آپشن 440 هزار دلاری خودروهای کونیگزگ

آپشنی 440 هزار دلاری که فقط 3 خودرو در دنیا دارند!

3 هایپرکار از برند سوئدی کونیگزگ آپشنی 440 هزار دلاری دارند؛ ولی این آپشن که هم‌قیمت با سوپرکارهای فراری است، دقیقاً چه ویژگی خاصی دارد؟

خودروهای میلیون دلاری برند «کونیگزگ» (Koenigsegg) که از هر کدام آن‌ها فقط چند صد دستگاه تولید می‌شود، به اندازه کافی کمیاب هستند. با این حال، این خودروساز سوئدی آپشنی 440 هزار دلاری را برای جسکو، رگرا و وان ارائه می‌دهد که این سه هایپرکار را حتی کمیاب‌تر می‌کند.

آپشن 440 هزار دلاری در 3 خودرو کونیگزگ، هم‌قیمت با یک سوپرکار!

آپشن 440 هزار دلاری خودروهای کونیگزگ

مشتریان با سفارش این آپشن می‌توانند هایپرکار خود را با بدنه از جنس فیبر کربن خام داشته باشند. به‌طور دقیق، این آپشن 443 هزار و 400 دلار قیمت دارد که با فقط بخشی آن می‌توان سوپرکارهای دیگری مثل لامبورگینی هوراکان، مک لارن 750S، فراری 296 GTB و… را تهیه کرد. البته چنین رقمی برای افرادی که خریدار محصولات کونگیزگ هستند، نباید چندان قابل توجه به نظر برسد.

آپشن 440 هزار دلاری خودروهای کونیگزگ

باید بدانید که این آپشن سه سال پیش برای جسکو چنین قیمتی داشت و مشخص نیست که در مقطع کنونی دقیقاً دارای چه قیمتی است. در واقع، هم‌اکنون فقط افراد محدودی مثل مانی خوشبین، میلیونر ایرانی به شخصی‌ساز آنلاین کونیگزگ دسترسی دارند. به همین خاطر، نمی‌توان درباره قیمت روز این آپشن ویژه اطلاعات کسب کرد.

آپشن 440 هزار دلاری خودروهای کونیگزگ

محصولات کونیگزگ به‌صورت استاندارد بدنه فیبر کربنی دارند، اما روی بدنه آن‌ها لایه‌ای از رنگ قرار می‌گیرد. حالا رگرا، وان و جسکو با آپشن 440 هزار دلاری مذکور بدنه‌ای از جنس فیبر کربن خام بدون لایه اضافی خواهند داشت. حتی با حذف اپوکسی در فرایند تولید دستی پنل‌های بدنه، رشته‌های فیبر کربن نمایان می‌شود؛ همین نشان می‌دهد که چرا چنین قیمت تعجب‌آوری برای این آپشن تعیین شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*