فروش خودرو به روش مسابقه ای

فروش خودرو به روش مسابقه ای دوباره در ایران آغاز شد!

ظاهرا قرار است فروش خودرو به روش مسابقه ای مجددا در ایران آغاز شود. لاتاری بزرگ خرید خودرو، چیزیست که خودروسازان می‌خواهند!

تا چندی پیش، خودروسازان محصولاتشان را به‌صورت مسابقه‌ای یا لاتاری‌وار می‌فروختند. در واقع هر کسی که خوش شانس‌تر بود یا به اینترنت پرسرعت‌تری دسترسی داشت، می‌توانست سریع‌تر در وب‌سایت خودروسازان ثبت نام کند و صاحب خودرو مورد نظر خودش شود. این سبک از فروش در بین کاربران ایرانی به «فروش مسابقه ای خودرو» مشهور شده بود. این روش اجازه خرید آسان خودرو از کارخانه توسط متقاضیان را می‌گرفت. اما حالا ظاهرا قرار است این اتفاق دوباره تکرار شود و این بار مدیران خودرو مسبب آن است.

تجربه تلخ فروش مزدا ۳ بهمن موتور دوباره تکرار می‌شود

فروش خودرو به روش مسابقه ای

چند سال پیش شرکت بهمن موتور اعلام کرد که خودروهای مزدا ۳ را با این روش عرضه خواهد کرد. در نتیجه سامانه‌ای را برای تکمیل ثبت نام کاربران معرفی کرد. اما تنها چندثانیه بعد از آغاز به کار این سامانه، ظرفیت فروش تکمیل شد و از ثبت نام دیگر افراد جلوگیری شد. این اتفاق خیلی مشکوک بود و همین باعث آغاز تحقیقاتی روی روش فروش خودرو شرکت بهمن موتور شد که البته نتایج غم‌انگیزی هم به‌دست آمد. مشخص شد که خودروهای مزدا ۳ فقط به‌دست افراد خاصی رسیده که آن‌ها از بین مردم عادی نبوده‌اند!

با انتشار این گزارش‌ها در همان زمان، قرار بر این شد که نهادهای نظارتی موضوع فروش مشکوک مزدا ۳ را بررسی کنند. ولی هیچگاه این اتفاق نیفتاد و فقط روی آن درپوش گذاشته شد! حالا پس از گذشت ۵ سال از این اتفاق، ظاهرا فیل خودروسازان دوباره یاد هندوستان کرده است و می‌خواهند فروش مسابقه‌ای راه بیاندازند. همه این‌ها یعنی اگر در چنین مسابقه‌ای شرکت کنید ولی در عرض چند ثانیه ظرفیت سامانه مربوط به تکمیل ثبت نام تمام شود، نباید متعجب شوید. چرا که قرار نیست هیچ نهادی شکایت شما را رسیدگی کند!

مدیران خودرو و شروع دوباره فروش مسابقه ای خودرو

فروش خودرو به روش مسابقه ای

شنبه هفته جاری بود که مدیران خودرو از این روش برای فروش محصولاتش استفاده کرد. در واقع شروع ثبت نام برای خرید محصولات این شرکت راس ساعت ۵ عصر آغاز شد، اما تنها در عرض چند دقیقه ظرفیت فروش تکمیل شد و از ثبت نام سایر متقاضیان جلوگیری شد. قضیه وقتی جالب‌تر می‌شود که ظاهرا خود نمایندگی‌های مجاز مدیران خودرو نیز تا ۲۰ دقیقه پیش از شروع ثبت نام، از اجرای این برنامه فروش نامطلع بوده‌اند!

شرابط فروش فونیکس مرداد ۱۴۰۲

پیروزی در این مسابقه نیز کاملا به شانس شما بستگی دارد (البته اگر مثل ماجرای فروش مزدا ۳، مشتریان بازیچه دست این خودروساز نشوند!). فقط باید پول کافی برای خرید یکی از محصولات مدیران خودرو را می‌داشتید و می‌توانستید زودتر از سایر متقاضیان در سامانه مربوطه ثبت نام کنید.

بیشتر بخوانید:

شرایط پیش فروش محصولات فونیکس مدیران خودرو در مرداد 1402

حالا که دور جدید ثبت نام مدیران خودرو انجام شده و شاهد نارضایتی هیچ ارگانی هم نبودیم، باید انتظار داشته باشیم که فروش مسابقه ای خودرو به دیگر خودروسازان هم سرایت پیدا کند! شما چطور فکر می‌کنید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*