بهترین اپلیکیشن های ضبط صدا در اندروید

10 مورد از بهترین اپلیکیشن های ضبط صدا در اندروید

باتوجه به اهمیت ضبط صوت در گوشی‌های هوشمند، در اینجا به معرفی 10 مورد از بهترین اپلیکیشن های ضبط صدا در اندروید خواهیم پرداخت.

با پیشرفت تکنولوژی، تمامی افراد دستگاهی هوشمند با خود حمل می‌کنند که قابلیت‌های خارق‌العاده‌ای همچون یک دوربین باکیفیت در آن تعبیه شده است. اما ویژگی‌های این تلفن‌های همراه هوشمند به همین مورد ختم نمی‌شود. یکی از کاربردی‌ترین ویژگی‌های هر دستگاه اندرویدی، قابلیت ضبط صداست.

دلایل زیادی برای نیاز کاربران به این قابلیت وجود دارد. ممکن است نوازندگان بخواهند ایده جدیدی را ضبط کنند، روزنامه‌نگاران گاهی مجبور می‌شوند به‌جای يادداشت‌برداری مصاحبه‌ها را ضبط کنند و حتی برخی ضبط‌کننده‌ی صدا را تنظیم می‌کنند تا ببینند آیا در خواب صحبت می‌کنند یا خیر!

با ضبط صدا در گوشی اندرویدی خود قطعاً صدایی با کیفیت بالا دریافت نمی‌کنید، اما این قابلیت برای ثبت سریع صحبت‌های مهم عالی است. درحال حاضر اپلیکیشن‌های متنوعی برای ضبط صدا در گوگل پلی یافت می‌شوند که با نصب بهترین مورد از آنها می‌توانید از تجربه‌ی ضبط صوت لذت ببرید.

بهترین اپلیکیشن های ضبط صدا در اندروید

بسیاری از کاربران به این موضوع فکر می‌کنند که با وجود برنامه‌ی ضبط صدا که به صورت پیش‌فرض روی همه گوشی‌های هوشمند مشاهده می‌شود، دیگر چه نیازی به یک اپلیکیشن مجزا خواهد بود؟ پاسخ این است که بسیاری از افراد از کارایی برنامه‌ی پیش‌فرض ضبط صدا راضی نیستند و به‌دنبال اپلیکیشنی کارآمدتر و با قابلیت‌های بیشتر می‌گردند.

اکثر مردم به گزینه‌های حرفه‌ای مانند ضبط کننده‌های اختصاصی ساخته شده توسط شرکت‌هایی مانند Zoom و Tascam که برای ضبط‌هایی با کیفیت بالا استفاده می‌شوند، نیاز ندارند. اما اگر شما جزو کاربرانی هستید که به‌دنبال ضبط صدا با کیفیتی منحصر‌به‌فرد می‌گردید، این مقاله برای شماست.

برنامه‌های ضبط‌کننده‌ی صدا در تلفن‌های اندرویدی به قدری زیاد و متنوع هستند که تلاش برای انتخاب یکی از آنها می‌تواند خسته‌کننده باشد، بنابراین ما در این مقاله با گردآوری 10 مورد از بهترین اپلیکیشن های ضبط صدا در اندروید به‌شما در انتخاب کمک خواهیم کرد.

1. اپلیکیشن Dolby On

اپلیکیشن Dolby On

اپلیکیشن Dolby On حرفه‌ای ترین برنامه‌ی ضبط صدای اندروید محسوب می‌شود که توسط شرکت Dolby Laboratories Inc توسعه یافته و بیش‌از 60 سال است که در فناوری صوتی تخصص دارد.

این برنامه از اشکال مختلف پردازش استفاده می‌کند تا صدای ضبط‌شده‌ای با کیفیت بهتر ارائه دهد و در عین حال گزینه‌های ضبط ویدیو و پخش زنده را نیز شامل می‌شود. استفاده از آن به عنوان ضبط کننده صوتی به شما امکان می‌دهد به ابزارهای مختلف خودکار و دستی برای واضح کردن ضبط با کاهش نویز، تنظیمات یکسان‌سازی و عادی‌سازی صدا دسترسی داشته باشید.

فعالیت شرکت سازنده‌ی این برنامه با سیستم‌های مختلف کاهش نویز برای فرمت‌های نوار صوتی آغاز شد، اما فناوری شرکت به گونه‌ای رشد کرد که شامل فناوری صدای فراگیر و کدک‌های صوتی دیجیتال مانند AC-3/Dolby Digital می‌شد.

هر ضبط در این نرم‌افزار همچنین دارای یک کلید است که به شما امکان می‌دهد آن را با یا بدون اصلاحات Dolby بشنوید تا ایده‌ای در مورد اینکه فیلترها دقیقاً چه کمکی کرده‌اند را دریافت کنید. حالت تنظیم خودکار اکولایزر صدای شفاف دریافتی را ترمیم کرده و در نهایت یک فایل صوتی فوق‌العاده را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

از دیگر قابلیت‌های این برنامه می‌توان به امکان ویرایش فایل‌های ضبط شده با دسترسی به مجموعه ای از ابزار ویرایشی، استفاده از فناوری فوق العاده Dolby برای ارائه صدایی شفاف و داشتن یک لایو جذاب با صدای دالبی اشاره کرد. علاوه‌براین، پردازش صوتی این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد موزیک‌های زنده را ضبط کرده و سپس آنها را در قالب موزیک‌هایی با کیفیت دریافت کنند.

اپلیکیشن Dolby On یک نقص بزرگ دارد که باید به آن اشاره کرد: ضبط‌ها به عنوان فایل‌های صوتی جداگانه در سطح سیستم اندروید ذخیره نمی‌شوند و تا زمانی که فایلی را در سیستم صادر نکنید، فقط در خود برنامه ذخیره می‌شود. بنابراین اگر بخواهید به هر دلیلی برنامه را حذف کنید، در این فرآیند همه ضبط‌های شما حذف خواهند شد، مگر اینکه ابتدا آنها را به صورت دستی ذخیره کنید.

2. اپلیکیشن BandLab

اپلیکیشن BandLab

بندلب یکی از بهترین اپلیکیشن های ضبط صدا در اندروید است که امکاناتی فراتر از ضبط صدا را برای کاربران فراهم می‌کند. قابلیت ضبط صدا از جمله امکاناتی محسوب می‌شود که می‌توانید آن را در بسیاری از اپلیکیشن‌ها پیدا کنید. بنابراین اگر ضبط صدا تنها چیزی است که به آن نیاز دارید، دیگر برنامه‌های موجود در اینلیست را انتخاب کنید.

برنامه BandLab مناسب کسانی است که همیشه تمایل داشتند بتوانند در اندروید از ساخت موزیک و ضبط لذت ببرند. این برنامه دارای یک عملکرد ضبط چند آهنگی با فضایی برای حداکثر 12 آهنگ در میکسر خود است. این اپ دارای افکت‌های جذاب از گیتار برقی، آکوستیک و پیانو است و امکان اضافه کردن VST های جذاب به موزیک را برای شما به ارمغان می‌آورد.

با بندلب شما می‌‌توانید موسیقی خود را با کمک شبکه اجتماعی اختصاصی BandLab به اشتراک گذاشته و از تمام امکانات این برنامه به صورت کاملا رایگان بهره ببرید. BandLab این امکان را به کاربران خود می‌دهد تا با استفاده از صدایی که در اطراف می‌شنوند یک نمونه موسیقی جدید بسازند.

با فضای ذخیره‌سازی ابری نامحدود این برنامه و قابلیت دسترسی آن در همه دستگاه‌ها، BandLab یک سازنده موسیقی حرفه‌ای است که می‌توانید در هر سیستمی به آن دسترسی داشته باشید، میلیون‌ها آهنگ ساخته‌شده توسط هنرمندان را کشف کنید، فهرست‌های پخش ایجاد کنید و حتی پخش‌های زنده اجرای موسیقی از سازندگان را تماشا کنید.

قابلیت میکس و ادیت ویدیو کلیپ، وجود بیش از 180 افکت گیتار و بیس، بهره بردن از بیش‌از 330 ساز مجازی MIDI و قابلیت ایمپورت کردن صداهای اختصاصی خود کاربر به برنامه از برترین ویژگی‌های این برنامه محسوب می‌شوند که به‌صورت رایگان و بدون هیچ محدودیتی در این اپ قابل دسترسی هستند.

بدیهی است که اپلیکیشنی شبیه به BandLab برای طبقه‌بندی شدن در لیست برنامه‌های ضبط صدا بسیار برجسته است، اما برای کاربرانی که دنبال نصب بهترین برنامه ضبط صدا هستند، این اپلیکیشن گزینه‌ای عالی خواهد بود.

3. اپلیکیشن Lexis Audio Editor

اپلیکیشن Lexis Audio Editor

ویرایشگر صوتی Lexis از بهترین اپلیکیشن های ضبط صدا در اندروید است که توسط pamsys توسعه یافته و امتیاز 4.4 از 5.0 را به‌نام خود ثبت کرده است. با این برنامه‌ی خارق‌العاده شما می‌توانید هر نوع ویرایشی را بر روی فایل‌های صوتی خود اعمال کرده و آنها را با کیفیتی عالی ذخیره نمایید.

از این برنامه به‌عنوان جایگزینی برای Audacity (ضبط‌کننده‌ی صوتی دیجیتال متن‌باز افسانه‌ای که معمولاً توسط پادکست‌ها استفاده می‌شود) یاد می‌شود که در آن ضبط و ویرایش صدا با شکل موج قابل مشاهده وجود دارد.

این برنامه مجهز به یک پلیر داخلی است که به کاربران اجازه می‌دهد به‌راحتی فایل‌های صوتی خود را اجرا کنند، از قابلیت کات، کپی و چسباندن قسمت‌های مختلف صدا بهره ببرد، توانایی میکس فایل‌های صوتی با یکدیگر را دارد، دسترسی به ده باند اکولایزر را برای کاربران فراهم می‌کند و با تحویل خروجی‌هایی با کیفیت بسیار بالا، مناسب‌ترین گزینه برای افرادی که به دنبال یک برنامه‌ حرفه‌ای ضبط صدا هستند به‌شمار می‌رود.

نکته حائز اهمیت قبل از نصب این برنامه این است که Lexis Audio Editor بر روی اندروید 5.1 به بالا قابل اجراست و برای استفاده از آن همیشه باید حجم خالی کافی در سیستم شما وجود داشته باشد. در ضمن این برنامه از یک رابط کاربری کلاسیک استفاده می‌کند که یادگیری کار با آن برای بسیاری از کاربران زمان‌بر و خسته‌کننده است. با این وجود، این اپلیکیشن به‌دلیل قابلیت‌های خارق‌العاده خود بیش از 1 میلیون کاربر را جذب خود کرده است.

4. اپلیکیشن Otter Voice Notes

بهترین اپلیکیشن های ضبط صدا در اندروید

این مورد از بهترین اپلیکیشن های ضبط صدا در اندروید برای افرادی که در سخنرانی‌ها یا در طول مصاحبه یادداشت برداری می‌کنند، عالی است. نسخه رایگان Otter Voice Notes شامل 300 دقیقه (پنج ساعت) رونویسی است که هر ماه بازنشانی می‌شود. نسخه پولی این برنامه با هزینه‌ی اشتراک 16.99 دلار در ماه یا 99.99 دلار در سال، این محدودیت‌ها را به 1200 دقیقه (20 ساعت) رونویسی در هر ماه افزایش می‌دهد.

با این حال، اگر نیاز شما به ضبط و رونویسی در ماه محدود است، این ابزار گزینه‌ای عالی برای شماست؛ زیرا به بسیاری از افراد کمک می‌کند به‌راحتی به ضبط مصاحبه‌های خود بپردازند.

این برنامه قابلیت‌هایی همچون پخش با سرعت قابل تنظیم، امکان ویرایش برای اصلاح هر گونه خطا، اشتراک گذاری و همکاری و همچنین اشتراک گذاری خارجی از طریق پیوندها، امکان سازماندهی مکالمات در پوشه‌های شخصی، امکان صدور متن به صورت PDF، TXT یا SRT و امکان ضبط خودکار اسلاید در طول جلسات مجازی را برای کاربران خود فراهم می‌کند.

به یاد داشته باشید که Otter برای انجام کارهای جادویی خود به اتصال اینترنت نیاز دارد، بنابراین اگر خارج از محدوده Wi-Fi هستید، ضبط صدا را با برنامه دیگری در دستگاه خود شروع کنید و پس از اینکه دوباره آنلاین شدید، صدای ضبط شده را در Otter آپلود کنید.

چه فایل صوتی جدیدی ضبط کنید یا از یک برنامه دیگر آپلود کنید، مرور در این برنامه مانند مرور یادداشت‌های نوشته شده یا گوش دادن به پادکست است. ابزارهای داخلی برای ویرایش، برچسب‌گذاری و سازمان‌دهی ضبط‌ها می‌توانند به دانش‌آموزان این امکان را بدهند که در مورد آنچه ضبط کرده‌اند فکر کنند و مهم‌ترین جزئیات را برجسته کنند.

صفحه راه‌اندازی برنامه شامل نکات و ترفندها و اطلاعاتی درباره آخرین به‌روزرسانی برنامه است و مرکز راهنمایی داخلی توصیه‌های مفیدی را ارائه می‌دهد. این برنامه همچنین از هوش مصنوعی برای تبدیل متن به گفتار استفاده می‌کند. درحالی که برنامه‌های تبدیل متن به گفتار بی‌نقص نیستند، اما اپلیکیشنی مانند Otter Voice Notes می‌تواند ابزاری فوق‌العاده قدرتمند باشد.

5. اپلیکیشن ASR Voice Recorder

اپلیکیشن ASR Voice Recorder

ضبط صوت رایگان ASR یکی از معتبرترین برنامه‌های ضبط صداست که در فرمت‌های مختلف، از جمله موارد محبوب مانند MP3، FLAC، WAV، OGG و M4A فایل‌های صوتی را ضبط می‌کند. این برنامه امکان یکپارچه سازی ابری برای آپلود آسان در Google Drive را برای کاربران فراهم می‌کند.

با نصب این برنامه‌، مجموعه‌ای از ویژگی‌ها مانند ‏امکان اجرای برنامه در پس زمینه، ‏امکان جستجو بین فایل‌ها، ‏کم کردن اثر اکو شدن صدا، کنترل‌های سرعت پخش، توانایی رد شدن خودکار بخش‌های بی صدا از یک ضبط، پشتیبانی از چندین زبان مختلف از جمله انگلیسی، روسی و غیره، سوئیچ افزایش و پشتیبانی از دستگاه‌های بلوتوث را دریافت می‌کنید.

این مورد از بهترین اپلیکیشن های ضبط صدا در اندروید دارای محیط کاربری کاربرپسند است. با ورود به این اپلیکیشن، متوجه آسانی پنل کاربری آن می‌شوید. با کلیک بر روی آیکون تنظیمات که در تصویر با تیک سبز مشخص شده است، وارد صفحه تنظیمات کاربردی آن می‌شوید که از نقاط قوت این اپلیکیشن محسوب می‌شود.

اپلیکیشن ASR Voice Recorder توسط گروه برنامه نویسی NLL توسعه یافته و با بیش از 1 میلیون دانلود از گوگل پلی، در صدر برترین برنامه‌های ضبط صدای رایگان قرار گرفته است. کاربران برای اجرای برنامه به اندروید 9.0 و بالاتر از آن نیاز خواهند داشت. این برنامه با قابلیت‌های خود، یک پیشنهاد شگفت‌آور برای افرادی است که به‌دنبال یک برنامه‌ی کاملا رایگان می‌گردند.

6. اپلیکیشن Easy Voice Recorder

بهترین اپلیکیشن های ضبط صدا در اندروید

برنامه Easy Voice Recorder آنچه از نام آن پیداست را انجام می‌دهد و یک روش آسان برای ضبط صوت با تلفن را به شما ارائه می‌دهد. کار با این برنامه بسیار راحت است و برای استفاده از آن تنها کافیست برنامه را باز کنید، دکمه میکروفون را فشار دهید، ضبط کنید و در صورت نیاز فایل ضبط شده‌ی خود را به اشتراک گذارید.

ایزی‌ ویس رکوردر برای دانش آموزان و دانشجویان، برای تجارت و برای موزیسین‌ها مناسب است و از قابلیت‌های این برنامه می‌‌توان به امکان ضبط صداها با کیفیت عالی و فرمت‌های PCM، AAC یا AMR اشاره کرد. با کیفیت بالا PCM و MP4 ضبط کنید و یا از AMR برای صرفه جویی فضا استفاده کنید.

با نصب این اپلیکیشن به‌صورت سریع با ویجت‌ها و میانبرها در پشت زمینه یک فایل ضبطی جدید را شروع کنید، فایل‌های ضبطی را از طریق ایمیل و یا برنامه مورد علاقه خود اشتراک بگذارید و یا آن را به عنوان زنگ خور دستگاه خود قرار دهید، از طریق ساعت هوشمند خود امواج صوت را ضبط کنید و از تم‌های روشن و تاریک و دیگر ویژگی‌های جذاب آن لذت ببرید.

این برنامه توانایی تغییر نوع فایلی که در آن ضبط می‌کنید را دارد، از ویجت پشتیبانی می‌کند و نسخه حرفه‌ای آن همچنین شامل پشتیبانی از ضبط استریو، پشتیبانی از میکروفون بلوتوث و غیره است. البته نسخه‌ی پولی این برنامه رایگان نیست، اما قابلیت‌های خاصی را ارائه کرده و همچنین تبلیغات نسخه رایگان را حذف می‌کند.

7. اپلیکیشن Music Maker Jam

اپلیکیشنMusic Maker Jam

اپلیکیشن Music Maker Jam یک برنامه ضبط صدا برای نوازندگان است و یک گزینه عالی برای ضبط برخی از اشعار یا موسیقی به‌شمار می‌رود. این برنامه چندین آهنگ را ضبط می‌کند، شامل یک ویرایشگر برای تنظیم دقیق فایل صوتی شما و ابزارهای اضافی برای میکس مجدد است.

این برنامه به کاربران این امکان را می‌دهد که به هزاران سمپل، بیت و قطعه‌های آماده موسیقی دسترسی داشته باشند و به‌سادگی بتوانند خلاقیت خود را در ساخت آهنگ‌ها یا ریمیکس کردن آنها اعمال کنند. با استفاده از کلیدهای تنظیم سرعت و اعمال جلوه‌های صوتی در این برنامه، می‌توانید آهنگ ساخته شده را با منابع جدید دیگر ادغام کرده و یک پروژه جدید را آغاز کنید.

خریدهای درون برنامه‌ای در Music Maker Jam وجود دارد که به شما اجازه می‌دهند چیزهایی مانند حلقه‌ها و محتوای دیگر را بخرید. همچنین دارای ادغام مستقیم با SoundCloud، فیس بوک و بسیاری از شبکه‌های اجتماعی دیگر است. اگر فقط نیاز به ضبط یک جلسه یا سخنرانی در مدرسه دارید، ویژگی‌هایی که این برنامه ارائه می‌دهد بیش‌از نیاز شما خواهد بود. با این حال، نوازندگان قطعاً باید این برنامه را امتحان کنند. خریدهای درون برنامه‌ای جلوه‌های صوتی مختلف، نمونه‌ها و صداهای دیگر را باز می‌کنند.

با نصب این اپلیکیشن به میلیون‌ها نفری بپیوندید که از Music Maker JAM برای ایجاد، اشتراک‌گذاری و کشف آهنگ‌های شگفت‌انگیز در همه ژانرهای تراپ، هیپ هاپ، هاوس، RnB، راک، پاپ و موارد دیگر استفاده می‌کنند. حلقه‌های صوتی رایگان/پریمیوم را از سایت سازنده ریمیکس کنید و علاوه بر ضربات با کیفیت استودیو، آواز را به آهنگ خود اضافه کنید.

8. اپلیکیشن Smart Recorder

بهترین اپلیکیشن های ضبط صدا در اندروید

اسمارت رکوردر یکی از بهترین اپلیکیشن های ضبط صدا در اندروید بین همتایان خود است که با تمام ویژگی‌های معمول، از جمله پشتیبانی از فضای ذخیره‌سازی ابری و ویژگی‌های مختلف ضبط ارائه می‌شود. با نصب این برنامه همچنین کنترل‌های حساسیت و نرخ‌های نمونه قابل تنظیم را دریافت می‌کنید.

این برنامه با دریافت به‌روزرسانی‌های مکرر توانسته رتبه 4.7 را در گوگل پلی کسب کند. گزینه‌های مدیریتی ضبط صدای این نرم افزار امکانات بسیاری را به کاربران ارائه می‌دهند که با آنها می‌توانند فرآیند ضبط صدا را در هر زمانی متوقف کنند و در زمان مناسب به ادامه ضبط بپردزند.

از دیگر قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد این اپلیکیشن می‌توان به تعیین کیفیت ضبط فایل‌های صوتی از 64 تا 320 کیلوبیت بر ثانیه، پشتیبانی از حالت سکوت برای ضبط صدا‌ها، امکان ذخیره صداها در SD کارت، نمایش میزان زمان باقی مانده برای ضبط صدا بر اساس حافظه خالی موجود، نمایش لیست صداهای ضبط شده، به اشتراک گذاشتن فایل‌های ضبط شده در شبکه‌های اجتماعی و استفاده از فایل‌های ضبط شده به عنوان زنگ‌خور موبایل اشاره کرد.

یکی از ویژگی‌های جذاب این نرم‌افزار حذف خودکار قسمت‌های بی‌صدا است‌؛ به‌گونه‌ای که شما می‌توانید برنامه را هنگام خواب اجرا نموده و گوشی را در اتاق خود بگذارید و زمانی که بیدار شدید میتوانید تمام حرف‌هایی را که در خواب زده‌اید مرور کنید.

9. اپلیکیشن Hi-Q MP3 Voice Recorder

اپلیکیشن Hi-Q MP3 Voice Recorder

اپلیکشین‌ Hi-Q یکی از قدرتمندترین برنامه‌های ضبط صدای موجود در گوگل پلی محسوب می‌شود که فایل‌های صوتی را به صورت MP3 ضبط می‌کند. این قابلیت باعث می‌شود فایل‌های صوتی تقریباً با همه چیز سازگار باشند.

علاوه‌براین، با نصب نرم‌افزار مذکور شما می‌توانید پس از اتمام ضبط، آن را به صورت خودکار در Dropbox آپلود کنید. با پشتیبانی از ویجت، امکان انتخاب میکروفون در دستگاه خود (با فرض اینکه بیش از یک میکروفون دارید)، پشتیبانی از انتقال Wi-Fi و موارد دیگر در این اپلیکیشن ارائه می‌شود.

امکان اشتراک‌گذاری فایل‌های صوتی ضبط شده در شبکه‌های اجتماعی مختلف، انتقال صوت‌های ضبط شده به کامپیوتر خود به صورت بی سیم با استفاده از Wi-Fi داخلی، امکان تغییر بیت ریت تا 320 کیلوبیت بر ثانیه، امکان توقف ضبط صدا پس از رسیدن به محدودیت تعیین شده برای فضای ذخیره‌سازی، بهره بردن از دکمه‌های مکث و از سرگیری و امکان انتخاب از میان میکروفون‌های جلو و پشت به‌عنوان منبع ضبط صدا را می‌توان از ویژگی‌های برجسته‌ی این نرم‌افزار دانست.

نسخه پولی این برنامه چند ویژگی دیگر را نیز اضافه می‌کند. اپلیکیشن Hi-Q MP3 Voice Recorder در گوگل پلی دارای امتیاز 4.7 از 5.0 است و نسخه‌ی پولی آن با قیمت 3.99 دلار به فروش می‌رود. تنها نقطه ضعف آن این است که از ضبط تماس تلفنی پشتیبانی نمی‌کند.

10. اپلیکیشن LectureNotes

اپلیکیشن LectureNotes

نرم‌افزار Lecture Notes بدون شک یکی از بهترین اپلیکیشن های ضبط صدا در اندروید برای دانشجویان است. این اپلیکیشن پرکاربرد برای یادداشت برداری به صورت کتبی و صوتی توسط Cosmic Pie Design برای اندروید توسعه یافته و در فروشگاه گوگل پلی منتشر شده است.

با این ابزار شما می‌توانید یادداشت برداری کنید، یادداشت‌های خود را سازماندهی کنید و بعداً برای تکالیف خود از آنها استفاده کنید. علاوه‌براین با نصب LectureNotes می‌توانید یک پلاگین برای ضبط ویدیو نیز دریافت کنید. دستگاه‌های هدف این برنامه دستگاه‌هایی هستند که به اندروید نسخه 3.0 به بالا مجهز شده‌اند.

امکان ارسال فایل‌های ذخیره شده بر روی سرور‌های ابری، قابلیت ضبط صدا در پس زمینه، امکان اضافه کردن یادداشت‌های کتبی با دست خط خود، مدیریت تمامی یادداشت‌های ذخیره شده، کیفیت بسیار بالای ضبط صدا‌های اطراف و دسترسی به چندین کیفیت مختلف برای تغییر صداها این برنامه را به حرفه‌ای ترین انتخاب برای دانشجویان تبدیل کرده است.

البته کاربرد اصلی این برنامه یادداشت‌برداری است و صدا را به صورت رایگان ضبط نمی‌کند، بلکه یک افزونه با قیمت 1.99 دلار وجود دارد که این قابلیت را اضافه می‌کند. بنابراین، شما در وضعیت عادی به این برنامه نیازی پیدا نخواهید کرد و دیگر اپلیکیشن‌های موجود در این لیست برای شما کافی خواهند بود. اما اگر دانشجو هستید و به برنامه‌ای ممتاز برای یادداشت برداری و ضبط صوت به‌صورت همزمان نیاز دارید، این برنامه برجسته‌ترین نرم‌افزار موجود برای شما خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*