هونگچی HS3

هونگچی HS3 عرضه شد؛ قیمت، مشخصات فنی و آپشن های شاسی بلند جدید چینی‌ها

شاسی بلند چینی هونگچی HS3 با قیمت پایه 1 میلیارد و 120 میلیون تومان در بازار چین عرضه شد. در ادامه با طراحی، مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

برند هونگچی که متعلق به گروه خودروسازی بزرگ چینی با نام FAW است، شاسی بلند جدیدی با نام HS3 را در بازار چین عرضه کرد. این خودرو از زبان طراحی جدید Hongqi بهره می‌برد و با قیمت پایه 160 هزار یوان، معادل حدود 1 میلیارد و 120 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

هونگچی HS3

مشخصات و امکانات شاسی بلند هونگچی HS3

همانطور که گفتیم، هونگچی HS3 از زبان طراحی جدید این برند چینی برخوردار است. هونگچی برای این خودرو از طراحی دو رنگ برای بدنه استفاده کرده و لوگوی این شرکت نیز روی گلگیرها قرار گرفته است. جلوپنجره مربعی بسیار بزرگ، چراغ‌های دو تکه و چراغ‌های دی لایت به شکل C که به جلوپنجره متصل شده‌اند، در نمای روبه‌رو جلب توجه می‌کنند و در نمای پشت خودرو نیز شاهد چراغ‌های نواری سرتاسری و دو لوله اگزوز در دو طرف هستیم.

هونگچی HS3

در زیر خودرو، چرخ‌های پنج پره با رینگ 18 اینچ قرار گرفته است. این شاسی بلند دارای طول 4.65 متر، عرض 1.9 متر و ارتفاع 1.67 متر است و فاصله محوری ‌آن نیز به 2.77 متر می‌رسد. در داخل کابین خودرو، پنل ابزار با صفحه نمایش 12.3 اینچی به‌همراه نمایشگر کنترل مرکزی 12.6 اینچی را مشاهده می‌کنیم. فرمان چند منظوره سه‌پره، تهویه مطبوع خودکار، کروز کنترل تطبیق‌پذیر، ورود بدون کلید، نورپردازی داخل اتاق با 253 رنگ و صندلی‌های پهن از دیگر ویژگی‌های کابین هونگچی اچ اس 3 هستند. همچنین حالت‌های مختلف رانندگی برای این خودرو ارائه شده است.

هونگچی HS3

در بخش فنی، هونگچی HS3 با سه پیشرانه مختلف در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد که شامل نمونه 1.5 لیتری توربو با گیربکس 7 سرعته دو کلاچه، 1.5 لیتری توربو هیبریدی و 2 لیتری توربو با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک می‌شوند. حداکثر قدرت تولیدی توسط این پیشرانه‌ها نیز 166 اسب بخار، 187 اسب بخار و 248 اسب بخار اعلام شده و حداگثر گشتاور تولیدی نیز به 258 نیوتن‌متر، 280 نیوتن‌متر و 380 نیوتن‌متر می‌رسد.

هونگچی HS3