تلویزیون های سامسونگ 2023

منتقدان از عملکرد سری 2023 تلویزیون های سامسونگ شگفت‌زده شدند

مجموعه سری 2023 تلویزیون های سامسونگ از لحاظ طراحی و امکانات نسبت به قبل ارتقا پیدا کردند و توانستند با ویژگی‌های متعدد خود منتقدان را شگفت‌زده کنند.

شرکت سامسونگ در ابتدای سال جدید میلادی از تلویزیون های سری 2023 خود پرده برداشت. سری 2023 تلویزیون های سامسونگ به فناوری‌های جدید و قابلیت‌های پیشرفته‌ای مجهز شدند که می‌توانند علاوه بر نمایش محتوا با حداکثر کیفیت، تجربه استفاده از یک دستگاه جامع متناسب با خانه و شرایط محیطی کاربران را نیز ارا‌ئه دهند.

سامسونگ در ماه مارس 2023 نیز سری جدید تلویزیون های Neo QLED 8K، Neo QLED 4K و OLED را در اختیار منتقدان قرار داد تا آنها را به‌شکل تخصصی بررسی کنند. منتقدان نیز پس از بررسی از مدل‌های مختلف سری 2023 تلویزیون های سامسونگ رضایت داشتند و نظرهای مثبتی را برای این محصولات نوشتند که در ادامه نقدهای آنها را بررسی خواهیم کرد.

بررسی سری 2023 تلویزیون های سامسونگ

تلویزیون Neo QLED 8K

سری تلویزیون Neo QLED به‌عنوان نسخه ارتقا پیدا کرده تلویزیون های QLED سامسونگ محسوب می‌شوند که توانستند هر ساله استانداردهای جدیدی را در بازار جهانی تلویزیون‌ها به‌وجود آورند. سری 2023 این تلویزیون‌ها در مدل‌های 8K از قابلیت‌هایی مانند Shape Adaptive Light Control و Real Depth Enhancer Pro بهره می‌برند که می‌توانند تصاویر را نزدیک به واقعیت به نمایش بگذارند.

تلویزیون های سامسونگ

همچنین این تلویزیون‌ها از پنلی با رزولوشن بالا و قابلیت Auto HDR Remastering بهره می‌برند که با یک الگوریتم اختصاصی توانسته وضوح تصاویر را به‌میزان چشمگیری افزایش دهد.

سامسونگ برای این تلویزیون‌ها پردازنده Neural Quantum را نیز در نظر گرفته است که به هوش مصنوعی و فناوری یادگیری ماشینی مجهز شدند. این پردازنده با فناوری پیشرفته ماتریس کوانتومی قادر به کنترل دقیق نور پس‌زمینه بوده تا تصاویر روشن و درخشانی را نمایش دهد.

وب‌سایت معروف Techaeris مدل 75 اینچی QN900C تلویزیون‌های Neo QLED 8K سامسونگ را مورد بررسی قرار داد و برای آن عنوان یک تلویزیون خارق‌العاده را در نظر گرفت. همچنین این رسانه محبوب حوزه فناوری جهان با قرار دادن این تلویزیون در لیست «انتخاب برتر 2023» نوشت اگر قصد دارید فضای سرگرمی خود را به آینده نزدیک کنید، تلویزیون QN900C سامسونگ ایده‌آل‌ترین انتخاب خواهد بود.

تلویزیون های سامسونگ

همچنین تلویزیون‌های Neo QLED 8K سامسونگ از فناوری ارتقای هوش مصنوعی AI upscaling نیز بهره می‌برند که باعث می‌شود این تلویزیون‌ها با فناوری هوش مصنوعی در لحظه بتوانند تصاویر استاندارد یا SDR را به تصاویر با رزولوشن بالا یا HDR تبدیل کنند. هوش مصنوعی در این روش قادر به تجزیه و تحلیل صحنه به صحنه محتواهای SDR بوده تا تصاویری روشن‌تر و زنده‌تر را به بیننده نشان دهد.

وبسایت TechRadar به‌عنوان یکی دیگر از رسانه‌های معروف حوزه فناوری با بررسی تلویزیون QN900C و اشاره به قابلیت ارتقای تصویر هوش مصنوعی آن عنوان کرد تلویزیون‌‌های Neo QLED 8K سامسونگ با پردازنده Neural Quantum می‌توانند تصاویر را با حداکثر جزئیات نشان دهند.

نویسنده وبسایت TechRadar نوشت «در حین تماشا با این تلویزیون لحظه‌های زیادی وجود داشت که باعث تعجب و هیجان‌زدگی من شده بود. با اطمینان می‌گویم این حسی نیست که در مورد هر تلویزیونی که مورد بررسی قرار می‌دهم، آن را تجربه کنم.»

تلویزیون Neo QLED 4K

سامسونگ همان فناوری‌های پیشرفته سری Neo QLED 8K را برای تلویزیون های Neo QLED 4K 2023 نیز در نظر گرفته است. این تلویزیون‌ها هم‌اکنون با تولید تصاویری خارق‌العاده با وضوح 4K توانستند نگاه بسیاری را به خود جلب کنند.

Newsweek که یک رسانه قدیمی و معروف محسوب می‌شود با تمجید از فناوری‌های صفحه نمایش QN95C که تجربه تماشای باکیفیتی را بدون توجه به محتوا به‌همراه دارند، عنوان کرد مدل 65 اینچی QN95C تلویزیون‌های 4K سامسونگ بسیار فوق‌العاده بوده و با قابلیت‌های متعدد می‌توانند به‌خوبی به نیاز گیمرها و تماشگران پاسخ دهند. این دستگاه به‌عنوان یکی از بهترین تلویزیون‌ها برای خرید محسوب می‌شود. عمق مشکی پنل این تلویزیون به OLED نزدیک بوده و عملکردی فوق‌العاده در هنگام بازی یا استریم ارائه می‌دهد.

وبسایت T3 نیز با بررسی مدل QN95C جایزه پلاتینیوم را برای این تلویزیون اختصاص داد و برای آن 5 ستاره کامل را در نظر گرفت. این رسانه عنوان کرد کیفیت تصویر تلویزیون QN95C فوق‌العاده بوده و قادر به رقابت با هر OLED موجود در بازار است.

وبسایت Trusted Reviews که به‌شکل تخصصی، محصولات دیجیتال را بررسی می‌کند نیز با مقایسه قابلیت‌های QN95 با سایر دستگاه‌ها عنوان کرد جدیدترین تلویزیون Mini LED سامسونگ که از افزایش چشمگیر وضوح و کیفیت در مناطق کم‌نور بهره می‌برد، توانسته گامی بزرگ بردارد و عملکرد فوق‌العاده‌ای را ارائه دهد.

تلویزیون های Neo QLED 4K سامسونگ با پردازنده Neural Quantum 4K و فناوری Quantum Matrix توانستند تصاویر را با جزئیات درخشان و کنتراستی هیجان‌انگیز نمایش دهند. رسانه Trusted Reviews در این خصوص عنوان کرد این تلویزیون‌ها با ظرفیت‌های بالای خود می‌توانند کیفیت تصاویر را در سطح جدیدی ارائه دهند.

تلویزیون OLED 2023

سامسونگ در سری 2023 تلویزیون های خود با ارائه صفحه‌نمایش‌های متنوع سعی کرده تا به خواسته‌های متنوع مصرف‌کنندگان به‌خوبی پاسخ دهد. تلویزیون های OLED 2023 سامسونگ که کیفیت تصویر پویا را با سطوح سیاه عمیق و رنگ‌های زنده ارائه می‌دهند، یکی از همین تلویزیون‌ها محسوب می‌شوند.

سری جدید تلویزیون های OLED سامسونگ می‌توانند حداکثر روشنایی را ارائه دهند. وبسایت تخصصی HD Guru با بررسی مدل S95C از سری تلویزیون‌های OLED عنوان کرد این تلویزیون‌ها با حفظ 100 درصد حجم رنگ می‌توانند میزان روشنایی تصویر را به‌طور چشمگیری افزایش دهند.

رسانه Home Cinema Choice نیز با بررسی تخصصی تلویزیون S95C از کیفیت رنگ چشم‌گیر این تلویزیون تمجید کرد و برای آن امتیاز بهترین خرید را در نظر گرفت. این رسانه نوشت میزان روشنایی و حجم رنگ‌ها بدون این‌که به سطح مشکی عمیق آسیبی وارد کنند، افزایش یافته است.

سری جدید تلویزیون های سامسونگ از پردازنده Neural Quantum 4K بهره می‌برند و می‌توانند محدودیت‌های ذاتی روشنایی OLED را برطرف سازند. در همین راستا وب‌سایت Sound & Vision اعلام کرد تلویزیون 77 اینچی S95C با ترکیب پیشرفته از دو فناوری Quantum Dot و فناوری OLED توانسته دقت رنگ فوق‌العاده‌ای را ارائه دهد.

سری 2023 تلویزیون های سامسونگ به قابلیت بازسازی صدا (AI Sound Remastering) نیز مجهز شدند که با استفاده از هوش مصنوعی می‌توانند هر بخش صوتی را بازسازی کرده و صداها را به‌شکل واضح به گوش کاربران برسانند. فناوری Q-Symphony نیز در سال 2023 برای هماهنگی بیشتر میان تلویزیون و ساندبار ارتقا پیدا کرده است.

تلویزیون های سری 2023 از صدای فراگیر بهره می‌برند و به همین دلیل منتقدان از این ویژگی آنها تمجید کردند. رسانه‌هایی مانند Trusted Reviews قدرت صوتی تلویزیون QN95C را «بسیار توصیه شده» دانسته و برای آن 5 ستاره کامل را در نظر گرفتند. گفتنی است سامسونگ کماکان در صنعت تلویزیون ها در حال ایجاد تحول بوده و توانسته به‌مدت 17 سال در بازار جهانی تلویزیون‌ها به رهبری خود ادامه دهد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*