و کارکنان سازمان انتقال خون ایران حضور داشتند.

محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور در این مراسم اظهار کرد اهدای خون در بین ایرانیان، ریشه در فرهنگ عاشورایی دارد. وی افزود تلاش‌های اهداکنندگان خون و کارکنان سازمان انتقال خون ایران در دوران جنگ تحمیلی و مقاطع دیگر، کمتر به‌چشم آمده است؛ اما اکنون سازمان انتقال خون ایران در نقطه‌ای قرار دارد که با پیشرفته‌ترین کشورهای جهان برابری می‌کند. مصطفی جمالی، مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران نیز اظهار کرد بر اساس ارزیابی‌ها و عملکردهای سازمان بهداشت جهانی، انتقال خون ایران در حد و اندازه استانداردهای کشورهای اروپایی و آمریکا معرفی شده است.

مدیرعامل همراه اول سفیر اهدای خون شد

در این مراسم که به‌مناسبت گرامی‌داشت روز ملی اهدای خون برگزار شد، با دستور معاون اول رئیس جمهور و به‌صورت ویدیو کنفرانس، مرکز خون‌گیری بوکان در استان آذربایجان غربی و همچنین مرکز بافق در استان یزد افتتاح شدند. در ادامه نیز مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول به پاس همکاری و همراهی برای ترویج فرهنگ اهدای خون، تندیس سفیر اهدای خون و حامی سازمان انتقال خون ایران را دریافت کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*