شرایط فروش آریزو 6 پرو

شرایط فروش آریزو 6 پرو اکسلنت، تیگو 7 پرو اکسلنت، FX پریمیوم و تیگو 8 پرومکس در مرداد 1402

شرایط فروش آریزو 6 پرو اکسلنت، تیگو 7 پرو اکسلنت، FX پریمیوم و تیگو 8 پرومکس در مرداد 1402 توسط مدیران خودرو اعلام شد.

مدیران خودرو اعلام کرد تمام منتخبان دومین دوره ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو که کد ملی آنها در این سامانه اعلام شده می‌توانند از تاریخ 15 مرداد تا 19 مرداد به نمایندگی مدیران خودرو کد 401 ستوده مراجعه کرده و فرایند تکمیل ثبت نام خود را انجام دهند. در این طرح، خودروهای آریزو 6 پرو اکسلنت، تیگو 7 پرو اکسلنت، اف ایکس پریمیوم و تیگو 8 پرو مکس به منتخبان دومین دوره ثبت نام یکپارچه فروش خودرو ارائه شده است.

شرایط فروش آریزو 6 پرو و سایر محصولات فونیکس

صفایی، مدیر فروش نمایندگی ستوده در مورد عرضه خودروهای فونیکس در سامانه یکپارچه خودرو عنوان کرد به‌دلیل این‌که طی ماه‌های گذشته در عرضه خودروها محدودیت‌هایی وجود داشت، این فرصت فراهم شده تا مشتریان بتوانند محصولات فونیکس را خریداری کنند.

این نمایندگی اعلام کرد متقاضیان خرید خودرو تیگو 8 پریمیوم به‌صورت دلخواه می‌توانند در ابتدای ثبت نام این خودرو را به تیگو 7 پرو اکسلنت، FX پریمیوم و تیگو 8 پرو مکس تبدیل کنند. همچنین متقاضیان اگر ثبت نام نکنند، حق آنها تا اطلاعیه بعدی محفوظ می‌ماند. ضمن این‌که عدم ثبت نام متقاضی آریزو 6 پرو در این طرح به منظور انصراف آنها از دریافت خودرو خواهد بود.

قیمت خودروها در زمان ثبت نام اولیه به‌صورت علی‌الحساب و غیر قطعی خواهد بود و قیمت نهایی خودرو در زمان صدور دعوتنامه مشخص می‌شود. ضمن این‌که مشتری در زمان صدور دعوتنامه می‌تواند یکی از روش‌های نقدی و اقساطی را انتخاب کند. موعد تحویل خودروها در روش فروش نقدی  90 روز کاری پس از تکمیل وجه دعوتنامه بوده و در روش اقساطی نیز تاریخ تحویل خودرو 90 روز کاری پس از تایید نهایی لیزینگ/بانک ارائه دهنده تسهیلات خواهد بود.