فروش نقد و اقساط خودروهای BMW و مینی در ایران

فروش نقد و اقساط خودروهای BMW و مینی در ایران – فقط امروز ۱۸ مرداد ۱۴۰۲

پرشیا خودرو طرح فروش نقد و اقساط خودروهای BMW و مینی در ایران را از طریق نمایندگی ۱۰۹ نیاوران خود آغاز کرده که فقط تا ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ مهلت دارد.

اگر می‌خواهید یکی از اتومبیل‌های برند BMW یا مینی را با شرایط ویژه و به‌صورت نقد و اقساط خریداری کنید، همین امروز اقدام کنید. امروز ۱۸ مرداد ماه، آخرین فرصت استفاده از فروش ویژه شرکت پرشیا خودرو و شعبه ۱۰۹ نیاوران این واردکننده خواهد بود.

فروش نقد و اقساط خودروهای BMW و مینی در ایران

فروش ویژه نقد و اقساط خودروهای BMW و مینی

از دو روز پیش، طرح ویژه‌ای در شعبه ۱۰۹ پرشیا خودرو آغاز شده که به متقاضیان اجازه خرید اتومبیل‌های بی ام و و مینی را می‌دهد. متقاضیان محترم می‌توانند با پرداخت ۵۰ و ۶۰ درصد از کل مبلغ اتومبیل و بازپرداخت ۱ ساله اقساط آن، در این طرح اعتباری شرکت کرده و صاحب اتومبیل مورد نظر خود شوند.

اگر هم قصد خرید نقدی یک خودرو از این دو برند را دارید، تا فرصت تمام نشده اقدام کنید. چرا که با شرکت در این طرح فروش ویژه می‌توانید از تخفیف در کمیسیون خرید بهره‌مند شوید. لازم به‌ذکر است اتومبیل‌هایی که در این طرح عرضه می‌شوند، مشمول خدمات گارانتی خواهند بود.

امروز آخرین مهلت برای خرید است

اگر شما هم متقاضی خرید یکی از خودروهای دو برند بی ام و و مینی هستید، فقط امروز مهلت دارید تا به محل شعبه ۱۰۹ نمایندگی پرشیا خودرو به آدرس «تهران، نیاوران، اواسط خیابان کامرانیه، پلاک ۵۹» مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*